۱۳۹۰/۳/۹

داوود احمدی نژاد : شک دارم محمود بچه بابام باشه !

داوود احمدی نژاد در ارتباط با وقایع اخیر گفت : « با حرکتهایی که از محمود دیده ام مطمئن هستم که محمود بچه بابام نیست و حرام زاده است .  طبق روایات صحیح  یکی از علائم حلال زادگی ولایتمداری است که با توجه به تحرکات صورت گرفته از سوی محمود یقین دارم که محمود بچه ی پدرم نیست  . یادمه در کودکی  وقتی  محمود بدنیا امد به ال علی فحش می داد که بابام به سختی تنبیه اش می کرد  و به مادر سرکوفت می زد که این بچه حرامزاده است و مادرم زار زار گریه می کرد و می گفت  این بچه خودته . »
 
 داوود احمدی نژاد در ادامه گفت : « محمود بعد از تنبیه های سخت  ادم شد و محب ال علی شد . حتی یادمه در نماز شب های که می خواند برای پهلوی فاطمه خیلی گریه می کرد ولی چند ماهی است که دوباره دشمن ال علی شده و شک بنده و خانواده ابوی را به یقین تبدیل کرده است که محمود حرام زاده است »
 
 در اخر داوود احمدی نژاد گفت : 
« بنده ضمن اعلام برائت از اقای محمود احمدی نژاد اعلام می کنم ایشان بچه باباش نیست و حرام زاده است . از مقام معظم رهبری درخواست می کنم حساب خانواده ما را از این جرثومه جدا کند من هیچ ارتباطی با این شخص ضد ولایت نداریم»

۱۳۹۰/۳/۷

اینده خود و فرزندانتان را با کسب دوره های نوین مداحی و رسالت نوکری تامین کنید

 اگر بیکار هستید .
اگر از شغل خود راضی نیستید .
اگر درامدتان کم است .
اگر شغل دوم و سوم دارید .
 اگر محب اهل بیت هستید . 
اگر می خواید غلام ونوکر ال علی باشید 
 اگر می خواهید اینده خوبی داشته باشید 
 اگر می خواهید در محله به شما احترام بگذارند . 
 اگر همچنان گمشده ای در زندگی خود دارید . 
اگر از سریالهای ماهواره دلزده شده اید 
 اگر می خواهید  جایگاهی در حکومت اسلامی داشته باشید
اگر بیسواد هستید . 
اگر صدای محزونی دارید 
 اگر علاقه مند به نوکری هستید 
اگر ....
 
 پس با ما تماس بگیرید تا مداح اهل بیت و نوکر ال علی شوید تا ارزوهایتان براورده شود .

خامنه ای : بنده گوه خوردم ا.ن را رییس جمهور کردم !

 
ایت الله توسلی رییس دفتر مقام معظم رهبری  در گفتگویی با کیهان قهوه ای از پشیمانی ایت الله خامنه ای از کمک به احمدی نژاد در کسب ریاست جمهوری خبر داد
.
توسلی با نقل سخنان حکیمانه و عارفانه ی مقام معظم رهبری بیان داشت : 
 « حضرت اقا چندی است با گلایه از دعواهای صورت گرفته بین تیمهای اصولگرا به شدت انتقاد کرده اند . حضرت اقا در دیدارخصوصی  با سردار عزیز جعفری داشتند گفتند: بنده گوه خوردم این مرتیکه ا.ن را رییس جمهور کردم . این اقا ظریفت نداره  دو نفر که تحویلش گرفتند اینجوری برای من خط ونشان می کشه . من از اولش هم به این ا.نـ تیکه اعتماد نداشتم اگر اصرار جانبعالی وامثالهم  نبود از برادر محسن حمایت می کردم . این جرثومه کثیف باعث شد انتخابات مجلس یک بحران جدی برای نظام باشه .همون دوسال پیش نگفتم این قائله را خفه کنید گفت باتوم بدید کارتمامه ولی عرضه نداشتید  بشکنه این دست که نمک نداره . عزیز دیونه  سرلشکرت کردم عرضه نداشتی فتنه را تشییع کنی.
 همین شما ها این ا.ن را پررو کردید که جلوی بنده دربیاد و یاغی بشه اون سید خندان هشت سال جرات نداشت جیک بزنه و با خنده کار را پیش برد اروپا را دوباره شارژ کرد  دنیا منو تحویل می گرفت ولی شما سپاهی ها گفتید سید ممد لاییک لیبرالیسمه باید بره خوب این یارو کجاش لیبرال و لاییکه از من بیشتر به جمهوری اسلامی   و ولی فقیه معتقدتره .  حالا این ا.ن را باید دوسال دیگه تحمل کنیم .اگر من دست این خاتمی و تیمشو گرفتم اوردم سر انتخابات سر و صدا راه نندازید که این اخرین ترکش ماست ...»

۱۳۹۰/۳/۶

احمد خاتمی : جیمز باند و سیا باید در برابر حیدر مصلحی بوق بزنند


به گزارش کیهان قهوه ای خطبه های نمازجمعه امروز تهران به امامت سید احمد خاتمی برگزار شد

 در خطبه نخست  امروز احمد خاتمی با بدحجاب ها اتمام حجت کرد و گفت :« زنهای شال به سر در اتش جهنم می سوزند .»
وی  در خطبه دوم دستاورد دستگیری 34 جاسوس امریکا در ایران گسترده خواند که تنها از عهده حیدر مصلحی  برامده است . احمد خاتمی گفت : 
« این دستاورد باشکوه را به  ساحت مقام عظمی ولایت که با تدبیر ویژه اقای مصلحی ابقا کردند بدست امد . حیدر مصلحی شایسته ترین فرد برای دستگاه جاسوی اسلامی هستند . بنده باور دارم جیم باند و سیا باید در برابر ذکاوت و هوش اقای مصلحی بوق بزنند .»
احمد خاتمی در بخش دیگری از نماز جمعه  با حمله به ایرانیت و مکتب ایران گفت : 
 «ما از ایران گرایی خیری ندیده ایم و مکتب جعلی ایران در برابر اسلام بدعتی اشکار است که توسط مراجع پس زده شده است ولی مثل اینکه هنوز دست برنداشته اند و هنوز دم از مکتب ایرانی می زنند که بنده حقیر تا نابودی مکتب ایران سر از پا نمی شناسم »


۱۳۹۰/۳/۵

محسن رضایی بار دیگر ناموس خود را در انتخابات مجلس به رای می گذارد

 
 محسن رضایی در همایش ده نفره ای از حامیانش در مشهد برگزار کرد از حضور ناموس خود  در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه خبر داد . 
 به گزارش کیهان قهوه ای محسن رضایی ضمن  اعلام خبر حضور ناموس خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت :
محسن رضایی در ادامه گفت : 
بنده ناموس پرست هستم خیلی علاقه دارم این بار هم در انتخابات مجلس ناموس خودم را به رای بگذارم و امیدوارم این بار ناموسم دزدیده نشود و ناموس اصولگرای بنده در انتخابات  مجلس رای بیاورد  و در رکاب اسلام  مدافع ایت الله خامنه ای درمجلس باشد . به بنده ایراد می گرفتند که بنده گفته ام رای من ناموس من است و برای ناموس خود در برابر احمدی نژاد  کوتاه امده ام و احمدی نژاد ناموس بنده را در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 دزدیده است ولی با قاطعیت می گویم بنده از ناموس خود دفاع کردم . و زمانی  که اراذل و اوباش احمدی نژاد به رای های ( ناموس ) من تجاوز می کردند بنده با این شیوه تجاوز به ناموسم از سوی تیم احمدی نژاد اعتراض کردم ولی حضرت اغا گفتند حالا اشکال ندارد که بنده کوتاه امدم . اقرار می کنیم فرمان  ایت الله خامنه ای را  بالاتر از ناموس می دانم و  ناموس من در اختیار ایت الله خامنه ای ولی امر مسلمین جهان  است . حضرت اغا به من قول دادند این بار ناموسم دزدیده نمیشه .»

 طنز

حسن نصرالله : احمدی نجاد از بنیامین نتانیاهو هم خطرناکتر شده است !

 حسن نصرالله هم احمدی نژاد را سگ دروغگو و غده سرطانی  نامید.

 به گزارش کیهان قهوه ای , حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به جمع مخالفان احمدی نژاد پیوست . وی در پیام هفتگی خود به  انصار حزب الله لبنان با حمله شدید به احمدی نژاد گفت :
 « احمدی نجاد معصومیت سابق خود را ندارد و در ورطه دشمن صهیونیست افتاده است . مهمترین ویژگی یک رییس جمهور اسلامی  ولایت مداری است که متاسفانه احمدی نجاد این ویژگی را از دست داده است و در دامان صهیونیست قرار گرفته است . »
 حسن نصرالله در ادامه گفت :
« احمدی نجاد مثل سگ دروغ می گوید و از هولوکاست ناراحت است . بنده سند دارم پدر احمدی نجاد یهودی بوده و هیچ اعتقادی به نابودی اسراییل غاصب ندارد . با قاطعیت می گویم اگر اسراییل غده سرطانی منطقه است احمدی نجاد هم غده سرطانی حزب الله است . حزب الله لبنان دیگر کسی به اسم احمدی نجاد را قبول ندارد . حزب الله لبنان ولایت مدار است و راهش از احمدی نجادها جداست .»
حسن نصرالله در اخر گفت :
 «به باور بنده  احمدی نجاد  از بنیامین نتانیاهو هم خطرناکتر است و باید این غده از ولایت فقیه عزیز جدا شود .»


۱۳۹۰/۳/۴

مموتی شعیب برای خروج از بحران درگیری با سید خراسانی , امام زمان را ظاهر می کند


مموتی شعیب

درگیری بین مموتی شعیب و سید علی خراسانی به جاهای باریکی کشیده شده .دعوای ساختگی  روز به روز جنبه جدی تری به خود گرفته است . احمدی نژاد برای برون رفت از این بحران ناگزیر است مقدمات ظهور امام مان را پیش از پایان ریاست جمهوری فراهم کند . در همین حال گفتگویی بین احمدی نژاد و مشایی  درباره ظهور امام زمان  صورت گرفته است که در زیر آمده است .

مموتی شعیب : « این یارو بی پدر روش خیلی زیاد شده دیروز  ادم فرستاده  پالایشگاه بنزین را پیش پای من منفجر کرده و گفته پاتو از گلیمت بیرون نذار !»
  مشا مشنگ :« یواش چه خبرته دیوار گوش داره بیا بریم تو محوطه ..»
 
بعد از خروج از نهاد ریاست جمهوری 
مشا مشنگ : « این خ.ر بی پدر تو تمام ساختمان شنود گذاشته »
مموتی شعیب :« براش دارم چه خبر از جعفر جنی ؟»
مشا مشنگ : « از عالم غیب پیام اورده که مهدی ( امام زمان ) با لشکرش  داره اماده میشه بیاد بهش گفتیم  سید خراسانی جر زنی کرده و درحال کودتا بر علیه شماست . مهدی هم سید خراسانی را کنار گذاشته و امیدش به تیم شعیبه »
مموتی شعیب :« امروز فرداست شهید بشم . دیروز دیدی چه جوری پالایشگاه جلوی پام منفجر کردند . خبر دادند به فلانی بگو پاتو از گلیمت بیرون نذار وگرنه میشی شهید رجایی دوم . به جعفر جنی بگو مهدی را زودتر اماده نه بیاد تو میدون کار سید علی را تموم کنه وگرنه برای تحریک مردم در شرکت انتخابات شعیب را فدا می کنند .»
 مشا مشنگ :« اروم حرف بزن مثل اینکه حیدر نکبت  داره میاد طرف ما ..»
 حیدر مصلحی :« اي وا  اینجا  هستید کل ساختمان را دنبال شما گشتم اقای دکتر الان از بیت دارم میام . حضرت اغا سلام رسوندند و گفتند به دکتر بگید  انفجار پیش امده توطئه صهیونیستها بوده و هیچ خطری ا جانب بنده , اقای دکتر را تهدید نمیکنه و خیالتون از بابت حمایت حضرت اقا راحت باشه »
 
 حیدر پس از ابلاغ فرمان سید خراسانی به سمت نهاد رفت . 
 مموتی گفت : « ای بر پدرت لعنت ببین دستی دستی دارند منو به کشتن میدن ولی بلایی سرت بیارم که نفهمی از کجا خوردی  اسی جون بچه ها را آماده کن ...»


۱۳۹۰/۳/۳

احمدی نژاد : حالا چهار تا ذوب در ولایت شیطان بنزین اتیش می زنند ...


احمدی نژاد انفجار پالایشگاه ابادان را توطئه ذوب شدگان در (( ولایت شیطان )) معرفی کرد . 
 به گزارش کیهان قهوه ای  محمود احمدی نژاد در واکنش به انفجار در بخش تازه تاسیس بنزین در پالایشگاه ابادان گفت : 
« به حول قوه الهی احمدی نژاد به کوری چشم ایادی اولایت شیطان زنده است . به سران استکباری و ذوب شدگان در ولایت شیطان میگویم ارزوی ترور خادم ملت را به گور خواهند برد . »
 احمدی نژاد در ادامه در تشریح انفجار پالایشگاه گفت:
« حالا اگر چهار تا ذوب در ولایت شیطان در سایتها و روزنامه هاشون به دولت تاختند و دولت را نتونستند خراب کنند  امدند از این راه وارد شدند و بنزین اتیش می زنند  . جریان انحرافی یعنی همین که در روز روشن ررریییس جمهور منتخب ملت را بیش از 40 میلیون رای داره با این نفجارات کاذب قصد دارند خانه نشین و معدوم کنند ولی زهی خیال باطل بنده عنایت امام زمان را دارم و تا مادامی که امام زمان پشت و پناه من است ارزوی شهادت بنده را ایادی ولایت شیطان به گور خواهند برد . به ایادی صهیونیسم و امریکا می گویم راهشان را از راه ولایت شیطان جدا کنند و در دام منحرفان قرار نگیرند . ملتهای ازاده جهان الان چشم و امیدشان به بنده است و بنده  وظیفه جهانی دارم .تا زمانیکه جهان ار لوث ولایت شیطیان و ایادی استکبار جهانی وصهیونیسم نجات ندهم از پا نمی ایستم . »
 احمدی نژاد در اخ گفت:
 « داماد بنده را هم اغفال کردند که  دشمن بنده شود ولی اگر لازم باشه دخترم را بر وی حرام می کنم و اجازه نمیدم مار در استین پرورش یابد . حتی اینها برادرم داود را هم اغفال کردند که بر علیه دولت اراجیف سرهم کند ولی کور خوانده اند بلایی سرش بیارم که زنش ...»


۱۳۹۰/۳/۲

قهرمان زنده است


یادم نمیره اولین روزی بود که به دیدار قهرمانان کودکی  در زمین تمرینی رفته بودم که خارج از شهر قرار داشت .از هر قشری آمده بودند بالا شهری جنوب شهری   , شهرستانی   پیر و جوان همه برای دیدار از قهرمانهای زندگی خود امده بودند . دختران چادری بیشتر از پسران برای دیدار از قهرمانان امده بودند  .
 دسته گل اورده بودند . عکس یادگاری می انداختند . امضا می گرفتند .هنگام تمرین همه تشویق می کردند. بعد از تمرین برای دیدار اجازه می دادند نزدیک تر شویم . 
همراه عمویم به زمین تمرینی امده بودم  . خیلی شوق داشتم باور نمی شدم تا حالا فقط از صفحه تلویزیون سیاه و سفید دیده بودمش ،  نزدیک شدم  با تبسم  عکس را امضا کرد .
یادم نمیره  تا چند وقت تو محل پز بین بچه ها پز می دادم که عکس امضا شده قهرمان را  دارم . یکی از بچه ها چند تومن برای عکس می داد , یکی پیشنهاد می داد با اسباب بازی  عوض میزنه , بلاخره هرکسی دوست داشت عکس امضا شده قهرمان را از دست من دربیاره  تا اینکه یکی از بچه ها سعی کرد عکس را از من بگیره که عکس به چند تکیه پاره شد .
 
هنوز عکس چسب خورده قهرمان را در بین یادگاری های کودکی دارم .



عکس یادگاری اهل بیت حرامسرای رهبری

 به اطلاع می رساند خبرنگار مستقر در بیت رهبری بنا به در خواست خوانندگان کیهان قهوه ای عکسی اختصاصی از اهل بیت رهبری گرفتند . 
 
 این عکس اختصاصی از حرامسرای بیت رهبری گرفته شده است

۱۳۹۰/۳/۱

عباس امیری فر , امام جمعه نهاد ریاست جمهوری با چاقوی پلاستیکی خودکشی ناموفق کرد


عباس امیری فر امام جمعه مسجد نهاد ریاست جمهوری در اعتراض به سیاستهای بد نهاد قوه قضاییه  در بی احترامی به دولت ا.ن  و نشر شایعات برعلیه دولت مهرورز با چاقوی پلاستیکی دست ساز خودکشی کرد  . 
 
 امیری فر در گفتگویی کوتاه بر روی تخت بیمارستان در تشریح خودکشی گفت :
« بنده با علم به اینکه خودکشی حرام است تنها راهی که  برایم باقی مانده بود خودکشی بود . بنده با هر شیوه ای از ظلمی به دکتر احمدی نژاد و دکتر مشایی وارد می شد دفاع کردم ولی صدایم به جایی نرسید .  به همین دلیل با توجه دوره چریکی خاصی که در حوزه علمیه قم  دیده ام با یک پارچ پلاستیکی یک چاقوی بسیار تیز و برنده ساختم و چاقو را بلعیدم که در حلقم گیر کرد که  زندانبان پس از آگاهی من را به بیمارستان منتقل کردند , که خوشبختانه  پزشکان چاقوی پلاستیکی را از حلقم دراوردند . بلاخره تنواستم به این شیوه صدایم را به جهانیان در خصوص ستمی که بر دکتر احمدی نژاد وارد می شود را منتقل کردم .»

۱۳۹۰/۲/۳۱

چند میلیون جوان مسیحی اسپانیایی با حضور در تجمعات به خامنه ای لبیک گفتند

به گزارش کیهان قهوه ای  چندی پیش ایت الله خامنه ای در جلسه ای از رشد بیداری مردم جهان گفتند و نوید شورش های مسالمت امیز در شهرهای اروپا و امریکا برای عدالت و براندازی سیستم های فاسد صهیونیستی را دادند که با خنده سرمداران غربی مواجه شد . 
 ولی حقانیت و مظلومیت حضرت اغا بار دیگر به اثبات رسید .پس از انقلاب های کشورهای عربی موج بیداری به جوانان خداجوی اسپانیا رسید و در موج بیداری  اندلسی  جوانان  اسپانیایی با ابراز ندامت از رجال خود فروخته صهیونیستی خود خواهان برچیده شدن سیستم تبعیض امیز کشور اسپانیا شدند .
 به گزارش خبرنگار اعزامی کیهان قهوه ای به اسپانیا معترضان گفته اند :« ما اندلسی ها مسیحی  هیچ گاه گذشته با شکوه خود را که مسلمانان برای ما به ارمغان اورده اند فراموش نمی کنیم . ما خواهان بازگشت به ریشه های قدیم خود هستیم . زمانی که خلفای مسلمان بنی امیه  بر ما حکومت می کردند و عدالت اجتماعی به نحو کاملی اجرا می شد . بهداشت عمومی بالا بود . هیچ فقیری حتی در بین مسیحیان  در اسپانیا نبود . ما جوانان مسیحی اسپانیا خواهان  حکومتی پیشرفته نظیر جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه مطلقه هستیم تا شاهد این ناعدالتی و تبعیض نباشیم و به ایت الله خامنه ای لبیک می گوییم .»

هوگو چاوز: احمدی‌نژاد معصومیت سابق خود را ندارد و جادو شده است

image
هوگو چاوز برای باطل کردن جادوی احمدی نژاد، جادوگر شخصی خود را به تهران می‌فرستد.
به گزارش فالس نیوز از یک منبع کاملا موثق، هوگو چاوز رییس جمهور ونزوئلا، به رخدادهای اخیر بین احمدی نژاد و خامنه‌ای واکنش نشان داده است. هوگو چاوز با ابراز گلایه از محمود احمدی‌نژاد گفت: 
 « اخمدی نجاد معصومیت سابق خود را ندارد، دکتر اخمدی‌نجاد  توسط رمالان ایادی استکبار جهانی جادو شده است. در سفرهایی که به ایران داشتم، متوجه وجود عناصر نفوذی امپریالیسم  درتیم اخمدی نجاد  شدم، از اینکه مخمود سرکش شده است و فرامین آیت الله کامنه‌ای را اجرا نمی‌کند متاسفم. برای همین تصمیم گرفتم جادوی، رمالان مشایی بنده جادگر شخصی خودم را به تهران می‌فرستم تا جادوی استکبار جهانی  بر علیه مخمود را باطل کند.»
 هوگو چاوز همچنین از آیت‌الله خامنه‌ای درخواست کرد، احمدی‌نژاد را از منجلابی که اطرافیان فاسق مشایی درست کرده‌اند نجات دهد. 
 هوگو چاوز با نقل خاطره‌ای گفت:
« در سفر پنجم به تهران با اخمدی‌نجاد در حضور رهبر کبیر انقلاب حضرت آیت‌الله کامنه‌ای بودیم که معظم له برای ایجاد نشاط چیستانی مطرح کردند که بنده متوجه جنی شدم که به مخمود در حل چیستان کمک می‌کرد که با واکنش تند ایت‌الله کامنه‌ای روبرو شد و دستور داد جن را دستگیر کنند و کتک سختی بزنند و به زندان مخصوص اجنه  منتقل کنند....»!



۱۳۹۰/۲/۳۰

ویکی لیکس : احمدی نژاد هر روز صبح فال قهوه ایتالیایی می گیرد و رمال اسپانیایی دارد !

کیهان قهوه ای به نقل از  فارس نیوز در سندی که در ماه ژانویه  در 6 میلیون سند منتشر شده ویکی لیکس آمده است , سفیر امریکا در ایتالیا در پیامی به وزارت خارجه کاخ سفید بیان داشته است :
 احمدی نژاد علاقه مند به کف بینی و فالگیری است و با صرف هزینه هنگفتی یک رمال زن ایتالیایی که در شهر پالرمو فالگیری می کرده است را به تهران منتقل کرده است  و هر روز صبح برای احمدی نژاد فال قهوه می گیرد . 
در ادامه سند آمده است احمدی نژاد هر شب  با یک رمال اسپانیایی ارتباط برقرار می کند و برای کارهایی که قرار است فردا انجام دهد مشاوره می گیرد . رمال اسپانیایی احمدی نژاد با گوی مخصوص موقعیت ها را برای احمدی نژاد تشریح می کند . 
 همچنین گفته می شود احمدی نژاد بدون اجازه این رمالان اب هم نمی خورد . 
رمال اسپانیایی احمدی نژاد
 
 فارس نیوز دلیل تاخیر در انتشار این سند بعد ازچند ماه را حجم انبوه اسناد منتشره ویکی لیکس برشمرده که همچنان در حال بازخوانی هستند و بزودی اسناد مهمی منتشر می شوند .

۱۳۹۰/۲/۲۹

احمدی نژاد : ابرهای باران زای جمهوری اسلامی را از اروپاییان سلطه گر پس می گیریم

دکتر ا.ن در گفتگو با خبرنگاران از کشف جدیدی در حوزه  ابرو باران  خبر داد . احمدی نژاد با انتشار این عکس گفت :
« این ابر باران زا که نعمت خدای مهربان است را اروپاییان سلطه گر دیروز اجازه ندادند به خاکهای ایران نزدیک شود و  دزدیده اند »
 
ابر باران زایی که دیروز اروپاییان دزدیدند
 
 به گزارش کیهان قهوه ای دکتر احمدی نژاد با اعلام خبر دزدی ابرهای باران زا توسط اروپاییان سلطه گر گفت :
« بنده در گفتگویی با امام زمان متوجه شدم اروپاییان در صد سال گذشته با ایجاد فن اوری خاصی در یک قرن گذشته اقدام به دزدیدن ابرهای باران زایی کرده اند که به سمت ایران می ایند . اسم این حرکت ناجوانمرادانه  نقض حقوق بشر جهانی  است  . صد سال است که با این شیوه ابرهای معمولی که  باردار نیستند و  یک قطره باران هم  ندارند به سمت ایران می فرستند و هرچی ابر باردار و باران زاست را در خاک اروپا نگه می دارند و باعث شده اروپا قاره سبز نامیده بشه . سند داریم که تا صد سال پیش اسیا خیلی اباد بوده و اروپا یه قاره سیاه و خشک  بود کنار اسیا  که متاسفانه امروز اروپا  سر سبز و آباد شده است .»
 
 احمدی نژاد در اخر گفت :
«به حول قوه الهی  بنده  احمدی نژاد قول می دهم  با همکاری دانشمندان مسلمان ایرانی ابرهای باران زا را از اروپاییان سلطه گر  پس می گیریم و ایران  اسلامی را اباد می کنیم .»


۱۳۹۰/۲/۲۸

آموزش تصویری نماز خواندن بر جسد یک دختر بسیجی جان برکف بلا دیده

با توجه به تماس مکرر بسیجیان ساندیس مدار  در خصوص چگونگی آداب  خواندن نماز میت و چال کردن بسیجیان در بلایای طبیعی  گروه خواهران زینب بسیجی همیشه جان برکف ولایت در یک بلای فرضی طبیعی یک قلاده دختر بسیجی را که جیره ساندیس به موقع به وی نرسید  و به صورت طبیعی به شهادت رسید  . در مرحله بعد  خواهران بسیجی بر پیکر این دختر بسیجی  نماز میت را به جا آوردند .
 
»»»»» آموزش تصویری »»»

 در تصویر زیر دختر بسیجی به دلیل نرسیدن ساندیس کشته شده است را کفن پوش کرده و به صورت گله ای نماز مرده به جا می اورند یکی از دختران حزب الهی که ولایتمداری اش ثابت شده  امام می شود و بعنوان پیش نماز قرار می گیرد و بقیه بسیجیان پشت سرش با ذکر یا ولایت فقیه از سر تقصیر این بسیجی گناهکار بگذر نماز میت را برپا می دارند .
 

در مرحله بعد بسیجیان ولایتمدار جسد متعفن بسیجی بلا گرفته به را با ذکر « یا علی » که مخصوص  ومورد علاقه ایت الله خامنه ای است  بلند کرده و به سمت گور حمل می کنند


در مرحله اخر جسد بوگندو بسیجی را در قبر می گذارند و رویش خاک ملا می ریزند و فاتحه تلاوت می کنند.

۱۳۹۰/۲/۲۷

عفو رهبری کیلویی چند ؟


پس از پیشنهاد بسیار به جا و عالی سیدممد خاتمی مبنی بر ترک مخاصمه از طریق دریافت عفو رهبری قیمت های عفو رهبری از سوی دفتر ایت الله العظمی سید علی خامنه ای اعلام شد . 
 
1- قیمت عفو رهبری شامل حال  متجاوزان به نوامیس مردم  برابر با صدهزار ریال
 2- قیمت عفو رهبری شامل حال دزدان مال مردم خور برابر با پنجاه هزار ریال
3- قیمت عفو رهبری شامل حال شکنجه گران  و قاتلان معترضین برابر با ده هزار ریال 
4- قیمت عفو رهبری شامل حال معترضان به انتخابات برابر با  بیست میلیارد ریال
5- قیمت عفو رهبری شامل حال طرفداران جنبش سبز برابر با صدمیلیارد ریال 
6- قیمت عفو رهبری شامل حال سران جنبش سبز برابر با صد تریلیون ریال 
7- قیمت عفو رهبری شامل حال معلمان زندانی برابر با  چهل میلیارد ریال
8- قیمت عفو رهبری شامل حال نویسندگان و خبرنگاران زندانی  برابر پنجاه میلیارد ریال 
9-  قیمت عفو رهبری شامل حال زندانیان عقیدتی مذهبی برابر با صدمیلیارد ریال
 
علاقه مندان برای دریافت عفو رهبری پس از پرداخت مبالغ واریزیبه حساب 110 بیت رهبری پس از تاییدیه از بیت رهبری پرونده شان جهت استفسار به معظم له رویت می شود و چنانچه بصیرت و مصلحت دانستند عفو می شوید .


۱۳۹۰/۲/۲۶

واکسن تزریقی به نظام هم قلابی بود

 
خامنه ای , یادته در سفرچند میلیاردی به قم گفتی : فتنه اخیر نظام را در برابر میکروبها واکسنه کرد . 
 
 
آسید علی واکسنی که تزریق کردی نتها پیکر چرک آلود و کثیف نظام جمهوری اسلامی و بدن آلوده سران رژیم جمهوری اسلامی  را واکسنه نکرد بلکه  بیمارتر هم کرد و در نهایت  زمینه سقوط جنایتکاران جمهوری اسلامی را فراهم می کند .فتنه پیکر متعفن جمهوری اسلامی را ساقط می کند  .
دعوای  اخیر بین باند اصولگرایی که حامی تو هستند یک معنا دارد : واکسن فتنه تزریقی به نظام هم قلابی بود .
 
 
 سید علی به جای ناراحتی , تزریق مواد را بیشتر کن و حالشو ببر . اره سید علی برو تو عالم هپروت که دنیا دو روزه , اصلن بهش فکر نکن و مخ اکبند الهی خودت را بیش از مشغول نکن . به یاد دوره طلایی بزن تو رگ  و از فتنه و فتنه گر خلاص بشو .
 سید علی از اندوه فتنه اینجوری خلاص میشی که دود ودم را زیاد کنی که در عالم توهم دیگه خبری از فتنه نیست .
 


رحیم مشایی : وزارت الهیات و اجنه ضروری از تاسیس وزارت ورزش است

 
به گزارش اختصاصی  کیهان قهوه ای رییس دفتر دکتر احمدی نژاد , در گفتگویی بیان داشت : 
« ما نیازی به همکاری صمیمانه با مجلس شورای اسلامی نداریم و معتقدیم یک مشت نماینده بی خاصیت که به جن و الهیات اعتقاد ندارند در مصدر کار هستند و هیچ ارزشی به آموزه های اعتقادی اسلامی ندارند . »
 
مشایی تاکید کرد :
«اینها ( نمایندگان ) فکر می کنند با دور هم نشستن و خاله زنک بازی می شود کشور را اداره کرد به جای اینکارها باید یه فکری به حال  الهیات و اجنه و رمالان کرد . »
 
مشایی همچنین بیان داشت :
« متاسفانه در 22 سال اخیر  به این مسایل توجی نشده است و بجز دوره ریاست جمهوری حضرت اقا که الهیات بسیار در این دوره قوی بود  در این بیست سال به الهیات و جن گیری توجهی نشده است . ببینید دهها ایه در قران درباره جن آمده است ما حقوق بشر و حقوق حیوانات داریم ولی کسی تا به حال از استیفای حقوق جن صحبتی نکرده و در حال تدوین حقوق اجنه هستیم و پیگیر تاسیس وزرات الهیات و اجنه در جهت تسهیل کارهای اجنه هستیم و ان شالله بزودی یارانه های اجنه را هدفمند می کنیم»

 مشایی در اخر گفت : 
«تاسیس وزرات ورزش الویت نخست دولت نیست چراکه دولت مهرورز تاکید دارد تاسیس وزارت الهیات و اجنه مهمتر از تاسیس وزارت ورزش است .»

۱۳۹۰/۲/۲۴

آگهی : یک عدد ا.ن هاله دار به فروش می رسد

 
این ا.ن  مال یه خ.ری بوده که صبحها از منزل باهاش  میرفته  لانه رهبری  و شبها از لانه رهبری برمی گشته  و از انجاییکه چند روزه خ.ره از ا.ن خوشش نیامده برای فروش گذاشته .
 

 علاقه مندان برای خرید ا.ن به  لانه رهبری خیابان پاستور مراجعه کنند .

تصویر اختصاصی از قهر یازده روزه احمدی نژاد در خانه اش


به گزارش کیهان قهوه ای دکتر احمدی نژاد سر قضیه استعفای مصلحی یازده روز در خانه اش تحصن کرده بود و بیرون نیامده بود
.
%25D8%25A7%25D8%25AD%25D9%2585%25D8%25AF%25DB%258C+%25D9%2586%25DA%2598%25D8%25A7%25D8%25AF++%25D9%2582%25D9%2587%25D8%25B1+%25DA%25A9%25D8%25B1%25D8%25AF.jpg
احمدی نژاد در اتاق خوابش در میان زباله ها

خانم اعظم سادات فراحی همسر محمود احمدی نژاد به خبرنگار ما بیان داشت :
« محمود در این یازده روز از اتاقش خارج نشده بود و با همه قهر کرده بود و با صدای بسیار بلندی به ایت الله خامنه ای مقام معظم رهبری فحش های بد بد می داد . باور نمی کنید حتی اقای دکتر در داخل اتاق قضای حاجت می کرد و توالت هم نمی رفت . محمود در را قفل کرده بود و به ما گفته بود از بالای در که برایش اب و غذا بفرستیم داخل اتاق و اجازه نمی داد اشغالها را از اتاق خارج کنیم. »
همسر احمدی نژاد در بخش دیگری گفن :
«حتی زمانیکه اقای جنتی برای عیادت و آشتی کنون با مقام معظم رهبری تشریف اوردند ایشان را در میان زباله ها قرار دادند و از ایشان با ته مانده غذاها و زباله ها پذیرایی کردند .»
خانم اعظم سادات فراحی در اخر افزود :
« اقای دکتر در این سی سالی که ایشان را می شناسم تا کنون حمام نکرده اند وحتی توصیه های اکید ایت الله خامنه ای هم در این خصوص بی تاثیر بوده است و علاقه عجیبی به کثافت دارند »


۱۳۹۰/۲/۲۱

معایب و ضررهای ساندیس


1- همانا ساندیس عقل را زایل و ادمی را بی غیرت  و بی ناموس می کند 
2- ساندیس , مهر و عاطفه را نابود و آدمی را سنگدل و قسی القلب می کند .
3- ساندیس همانا روح و روان انسان را به تسخیر شیطان در می اورد . 
4- نیترات ساندیس سرطان زاست و مصرف زیاد ساندیس موجب ابتلا به بیماری سرطان است . 
5-مواد طبیعی بکار رفته در ساندیس پایین است و ارزش غذایی ندارد
6- شکر موجود در ساندیس بالاست و موجب ابتلا به مرض قند و امراض قلبی می شود 
7- پلاستیک پاکت ساندیس دشمن طبیعت است و چند هزار سال طول می کشد جذب خاک شود 

 چنانچه ساندیس خور هستید پیش از انکه دیر شود , اعتیاد به ساندیس را ترک کنید و به آغوش ملت برگردید.

حسین شریعتمداری دکتر احمدی نژاد را برای مفسده کردن دخترش دادگاهی کرد


حسین شریعتمداری  نماینده گماشته شده  سید علی خامنه ای در روزنامه کیهان  پرده از راز مهمی که رمضان سال گذشته  رخ داده بود برداشت و احمدی نژاد را به علت تجاوز به دخترش به دادگاه فراخواند
.
 شریعتمداری که به پهنای صورت اشک می ریخت به لاریجانی رییس قوه قضاییه  گفت : 
« بعلله شب  دکتر احمدی نژاد را برای افطار دعوت کرده بودیم و اقای دکتر هم با دیده منت دعوت بنده را قبول کردند و به منزل حقیر بنده آمدند . همه چیر به خوبی پیش رفت  اقای دکتر احمدی نژاد که همراه همسرشان که هنوز به ایشان حلال بود برای افطار به منزل ما آمدند . به محض اینکه صدای اذان امد اقای دکتر پیش نماز شدند و نماز را خواندیم . مختصر غذایی  تهیه کردیم . دکتر علاقه خاصی به کوکو سبزی داشتند و با پنیر و موز میل کردند  , البته سر سفره افطار صدای مشکوکی از جانب دکتر احمدی نژاد برخواست که بعدش بوی گندی به مشام حضار رسید که با سعه صدر بروی خودمان نیاوردیم  ولی اقای دکتر احمدی نژاد بار دیگر این حرکت شنیع را تکرار کردند که بازهم به واسطه فیض امام زمان گذشت کردیم . بعد هم دکتر احمدی نژاد گفتند  میل دارند کمی استراحت کنند و چرت بزنند

 شریعتمداری در حالیکه اشکهایش را پاک می کرد گفت : 
« بنده  اتاقی برای ایشان جای راحتی درست کردم تا استراحت  کنند که از قضا نزدیک اتاق دخترم بود .  خدا لعنت کنه باعث و بانی اش  , چند ساعت بعد  دکتر قصد رفتند کردند ولی دخترم حالش دگرگون بود و بنده توجه ای نداشتم و به بدرقه دکتر رفتم . چند ماهی گذشت تا اینکه شکم دخترم به اندازه یه هندونه بالا آمد . هرچی می گفتیم کار کی بوده جواب نمی داد اسم هر سرداری را که می گفتم می گفت آره خودشه, اسم سردار جعفری , سردار صفوی , سردارنقدی سردار زراعی , سردار رادران , سردار احمدی مقدم , وزرا و نمایندگان مجلس آقای جنتی شاهرودی شجونی  طائب  و اقازاده های حضرت اقا حتی گفت با حضرت همبسترشده , ولی شکم به اصلن به دکتر احمدی نژاد نمی رفت تا اینکه  امروز  شورت دکتر احمدی نژاد را درکمد دخترم ا پیدا کردیم . »

 شریعتمداری با ناله و نفرین گقت :
« بنده شک ندارم کار دکتر احمدی نژاد بوده  و این پدر سگ شب 21ماه مبارک رمضان دخترم را اغفال کرده است و به دخترم تجاوز کرده و ابستن شده است . حالا هم تقاضای سنگسار دکتر احمدی نژاد را دارم »



۱۳۹۰/۲/۲۰

باراک اوباما در فرمانی شوهر هیلاری کلینتون را بر وی حرام اعلام کرد



باراک اوباما  رییس جمهور امریکا در اقدامی غیرمنتظره , فرمان حکومتی مبنی بر حرام بودن بیل کلینتون برای هیلاری کلینتون را صادر کرد
 به گزارش صدای کیهان امریکایی  در پی بروز اختلاف بین اوباما و هیلاری  در سر انتشار خبر مرگ اسامه بن لادن  و نافرمانی های اخیر باراک اوباما در اقدامی غیرمنتظره طبق اصل 57 قانون اساسی امریکا که اختیار  حاکمیت را به صورت مطلقه در اختیار رییس جمهور امریکا  گذاشته است اقدام به فسخ قرار داد ازدواج بیل و هیلاری گرفت و با توجه شرع مقدس  بیل را بر هیلاری حرام  اعلام کرد
 از این پس هیلاری  نمی تواند با بیل زندگی کند و چنانچه هیلاری به بیل دست بزند  جرم فدرال مرتکب شده است و علاوه بر عزل از وزارت امورخارجه عمل غیر شرعی و غیر قانونی مرتکب شده است و فرمان حکومتی باراک اوباما را نقض کرده است وباید در زندان گوانتانامو زندانی شود
.
 همچنین برخی از روزنامه های زرد  با انتشار عکسی اعلام کردند هیلاری نتها به بیل دست زده است بلکه کارهای دیگر هم کرده است . 
 هنوزواکنش اوباما در این خصوص منتشر نشده است ولی به احتمال زیاد هیلاری عزل و در گوانتانامو زندانی خواهد شد .
 
 پایان و نتیجه گیری : فکرشو بکن یه روز در امریکا هم رییس جمهور این حق را داشته باشه در فرمان حکومتی شوهر  مردم را حرام اعلام کنه :) .


۱۳۹۰/۲/۱۹

وزارت اطلاعات با بیت رهبری ادغام می شود


پس از دعوا سر استعفای حیدر مصلحی بین  ا.ن و حضرت خ.ر  طرح جدیدی مبنی بر  ادغام وزارت اطلاعات با بیت رهبری  از سوی امام زمان  به مقام عظمی ولایت ارسال شد .
 
 به گزارش کیهان قهوه ای در این طرح  کلیه نهادی های امنیتی  در بیت رهبری متمرکز شده و شخص سید علی خامنه ای ضمن حفظ سمت  ولی فقیه مطلقه وزارت اطلاعات  را هم در اختیار بگیرند و در کابینه حضور یابند و به دکتر احمدی نژاد گزارش کار بدهند .
 در طرح ادغام وزارت اطلاعات با بیت رهبری  از این پس سید علی خامنه ای برای کسب رای اعتماد نیازی به حضور در مجلس ندارد و با فرمان حکومتی وزیر می شود و تنها به رییس جمهور پاسخگو است .

محمود احمدی نژاد در این خصوص گفت :

« این طرح توسط امام زمان پیشنهاد شده است و بسیار جالب است که امام زمان با توجه به مشغله کاری و نجات مسلمین از بلایا در بلاد جهان گوشه چشمی به مشکلات ایران اسلامی دارند . در این طرح  دیگر نیازی به حضور  ایت الله خامنه ای در مجلس نیست وایشان تنها به بنده پاسخگو هستند که نماینده رسمی امام زمان  هستم . با توجه به اینکه ایت الله خامنه ای ولی فقیه هستند صحبتی کردیم  ایشان به جای حضور در جلسه هیئت دولت تلفنی به بنده حقیر گزارش کار بدهند . چون بلاخره ایشان رهبر این کشور هستند و زشته با این  ازگل ها و انگل های  مفت خور در کابینه بنشینه  . بلاخره خ.ری گفتند رعیتی گفتند »

۱۳۹۰/۲/۱۸

احمدی نژاد : بنده حاضرم دست و پای مصلحی ببوسم ولی زنم را حرام نکنند

پس از تذکر ایت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران مبنی بر حرام شدن زن دکتر احمدی نژاد از سوی فرمان حکومتی ایت الله خامنه ای , احمدی نژاد علاوه بر حضور در عزاداری بیت رهبری , با دیده منت مصلحی را در جلسه هیئت دولت راه داد .
 
به گزارش کیهان قهوه ای احمدی نژاد به ایرنا گفت :
« بنده به زنم بسیار علاقه دارم و حاضرم دست وپای مصلحی را ببوسم ولی زنم حرام نشود . بنده دچار خودبینی و کبر شده بودم و پیام به جا  ومناسب و بسیار خوب مقام عظمی ولایت را درک نکرده بودم و نهیبی که با حرام کردن زنم بر پیکر من وارد کردند باعث شد بنده توبه کنم واب توبه بر سر بریزم  و دوباره به اغوش بسیار گرم مقام عظمی ولایت وارد شوم »

۱۳۹۰/۲/۱۷

زاهد شیخی محموله قاچاق تریاک را امانت بیت رهبری معرفی کرد !


زاهد شیخی رییس روابط عمومی دادگستری زاهدان و عضو رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موضوع  دستگیری خود را جنجالی از سوی رسانه های صهیونیسم توصیف کرد . 
زاهد شیخی در هنگام انتقال محموله تریاک امانتی  به بیت رهبری توسط  نیروی انتظامی دستگیر شد . 
پاسدار زاهد شیخی در گفتگویی با کیهان قهوه ای اعلام داشت : 
« بنده مرید حضرت اغا هستم و حضرت اغا مقداری امانتی نزد بنده داشتند و  برای اثبات ولایت پذیری خود  مقدار اندکی  در حدود 500 کیلو گرم تریاک درجه یک مرغوب از بازار خریداری کردم و جهت تقدیم به بیت رهبری رهسپار تهران شدم که متاسفانه عدم اطلاع بنده به  نیروی انتظامی باعث شد  توسط اوباش نیروی انتظامی که باید به مسایل مهمتری بپردازند بنده را دستگیر و مورد بازرسی قرار دادند . بنده تقاضا دارم یک تماس با بیت رهبری بگیرند تا سوتفاهم برطرف شود بنده لایق کسب مدال هستم نه بازداشت ...»

راهکارهای دجالهای رژیم آخوندی برای جذب مردم برای شرکت در انتخابات مجلس

از آنجاییکه سرفتنه در حبس خانگی به سر می برد و ارتباطش با فتنه قطع شده ولی تنه فتنه دست از فتنه گری بر نمی دارد و فتنه گران قصد شرکت در انتخابات  مجلس ندارد  راهکارهای زیر از سوی جمهوری اسلامی  در حال اجراست :
 
1- دعوای زرگری  احمدی نژاد و خامنه ای 
2- تهدید های لفظی  مداحان  و روزنامه های اصولگرا از تیم احمدی نژاد و مشایی
3- ایجاد شایعه اختلاف عمیق بین  دستیاران احمدی نژاد و بیت رهبری 
4- ایجاد شایعه  مبنی بر حضور سید حسن خمینی و اصلاح طلبان حکومتی در انتخاباتمجلس و ریاست جمهوری
5- منحرف کردن اذهان عمومی از مشکلات اقتصادی و هدفمند سازی یارانه ها
6- جذب عده ای مخالفان و ناراضیان به مکتب جعلی مشایی و احمدی نژاد 
7- کمرنگ کردن قیامهای مردمی در کشورهای خاورمیانه 

۱۳۹۰/۲/۱۶

خامنه ای زن احمدی نژاد را سه طلاقه و بر احمدی نژاد حرام اعلام کرد و در نقش محلل ظاهر شد

سید علی خامنه ای ولی امر مسلمین زن دکتر احمدی نژاد را سه طلاقه کرد و بر احمدی نژاد حرام اعلام  کرد . 
به گزارش کیهان قهوه ای حجت الاسلام صدیقی در نمازجمعه تهران با اعلام این خبر بیان داشت حضرت اغا  این حق را دارند که زن هرکسی که دوست دارند حرام  کنند و سه طلاقه کنند  . حتی رییس جمهورهم نمی تواند حرفی روی حرف ولی امر مسلمین جهان بزند . خالی از لطف نیست که خاطره ای از سه طلاقه کردن اعظم‌السادات فراحی همسر مکرم دکتر احمدی نژاد نقل کنم :
اعظم سادات فراحی
 
 آیت الله خامنه ای دریکی از دیدارها  طبق سیره نبوی حضرت ختمی مرتبت که می توانند زن وعیال مردم را به عقد خود دراورند از اعظم سادات خوششان امد و صد دل عاشق اعظم سادات شدند و طبق فرمان حکومتی  زن احمدی نژاد را سه طلاقه کردند و بر دکتر احمدی نژاد حرام اعلام کردند که دکتر احمدی نژاد به پای ایت الله خامنه ای افتادند و التماس کردند ودرخواست کردند زنشان را پس دهد . در اینجا بود که ولی امر ملسمین جهان با سعه صدر در نقش محلل ظاهر شدند  همانطور که مستحضر هستید زن سه طلاقه بر شوهرش حرام می شود و باید محللی با زن نزدیکی کند وسپس می تواند بر شوهر اولش رجوع کند . لذا مقام معظم رهبری با همسر سه طلاقه دکتر احمدی نژاد به مدت چند شب نزدیکی کردند و سپس بعد از حلال شدن  دوباره خانم اعظم سادات بار دیگر اجازه دادند به عقد اقای دکتر محمود احمدی نژاد در بیایید . 
 و مقام معظم رهبری بیان داشتند محمود این بار اگر نافرمانی کنی  اعظم سادات را سه طلاقه می کنم  و این بار هم  دیگر طلاقش نمی دهم و تا اخر تو بیت نگهش میدارم . اینه ازاد اندیشی مقام معظم رهبری ...

حیدر مصلحی افشاگری کرد : احمدی نژاد 5 میلیون رای هم نیاورده ! / سند محرمانه تقلب


در گیری  بین احمدی نژاد . حیدر مصلحی افزایش یافته است , در اخرین افشاگری حیدر مصلحی در واکنش به اتفاقات اخیر مواضع تندتری گرفته است .
به گزارش کیهان قهوه ای , وبلاگ رسمی حیدر مصلحی  وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی پیرامون انتخابات شک برانگیز سال 1388 با ارائه سند مهمی  اقدام به افشاگری کرده است . حیدر مصلحی  در وبلاگش به ادرس heydarmoslehi.blogspot.com  بیان داشته اشت :
سند محرمانه وزارت کشور در خصوص تقلب در آرای  احمدی نژاد
 
 
بنده ید طولانی در حوزه اطلاعاتی و امنیتی کشور دارم و بالاترین شخص امنیتی کشور هستم و تمام اسناد و مدارک مربوط به انتخابات در اختیار بنده است و با قاطعیت اعلام می کنم اقای دکتر احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری نفر سوم انتخابات است و 5 میلیون رای هم نیاورده است . 
ستاد انتخابات کشور در پایان روز 22 خرداد 1388 در پیام فوق محرمانه ای به وزیر اطلاعات وقت میزان آرا دکتر احمدی نژاد را کمتر از پنج میلیون رای عنوان کرده است که با امار وزارت اطلاعات که برابر با 4800000 تا پنج میلیون رای برای اقای دکتر احمدی نژاد بود تقریبا برابر است . 
اقای کامران دانشجو پس از شمارش ارا در اعلام رسمی به رسانه ها در خدعه ای آشکار 20 میلیون رای به ارای دکتر احمدی نژاد افزوده است و حتی حضرت ایت الله خامنه ای را فریب داده اند و اعلام کردند دکتر محمود احمدی نژاد  24950781 رای اورده است . در حالیکه ارا واقعی احمدی نژاد 5 میلیون رای هم نبوده است .
 

۱۳۹۰/۲/۱۵

پاکستانی ها اسامه بن لادن را در کره ماه دیدند / عکس بن لادن در کره ماه

برخلاف تصور مردم جهان اسامه بن لادن زنده است و همکنون در کره ماه به سر می برد . 
به گزارش خبرنگار کیهان قهوه ای از پاکستان جمعیت کثری ضمن بیان این مطلب گفته اند اسامه بن لادن را با چشم غیر مصلح در کره ماه رویت کرده اند و برای مسلمانان دست تکان داده است . 
 
 
 یکی از مومنان  پاکستانی گفت : بععله خودم دیدم بن لادن زنده است و در کره ماه بود و نماز می خواند . بعدش هم بن لادن سر یکی از کافران   فضایی که به اسلام فحش های بدبد میداد را درجا برید و سرش را به سمت کره مریخ پرتاب کرد  .

۱۳۹۰/۲/۱۴

ا.ن در توضیح اخراج مصلحی گفت :حیدر مصلحی فتنه گر و جاسوس اسراییل است وجایی در کابینه بنده ندارد !


 دکتر ا.ن بازهم در جنجالی دیگر بعد از حضور حیدر جمیزباند در کابینه وی را از هیئت بیرون کرد.
دکتر ا.ن در گفتگویی اختصاصی با کیهان قهوه ای  بیان داشت :
« این اغا ( حیدر مصلحی )از فتنه گران قهاری است که در بیت رهبری رخنه کرده است و توانسته است مخ حضرت آغا را بزند و وارد کابینه شود و برای همین فتنه گران جایی بین کابینه بنده ندارند و مصلحی را امروزاز کابینه مرخص کردم »
احمدی نژاد ادامه داد :
« بنده یک شب داشتم می رفتم به سمت منزل همین شخص را که در مسند مهمترین پست اطلاعاتی کشور نشسته است را در ماشینی در خیایان ولیعصرعج در کنار خانمی جوان بدحجابی دیدم که مشغول عیاشی بود و زمانی که مورد سین جیم قرار دادم متوجه شدم خانم بدحجاب هیچ نسبتی با حیدر مصلحی ندارد و در تحقیقات دیگری به کار گروهی دکتر مشایی متوجه شدیم دختر خانم همراه ایشان از جاسوسهای اسراییلی است که توانسته است با اغفال کردن حیدر خان مصلحی اسناد مهمی را به اسراییل منتقل کند و بنده متوجه منطق حضرت آغا در خصوص حفظ این جرثومه صهیونیستی در وزارت اطلاعات درک نمی کنم و با این  اغا ارجح است و با این حال در کابینه حضور دارد ولی بهش گفتم هر وقت بنده در جایی بودم ایشان سریعا خارج شود و در هیئت دولت جایی ندارند و پاسخگوی بنده نیستند وبرند به حضرت اغا پاسخ بدند !»

۱۳۹۰/۲/۱۳

احمدی نژاد خود را رییس جمهور برگزیده جن ها معرفی کرد / عکس زن دوم احمدی نژاد


به گزارش کیهان قهوه ای , احمدی نژاد در منزل خود در گفتگویی وجود جن را تایید کرد و خواستار آزادی رمال و جن گیر ویژه دفتر ریاست جمهوری اسلامی شد و بیان داشت :
« بنده مسلمان هستم و طبق گفته نص صریح قران جن وجود دارد و در کنار انسانها زندگی می کنند  و اجنه نیازی به اثبات ندارند . بنده برای اولین در پرده از رازی بر می دارم  که تنها برخی خواص با بصیرت اگاه درک می کنند
عکس زن دوم احمدی نژاد که از خانواده اصیل اجنه است
 احمدی نژاد با نشان دادن عکسی از یک جن مومنه که همراه ایشان در سفر به سازمان ملل امده بود گفت :
« بنده پنج سال پیش زن دومی از اجنه اختیار کردم که همراه بنده نیز به سازمان ملل امد .»
احمدی نژاد از انتخابامهوری اجنه گفت :
«جنها در انتخابی که سال پیش کردند با اکثریت قاطع از بین بن لادن , اوباما , ایت الله خامنه ای و ولادمیر پوتین و خسراینر و لیختنی( کاندیدای جنها ) بنده را به عنوان رییس جمهوراسلامی  جن ها برگزیدند که تا پیش از این به جز مقطع کوتاهی ریاست جن ها در اختیار حضرت محمد و امام علی بود . جالبه بدانید بمدت هزاران سال  بین جن ها دعوای شدیدی در جریان بود که با وساطت بنده حقیر مشکلات اجنه به طور کامل حل شده است و پیش از هدفمند سازی بین ایرانیان برنامه هدفمندی را بین اجنه انجام دادم که به حول قوه الهی حتی یک جن هم گدا و فقر وجود نداره و الانه همه جنی ها میلیاردر شده اند و از اینکه  بنده را انتخاب کرده اند بسیار تشکر می کنند .»
 احمدی نژاد در ادامه بیان داشت :
« جن ها موجوادت بسیار مهربانی هستند و از من درخواست کرده اند که بین انسانها زندگی کنند و بنده قول همکاری داده ام وان شاالله بزودی شاهد حضور مسالمت امیز زندگی مشترک انس و جن خواهیم بود و زن دوم بنده یک جن مومنه وبا حجاب است .»
 احمدی نژاد در اخر بیان داشت : 
 « به حول قوه الهی همچین ما توانستیم  بمب اتمی صلح امیزی را در عالم غیب بسازیم و در صورت نیاز به عالم امکان منتقل می کنیم و در بلاد کفر منفجر میکنیم »

پیام تسلیت خامنه ای به مناسبت شهادت ناجوانمردانه اسامه بن لادن به دست کافران حربی امریکایی


حضرت ایت الله خامنه ای در واکنش به کشتار بی رحمانه اسامه بن لادن پیام تسلیتی به رهبران القاعده به صورت محرمانه ارسال کردند .
 به گزارش اختصاصی کیهان قهوه ای در پیام تسلیت خامنه ای به القاعده امده است :

 بسم رب الباقی والجهاد 

سازمان محترم وعزیز القاعده غم و اندوه فراوان بنده رادر شهادت سرباز رشید ایین رحمانی و فوق بشری  پذیرا باشید و اسامه بن لادن جهادگری پرارج بود که برای برپایی ایین رحمانی 1400 سال پیش لحظه ای از جهاد و تلاش فی سبیل الله فرو گدار نکرد و در این راه جان پرارزش خود را در راه ایین رحمانی هبه کرد وبه لقا الله پیوست . 
باشد که خون مطهر و پاک بن لادن سرلوحه و توشه ای برای حرکت عظیم ملتهای آگاه ایین رحمانی باشد .بار دیگر ددمنشی دشمنان ایین رحمانی از چنگال امریکای جنایتکار در ترور یکی از مجاهدان فی سبیل الله بیرون امد و فرزند برومند ایین فوق بشری و رحمانی را به شهادت رساند ولاکن ترور و ادمکشی در هروجه ای محکوم است . ددمنشان امریکایی یانکی بی خاصیت درک نمی توانند بکنند قطع کردن به جایی نمی رسند . امریکای جهانخوار حال بن لادن را به شهادت رساندی با رویش جوانه ها چه خواهی کرد با نوباوگان ایین حنیف رحمانی چه خواهی کرد . به راستی که مجاهدت های بن لادن ریشه در تاریخ صدر دارد . 
اینک که بن لادن با قلبی ارام و ضمیری مطمئن از پیش ما رفت مطئمن باشید بن لادن زنده است و بنده حقیر جانشین برحق بن لادن خواهم بود و راه بن لادن را ادامه خواهم داد.

لطفا سران القاعده این نامه را به صورت محرمانه نگه بدارید و این متن را بازگو نکنید 
والسلام سیدعلی خامنه ای

۱۳۹۰/۲/۱۲

اسامه بن لادن در وصیت نامه اش خامنه ای را جانشین خود معرفی کرد


 به گزارش اختصاصی  خبرنگار کیهان قهوه ای در پاکستان وصیت نامه اسامه بن لادن پیش از انتشار عمومی  در اختیار ما قرار گرفت .
 اسامه بن لادن  این وصیت نامه را چند ماه پیش نوشته است و حتی لحظه مرگ خود را پیش بینی کرده است .وی  در این وصیت نامه از مومنان خواسته است بر علیه کفار جهاد کنند .بن لادن , ایت الله خامنه ای را جانشن خود اعلام کرده است . سید علی را به قیام بر علیه صهیونیسم بین الملل فرا خوانده است و خامنه ای را عفیر اسلام نامیده است که کنایه ای به خر با وفای حضرت رسول الله در معراج است و احمدی نژاد و حسن نصرالله را دوطفلان مسلم نامیده است که جهان را نجات خواهند داد.

ترجمه وصیت نامه اسامه بن لادن 
 
 بسم الله الرحمن الرحیم 
مومنان و مومنات عزیز گرامی برادران و خواهران مجاهد عزیز که در راه الله جهاد می کنید , اگاه باشید دنیا متاعی زود گذر و بسیار بی ارزش است و همواره باید  در اندیشه بازگشت به دنیای دیگر بود و این دنیا را بی ارزش بشمرید . برای جان انسانها هیچ ارزشی قایل نباشید و کفار را در همه جا به هلاکت برسانید و خود را اماده شهادت بدانید . 
اینک که این نوشته را می خوانید بنده توسط امریکایهای کافر  به شهادت رسیده ام و از الله روزی دریافت می کنم و به وعده الله رسیده ام . 
توصیه می کنم جوانان و نوجوانان که قلب پاک تری دارند گول غرب کافر و شرق ملحد را نخورند و به مبارزه و جهاد فی سبیل الله در پی ایجاد امت اسلامی تلاش کنند .
 به خانواده عزیزم  توصیه می کنم بعد از مرگ من دست از ادم کشی و ترور و ددمنشی بردارند و با پولی که برایشان گذاشتم زندگی خوشی را بگذارند و در پی ایجاد کسب مال و ثروت باشند . 
در اینجا خوب است یادی از پیر جماران بکنم و کمکهای بشر دوستانه امام خمینی که پدر معنوی بنده بود را قرین رحمت کنم که همکنون که این وصیت نامه را می خوانید  در کنار پیرجماران  و صدام حسین عزیز و حضرت ختمی مرتبت  در جنت هستم .
به سران کشورهای اسلامی توصیه می کنم در جبهه واحدی برعلیه کمونیسم و کاپیتالیسم به نبرد برخیزند و جمعیت دومیلیاردی اسلام را به مرزهای کفار گسیل بدارند و بدر جنگ نهایی حق علیه باطل همت بگذارند و ریشه کفر و الحاد را در سراسر زمین پاک کنند .
به سید علی خامنه ای فرزند برومند خودم تاکید می کنم بعد از شهادت بنده لیاقت رهبری امت اسلامی و سازمان الهی القاعده را دارید و رهبر معنوی  جهان اسلام هستید و از موقعیت شناسی خود بهره ببرید . برادر سیدعلی ضرب شتمی به دشمن کفر والحاد بزنید و برای نبرد با صهیونیسم بین الملل اماده شوید . حضرت امام خامنه ای شما برای حکم عفیر را برای رسول اکرم دارید .

امیرالمومنین احمدی نژاد وسید حسن نصرالله که دوطفلان جند الله در برابر دشمن صهیونیست هستید به یاری عفیر خامنه ای بشتابید و جهان را از لوث کفار نجات دهید و السعود و ال خلیفه بی پدر و مادر را نابود کنید و سپس فلسطین را نجات دهید و بعدش هم اروپا و امریکا را نجات دهید .
 در اخر از مومنان و مومنات می خواهم در کنارسیدعلی خامنه ای جانشین برحق بنده تا نابودی کفر  باشید

۱۳۹۰/۲/۱۱

از دعوای ا.ن و خ.ر چیزی در نمیاد ! برنامه بعدی چیه ؟


این خ.ری که من می بینم انقدر خر فهم  هست که از پس تاپاله اش بربیاد . درگیری بین خامنه ای واحمدی نژاد وجود داره ولی این دعوا به درد نمی خوره و چیزی از این دعوا  در نمیاد . به جای اینکه بشینیم دعوای خ.ر و تاپاله اش را ببینیم یه فکری به حال این رخوت کنیم ؟
ا.ن اگر قرار باشه پل های پشت سرش را خراب کنه  دیگه جایی نداره برگرده وباید بره ته دره  ! خامنه ای هم  به وجود ا.نی که اینقدر روش سرمایه گذاری کرده نیاز داره و نمیذاره به این راحتی ا.ن از دستش در بره و برای اجرای برنامه هایش نیاز به ا.ن داره . خ.ر برای به گند کشیدن کشور در زمینه سیاسی و اقتصادی نیاز به ا.ن داره . خ.ر اگر لازم باشه برای پیشبرد اهدافش به ا.ن هم باج میده .
خ.ر برای حفظ ظاهر و از دست ندادن طرفداران سنتی که که بر اساس تبلیغات بوجود اورده و این نوچه هایی که به ا.ن علاقه دارند نیاز به وجود کریه ا.ن داره . 
تا  6 ماه دیگر انتخاباتی برگزار خواهد شد که با جنگه های زرگری بین اصولگرایان قصد دارند زمینه را برای حضور بخش مهمی از جامعه که تا امروز اعلام کردند (عمرن در انتخابات شرکت کنیم) را دوباره گول بزنند و پای صندوق بکشند .
هرچند دعوای ا.ن .خر واقعی است ولی چیزی عاید جیب مردم نمی شود پس یه برنامه جدید باید چیده شود .