۱۳۸۹/۳/۱۰

احمدی نژاد : مدودیف توبه کن و از اوبامای فتنه گر دور شو


جنگ لفظی بین سیاستمداران کرملین و سران  جمهوری اسلامی فاتح پاستور چند روزی است نقل محافل شده است . در اخرین موضع گیری احمدی نژاد به مدودیف که به صورت زنده از تلویزیون حکومتی جمهوری اسلامی پخش می شد گفت :



مدودیف من متقلب دورغگو وعوام فریب مشنگ هستم یا تو و اون پوتین پاره پوره که مردم شریف و گرامی روسیه را در فشار گذاشته اید و با دیکتاتوری و استبداد حکومت می کنید  و حتی اجازه راهپیمایی به هیچ احد ناس روسی را نمی دهید . باز لااقل ما اجازه راهپیمایی می دهیم ولی همزمان با اغاز راهپیمایی تو نطفه خفه اش می کنیم . اگر ملت بزرگ روسیه انتخاب ازادی داشتند شما کمونیستهای سابق ملحد کافر زندیق بی وجدان بی وفا اجیر شده غرب استکباری به رهبری اوبامای مرتد شده از دین اسلام ... را انتخاب نمی کردند . ( دکتررر در اینجا از هیجان خود کاست و با لحن معروف خود ادامه داد )  :
اصلا بگم بگم بگم (که جماعت همیشه در صحنه که معروف حضورتان است گفتند بگو بگو بگو ) و دکتررر احمدی نژاد گفت :  این 4 تا  خس و خاشاک از سفارت روسیه تغذیه  و هدایت می شدند البته نمی خواستم بگم اسنادش هست ( و دکتررر به کاغذ پاره ای اشاره کرد که از جیبش بیرون زده بود ) . حتی چند تا روسی همراه 4 تا خس و خاشاک گرفتیم که به خاطر دوستی و مودت و در و همسایگی ول کردیم برند . من که می دونم ناراحتیون چیه  ! فتنه سبزتان دیگه کارایی نداره و  امدید این سرباز امام زمان که اینجا افشا گری میکنه را خراب کنید ولی دنیا بداند(ت)  که احمدی نژاد تا افشاگری کامل رییس جمهور  می ماند حتی اگر روسیه وغرب نخواهند . من لیستی از مفسدان فی الارض جهانی دارم (اشاره دکترر به جیب مخفی کاپشن مدل احمدی نژادیشان )  و ( تکبیر حضار همیشه در صحنه ولایت فقیه مطلقه دوست ) که در صحن عمومی سازمان ملل که در تابستان برای ششمین بار سخنرانی خواهم داشت افشا می کنم و مدیریت جهانی باید از این مفسدان گرفته شود و به ملتهای ازاده داده شود .
شما ( خطاب به پوتین و مدودیف لاورف ) که هاله نور من را درکنار سران کشورهای دوست ونزوئلا و جزایر قمر لبنان و تا حدوی هم کلمبیا اروگوئه نیکارگوا برزیل ترکیه وسوریه دیده بودید چرا رنگتان عوض شد البته من می دونم یعنی ملت ایران می دونه کی زیر پاتون نشسته این امریکا استکبار زده و این اوبامای بی همه چیز مرتد خبیث کریه فتنه ساز لجنی  ( دکتررر لقبهای برایشان در اینجا به کار بستند که به علت طولانی بودن و نژاد پرستی حذف شد ) که نه با شماست نه با ما  بلکه بدنبال منافع خودشه . ماچه روابط حسنه خوبی با هم داشتیم . چقدر معامله های خوب با هم داشتیم . مثلا خزر را به خاطر شما دادیم رفت . 
حالا من نصیحت دوستانه ای دارم مدودیف توبه کن و از اوبا مای فتنه گر دور شو و خودتون را از اوبا مای فتنه ساز لجنی جدا کنید و همان روسیه شوید نه ایالت پنجاه و یکم امریکا شما کشور بزرگی هستید گول امریکا را نخورید . ( تکبیر جماعت اندر کف  ساندیس خور همیشه در صحنه )
البته تبعه روس به فضل الهی در ایران زیاد داریم ( تحلیل گران و کارشناسان سیاسی این جمله را به معنای احتمال گروگان گیری شهروندان روسی برای مبادله و معاوضه وکسب امتیاز می دانند. )

در خودنویس منتشر شده است

۱۳۸۹/۳/۹

مصوبه جدید شورای انقلاب فرهنگی درباره نمره و حجاب



مصوبه جدید شورای انقلاب فرهنگی درباره نمره و حجاب
 
باتوجه به رهنمودهای ایت اللله جنتی و امامان محترم جمعه درباره نمره ندادن به بدحجابها  دستورالعمل جدیدی از شورای انقلابفرهن گی درباره بارم جدید نمره ها به دانشگاههای  سراسر کشور اعم از دولتی و ازاد اسلامی غیر انتفاعی و غیره  ارسال شده است نکته مهم دیگر برگه امتحانی ملاک نخواهد بود و بلکه ارزشهای اصیل انقلابی ملاک خواهند  بود واستاد مربوطه باید درطول ترم حالتهای مختلف دانشجو را در پوشش ببیند و نمره ترکیبی  در طول ترم بدهند که عدالت واقعی اجرا شود . 

برای خواهران بدین قرار است :

نمره 20 –خواهر برقعی که تمام صورتش پوشیده باشد  (عکس شماره یک)
نمره 19 –خواهر برقعی که چشمانش پیدا باشد (عکس شماره 2)
نمره 18- خواهر چادری که نوک دماغش پیدا باشد
نمره 17- خواهر چادری که دماغ و لبهایش پیدا باشد
نمره 16- خواهر چادری که پیشونی و دماغ و ولبهایش باز باشد
نمره 15- خواهر چادری که صورتش باز باشد
نمره 14- خواهر چادری که علاوه بر صورتش چونه اش پیدا باشد
نمره 13 – خواهر چادری که صورتش باز باشد و چند تار مویش بیرون باشد
نمره 12- خواهر چادری که فوکل داشته باشد و صورتش باز باشد
نمره 11- خواهر چادری که فوکل دارد و صورت و گردنش باز است
نمره 10- خواهر چادری که نیمی از موهایش پیدا باشد
نمره 9- خواهر مانتویی با مغنه اسلامی که تمام موهایش پوشیده باشد
نمره 8- خواهر مانتویی با مغنه اسلامی که چند تار مویش بیرون باشد
نمره 7 – خواهر مانتویی با مغنه اسلامی که فوکل  دارد
نمره 6-  خواهر مانتویی با مغنه اسلامی که نیمی از موهایش پیدا باشد
نمره 5 – خواهر مانتویی که مغنه اسلامی که نیمی از موهایش  و بخشی از گردنش دیده شود
نمره 4- خواهر مانتویی با روسری که که موهایش کاملا پوشیده باشد
نمره 3- خواهر مانتویی با روسری که فوکل دارد
نمره 2- خواهر مانتویی بار وسری که نیمی از موهایش پیدا باشد
نمره 1- خواهر مانتویی  با روسری که نیمی از موهایش و گردنش باز است
نمره 0 – خواهر مانتویی که شال  بر روی سر دارد


درباره  برادارن چند حالت کلی در نظر گرفته شده است که به شرح ذیل است:

نمره20- 17 برای برادارنی که شلوار پارچه ای می پوشند و لباسشون روی شلوار است و ریش انبوه دارند
نمره 17-15 برای برادرانی که شلوار پارچه دارند و لباسشون توی شلوار است و ریش اندک دارند
نمره 10 -15 برای برادرانی که کت وشلوار می پوشند
نمره 10-5 برای برادرانی که شلوار لی می پوشند
 نمره0-5 برای برادرانی که شلوار لی و مدل مویشان غربی است

۱۳۸۹/۳/۸

مراجع تقلید چرا ایران سومین کشور بلاخیز دنیاست

این پست نخست با اندکی تغییر در سایت خودنویس منتشر شده است 

مراجع تقلید ! چرا ایران سومین کشور بلاخیز دنیاست ؟ 

در بررسی انجام شده شرکت بریتانیایی "میپل کرافت" و بر اساس ارزیابی حوادث طبیعی رخ داده در فاصله سال های ۱۹۸۰ تا ۲۰۱۰ میلادی گزارشی تهیه شده است که براساس "فهرست تهدید حوادث طبیعی" ایران سومین کشور بلاخیز دنیا در بلایای طبیعی است و پیشتر هم ایران جایگاه نخست حوادث جاده‌ای و هوایی و مقام دوم اعدام را درجهان کسب کرده بود و مراجع تقلید و امامان جمعه دلیل بلاخیز بودن ایران را در برهنگی و پوشش زنان می دانند .( دلیل واقعی در نداشتن مدیریت و مسئول نبودن حاکمان جمهوری اسلامی در کاهش اثرات بلایای طبیعی و به حداقل رساندن خسارتهای ناشی از حوادث است  نه پوشش زنان ! )
 

image 


در اخبار امده است که   ایران، سومین کشور آسیب پذیر در برابر حوادث طبیعی است  و پیشتر آمده بود که  اولین کشور در تلافات جاده ای  و اولین کشور در سقوط هواپیما   و اعدام  و ده‌ها مورد دیگراست که نشان می دهد ایران جز بلاخیزترین کشورهای دنیاست.

اقایان مراجع تقلید ,امامان جمعه چرا ایران بعد از اندونزی و بنگلادش مسلمان باید سومین کشوری باشد که بلایای طبیعی دران بیشتر از ۲۲۹ کشور جهان باشد چرا در زمینه تلفات جاده‌ای و سقوط هواپیما و اعدام ...اول باشد. چرا یک بارندگی چنان سیلی می‌آورد که روستایی را با خود می‌برد و از ان سو کویرها گسترش پیدا می کنند .  چرا یک زلزله ۵-۶ ریشتری که درکشورهای پیشرفته کمترین خسارت را ایجاد می‌کند درایران ده‌ها هزار نفر را به کام مرگ می‌کشاند. چرا جان مسافران اینقدر بی ارزش شده است . چرا این قدر بلا بر سر ملت مسلمان و ولایت مدار ایران اسلامی نازل می شود.

بله جوابتان  در پوشش زنان و بدحجابی  و برهنگی زنان  است.

مگر ایران اسلامی مدنظر شما هنوز مشکل برهنگی دارد  شاید دلیل فشار مضاعفتان بر زنان در طرح‌های امنیت اخلاقی و ناموسی نسبتی جدید همین است.  شاید هم مسبب این بلایا چند تارموی زنان است که بیرون از روسری است والله هم ناراحت می‌شود و با زلزله وسیل تلافی می‌کند.

و لابد اینکه تا حالا ایران نابود نشده است به خاطر وجود مبارک شما آخوندهای نشانه الله بر روی ایران است و اگر زنان حجاب کامل اسلامی داشتند اینقدر بلا و حوادث نازل نمی‌شد.

حالا چرا در غرب ملحد اینقدر بلا نازل نمی‌شود جوابش  را هم شما می‌دانید  و احتمالا فقط الله گیر داده است به ملتهای مسلمان وکار چندانی با کشورهای ملحد ندارد.

امامان جمعه کمپین برهنگی برای وقوع زلزله را یادتان هست که باعث مضحکه شدنتان در جهان  شد. هدفتان ارعاب مردم برای ماندگاری بیشتر و حفظ قدرت است ولی موج خروشان مردم دلایلتان را برای وقوع بلا را رد می‌کنند و به ان می‌خندند و تسلیم دورغهای‌تان نخواهند شد.

( دلیل واقعی در نداشتن مدیریت و مسئول نبودن حاکمان جمهوری اسلامی در کاهش اثرات بلایای طبیعی و به حداقل رساندن خسارتهای ناشی از حوادث است  نه پوشش زنان ! )


۱۳۸۹/۳/۵

جمهوری اسلامی اینها بد حجابند یا خوب حجاب؟!

جمهوری اسلامی  اینها بد حجابند یا خوب حجابند؟!

جمهوری اسلامی هر روز فشار را بر مردم افزایش می دهد و در دور جدید ضد بشری خود زنان ایرانی را درتنگنا گذاشته است و صحبت از جریمه های یک میلیون و سیصد هزار تومانی برای بد حجابی کرده استن و شعاع بزرگی مانند طرح ترافیک دور حرم امام رضا کشیده است که زنان بدون چادر نمی توانند تردد داشته باشند .
ج.ا. از زنان اگاه ایرانی می ترسد ودر استانه سالگرد انتخابات و تجمعات که زنان و دختران ایرانی هم پای مردان ایرانی علیه استبداد به پا خواستند را با گشتهای اخلاقی  , امنیت اخلاقی ناموسی و گشت مبارزه با بدحجابی بترساند .
به یاداورید سال گذشته در مناسبتهای حکومتی این دختران از کسانی که هم کنون بر مسند قدرت هستند حمایت می کردند .
ایا این زنان از نظر اخوند علم الهدی و نیروی انتظامی و گشتهای مربوطه و به طور کلی جمهوری اسلامی خوب حجابند ؟و الگوی خوبی هستند  یا نه هدف ارعاب زنان است که خواهان سهم برابر با مردان هستند و کشور ازادی را طلب می کنند .
حرفهای مضحک امامان جمعه ج.ا باعث خنده جهان شد و این حرکت اخیر ددمنشانه جمهوری اسلامی باعث نفرت بیشتر بین مردم می شود.
 
منتشرشده در سایت خودنویس 


۱۳۸۹/۳/۴

رویاهای نسل من از ایران آینده

جوان ایرانی در یک سال گذشته بدنبال سهم خود از سرنوشت کشورش بود که با ستم و سرکوب از سوی حاکمان جمهوری اسلامی مواجه شد ولی ایرانی همچنان بدنبال حقیقت است و میدان مبارزه برای رسیدن به آزادی و دمکراسی را خالی نکرده است و خود را آماده مبارزه با استبداد کرده است‌. این درد ودلی است برای رسیدن به حقوق بشر و آینده‌ای بهتر
     

انچه که نسل من از ایران اینده می خواهد 

تو روزی پسران وطن را لچک به سر کردی و ما فهمیدیم چه ستمی بر دختران این مرز و بوم وارد می شود

تو روزی عکس خمینی را پاره کردی وما فهمیدیم که می شود عکس هر ستمگری را پاره کرد و اتش زد (هیچ کس مقدس نیست )

تو جوانان کشور را اعدام کردی ما فهمیدیم که اعدام چقدر بیهوده است 

تو مردم را محارب خواندی و مافهمیدم می شود با حکومت جائر و فاسد وظالم جنگید پس بجنگ تا بجنگیم 

تو تقلب کردی و  رای دزدیدی ما فهمیدم که باید سیستم تقلب تغییر کند 

تو ایران را ویرانه کردی ما بدنبال ایرانی سبز واباد هستیم 

تو خودت را ولی فقیه خواندی ما دریافتیم که دیگر نیازی به ولی فقیه نداریم 

تو گفتی نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی ما گفتیم حکومت ایرانی 

تو اسیر کردی شکنجه کردی ما ازاد کردیم 

تو دیکتاتوری و استبداد را باور داشتی و ما دمکراسی وازادی

تو انگ ملحد , متهتک , بهایی , بی دین ,کافر و منافق به ایرانیان زدی و ما فهمیدیم که همه ما ایرانی هستیم و اشتراکمان ایران است 

تو هر روز خشونت ورزیدی و ما به مبارزات مدنی راسخ تر  ولی بترس از روزی که خشونت ورد زبانمان شود

تو به ما گفتی چاپلوس ومتملق باش ساندیس بخور ما به نقد رو اودیم و بدنبال حقیقت

تو هر کار کردی ما درسی بزرگتر گرفتی

ما ایرانیم 

این پست  نخست در سایت خودنویس منتشر شده است  

۱۳۸۹/۳/۳

حیدرمصلحی طرح بلند مدت گروگان گیری توسط جمهوری اسلامی در220 کشور جهان را به اجرا می گذارد




حیدر مصلحی ارسال نامه گروگان گرفتن دختر ایتالیایی به سفارت جهوری اسلامی در ایتالیا را پذیرفت  



حیدر مصلحی وزیر اطلاعات که در تلویزیون ج.ا.ا مصاحبه می کرد طرح معاوضه سه کوهنورد امریکایی را پذیرفت و اعلام کرد جاسوس بودن این سه جوان امریکایی کاملا محرز است و این امکان وجود دارد که سه جوان جاسوس معاوضه شوند وگفت تهران آماده تعویض این سه جوان شهروند آمریکایی با زندانیان ایرانی محبوس در آمریکا است. ده نفر از جمله قاچاقچیان اسلحه و مفسدان اقتصادی بنگاه علوی  جمهوری اسلامی در امریکا زندانی هستند 

بخش زیر به صورت طنز درامده است 


مصلحی وزیر اطلاعات ادامه داد دزدان دریایی سومالی که نقض کپی رایت کرده اند و شیوه با سابقه 31 ساله جمهوری اسلامی در گروگانگیری را کپی برداری کرده اند و ما این حرکت شنیع و زشت کپی برداری و نقض کپی رایت را شدیدا محکوم می کنیم و می خواهیم همچنان نامبر وان جهان در گروگانگیری باشیم .

حیدر مصلحی درباره انتشار نامه وزارت اطلاعات درباره گروگانگیری دختر ایتالیای برای معاوضه با معصومی نژاد خبر نگار دلال اسلحه به سفارت ایران در ایتالیا گفت :
بله این نامه ارسال شده است و کاملا در عرف بین المل به فضل الهی و مدد امام زمان پذیرفنه شده است .ولی با توجه به لو رفتن نامه توسط داریوش اریایی از عوامل مسلم موساد وسیا و اینتل جنس سرویس وغیره و انتشار درسایت خودنویس در ارتباط با صهیونسیم بین المل  شیوه کار تغییر کرده است و به یک دختر اکتفا نخواهیم کرد و جزییات بیشتری دراین زمینه به محض اقدام عملی در اختیار رسانه ها قرار می گیرد ولی فعلا از چند مانکن ایتالیایی دعوت کردیم به تهران سفر کنند .

وزیر اطلاعات در پاسخ به سوال خبر نگار دیگری از طرح جامع گروگانگیری در سطح جهان گفت :
با رهنمودهای ارزشی حضرت ایت الله العظمی خامنه ای دامت برکاته و غیره ولی امر مسلمین جهان حتی در بلاد کفر برای پیشگیری چند شهروند از 220 کشورجهان ربوده خواهند شد و در بازداشت به سر خواهند برد تا دیگر مشکل کمبود گروگان نداشته باشیم . بخش گروگانگیری وزارت اطلاعات همکاری خوبی با وزارت امور خارجه دارد وطرح جامع گروگانگیری تصویب شده است و تاکنون در چند فقره عملیات چندتن از شهروندان کشورهای جهان از قبیل مالدیو, بورکینافاسو , واتیکان , لیختن اشتاین  ,جزایر قناری , برونئی و...را ربوده ایم ولی هنوز طرفیت کامل نشده است و بیشترین تلاش ما برای ربودن شهروند اسکیمویی است که برادران زبده ما درحال ماموریت درقطب برای به دام انداختن اسکیموها هستند تا کلکسیون ما کامل شود . هرچند که ما با اسکیموها مراوده نداریم ولی کار از محکم کاری عیب نمی کند.
 
این پست با این تیتر ابتدا در سایت خودنویس منتشر شده است 
حیدر مصلحی ارسال نامه گروگان گرفتن دختر ایتالیایی به سفارت جهوری اسلامی در ایتالیا را پذیرفت

۱۳۸۹/۳/۲

وزارت اطلاعات بدنبال دختر ایتالیایی برای مبادله با خبرنگار بازداشتی صداو سیما در ایتالیا

image معصومی نژاد خبرنگار بازداشت شده

با توجه به اینکه خبر نگار صداو سیمای جمهوری اسلامی در ایتالیا به اتهام قاچاق اسلحه به سر می برد وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در نامه محرمانه ای که به سفارت ج.ا.ا در ایتالیا ارسال شده است بدنبال دختری است تا با معصومی نژاد مبادله شود و بخشهایی ازاین بدست خبرنگار ما افتاده است


جمهوری اسلامی تا کنون در 31 سال گذشته با گروگانگیری توانسته است به اهدافی دست یابد که کشورهای دیگر از طریق دیپلماسی دست میابند

اولین گروگانگیری از کارمندان سفارت امریکا اغازو با گروگانگیری تفنگداران دریایی در لبنان ادامه یافت و در سالهای متمادی این شیوه ادامه یافت و قاتلها و معامله گران جمهوری اسلامی به این شیوه ازاد شده اند و اخرین مبادله گروگان گیری خانم ریس  فرانسوی با وکیلی راد قاتل شاپور بختیار وکاکاوند دلال اسلحله است که توسط فرانسه در ازای ازادی ریس از فرانسه اخراج و به ایران امدند و مورد استقبال مقامات رسمی وزرات خارجه ج.ا. ا قرار گرفتند

جمهوری اسلامی چند سپاهی  در عراق زندانی دارد که معلوم نیست کی با ۳ کوهنورد امریکایی مبادله می شوند و این احتمال وجود دارد که این کوهنوردان با چند تنی که در امریکا درباره فساد مالی بنگاه علوی در بازداشت به سر می برند مبادله شوند 

اینک خبر نگار صداو سیمای جمهوری اسلامی در ایتالیا به اتهام قاچاق اسلحه به سر می برد و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در نامه محرمانه‌ای  که به  سفارت ج.ا. در ایتالیا ارسال شده است که بخشهایی از ان به صورت(اختصاصی) در زیر امده است :

به یاری امام زمان ومنویات رهبر فرزانه عظیم الشان انقلاب اسلامی  که تاکنون سیاسیت گروگان گیری جواب داده است لذا برای ازادی برادر مظلوم در بند اسپاگتی خورهای ایتالیایی به جرم واهی قاچاق اسلحه در بازداشت به سر می برد البته دلیل اصلی بازداشت معصومی نژاد بر ملا کردن وضعیت اسفناک مردم ایتالیا در دیکتاتوری برلوسکونی است

لذا وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با همکاری وزارت امور خارجه بدنبال دختری ایتالیایی با مشخصات زیر است تا جهت ازادی برادر ارزشی معصومی نژاد مظلوم در گروگان ما قرار بگیرد

ماموریت اول

دختری ۱۸  ساله که ترجیحا ساکن رم یا ناپولی باشد قد در حدود ۱۷۰ سانت به بالا و وزن در حدود ۶۵ وزیبا رو باشد و حالت مانکن‌های فشن توی , مدل های ایتالیایی    باشد و توانایی سفر به ایران را داشته باشد و بتواند کلمه سلام را به فارسی بگوید .چنانچه دختری با این مشخصات یافتید تضمین داده شود ما سابقه خوبی در گروگان گیری داریم و تاکنون گروگانهای که گرفته شده است در سلامت در کشور خودشان به سر می برند وادمهای شهیری شده اندو حتی یک مورد هم بلای سرشون نیامده است و گفته شود که یک شب هم در زندان به سر نخواهد برد و درتمام طول بازداشت در سفارت ایتالیا در تهران و باغ سفارت ایتالیا واقع در فرمانیه که بهترین جای تهران است و خوش اب وهواست نگهداری می شود وبه محض دستور ازادی معصومی نژاد با  پرواز اختصاصی با بدرقه دکتررر محمود احمدی نژاد همراه با خاویار و پسته مورد بدرقه رسمی قرار می گیرد .

"  و ماموریت دوم این است که  سیلوایا والریو دختر باکره 18 ساله ایتالیایی را تقاضای ازدواج دکترر احمدی نژاد محبوب را کرده است را هم متقاعد کنید به ایران سفر کند  و دکتررر احمدی نژاد که این درخواست را رد کرده بود وسایت سیلوایا را فیلتر کرده بود   الان پشیمان است و به ایشان ابراز تمایل کرده است و برای سیلوایا تابی می کنند و باید هر طور شده سلیوایا  را متقاعد کنید به تهران بیایید البته بگویید حجابش را حفظ کند وگرنه امامان جمعه تهران حکم رجمش را صادر میکنند و الله نکرده مهدور الدم نشود وبلای الهی نازل نگردد.


این پست در سایت خودنویس منتشر شده است