۱۳۹۰/۸/۹

تیم احمدی نژاد منتشر کرد: علی مطهری برادر زن علی لاریجانی است و دیپلم هم ندارد!


اسناد جدید تیم احمدی نژاد در خصوص علی مطهری منتشر شد. علی مطهری سوابق مبارزاتی انقلابی ندارد و اشکارا در دبیرستان از طاغوت حمایت می کرده است .
به گزارش سایت( دولت مهر ورز ما* )  وابسته به رحیم مشایی در خصوص انتشار 140 هزار سند  تخلف مخالفان احمدی نژاد این بار به سراغ علی مطهری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مخالفان احمدی نژاد رفت . 
 
 در اسناد منتشر شده سندی از مدرک تحصیلی علی مطهری منتشر شده است که نشان می دهد مدارک تحصیلی علی مطهری قلابی هستند و نامبرده نتوانسته است مدرک دیپلم را از دبیرستان اخذ کند و به واسطه پدرش با زد وبند با مسئولان اموزش و پروش قبل از انقلاب در دوره طاغوت مدرک تحصیلی دیپلم برای وی درست می کند. 
 
 همچنین در سند دیگری امده است علی مطهری در دوره طاغوت حتی یک بار هم برعلیه طاغوت مبارزه نکرده است و بواسطه پدرش ( مرتضی مطهری ) که در انجمن شاهنشاهی فلسفه عضو بوده است از طرفداران پادشاهی بوده و از مخالفان انقلاب اسلامی بوده که تنها در روزهای اخر دوره طاغوت تغییر رنگ داده و  به صف  انقلابیون پیوسته است.

 سایت دولت مهر روز ما  در سند دیگری اورده است , اخوند مرتضی مطهری پدر علی مطهری که در دانشگاه تهران در زمان پیش از انقلاب اسلامی تدریس می کرده به هیچ وجه من الوجه ( ایت الله ) نبوده و با پرداخت وجهی به مراجع طاغوتی قم عنوان ( ایت الله ) را اخذ کرده است.
 
 در سند دیگری امده است علی لاریجانی متولد نجف در کشور عراق شوهر خواهر علی مطهری است و همچنین در ادامه سند امده است که فریده مطهری ( زن علی لاریجانی )  در منزل با علی لاریجانی سر استعفای برادرش ( علی مطهری ) با شوهرش دعوا کرده است و گفته اگر برادرش را از مجلس بیرون کند طلاق می گیرد, برای همین علی لاریجانی استعفای علی مطهری را تاکنون به جریان نینداخته است. 
 
همچنین فریده مطهری علی لاریجانی را تهدید کرده است تا سوال از رییس جمهوری را به جریان بیندازد و علی لاریجانی زن ذلیل هم از ترس فریده مطهری سوال از دکترر احمدی نژاد را در دستور کار هیئت رییسه مجلس قرار داده است.

سایت دولت مهر ورز ما * از سایتهای خیالی وابسته به احمدی نژاد است
 طنز / پرشیا رویال
 نوشته داریوش اریایی

۱۳۹۰/۸/۸

از سید علی خامنه ای رئوف متجاوز تا انگشتان منحرف بازیکنان فوتبال

 
خامنه ای : اگر من به جای تجاوز به مخالفان مثل امام اعدام می کردم دیگه کسی جرات مخالفت نمی کرد!

ایت الله خامنه ای به آیت الله موسوی اردبیلی ( از قاتلان دهه 60 ) گفت:
« بشکنه این دست ( اشاره به دست علیل ) که نمک نداره. بیا خوبی کن , برید خدا را شاکر باشید که به جای اعدام در کهریزک مورد تجاوز قرار می گیرید. امام راحل به اندازه من رحم و شفقت نداشت یادته در دهه 60 خودت دادستان نظام برحق جمهوری اسلامی  بودی و من هم رییس جمهور اسلامی, چند هزار نفر از مخالفان را به دستور امام راحل اعدام انقلابی کردیم ودر خاوران چال کردیم. حالا من به جای اعدام می فرستم کهریزک ادم بدی هستم. »
 خامنه ای در ادامه گفت : تقصیر خودمه که به جای اعدام, مخالفان را زندانی و تجاوز می کنم.  واقعن تقصیر خودمه که به جای اینکه دستور تجاوز بدهم باید مثل امام راحل مخالفان را اعدام می کردم که دیگه کسی جرات مخالفت نداشته باشه »
 
-__________-____________-________________-______________________-
 
 رویانیان : شوخی های جاهلی صدر اسلام جایی در پیروزی ندارد / سمیه بنزین شیث رضایی و نصرتی تا اطلاع ثانوی پرداخت نمی شود

جهت اطلاع فوتبال دوستان در بازی فوتبال بین پیروزی و داماش حرکات جالبی رخ داد که جز شرمساری برای ورزش ایران چیزی دربر ندارد.
سردار رفته رویانیان رییس باشگاه پیروزی  بعد از دیدن صحنه انگشت بازی بازیکنان تیم پیروزی ضمن تقبیح خواندن این حرکت غیر ورزشی آن را در سطح شوخی های جاهلی صدر اسلام نامید که باید از ورزش اسلامی زدوده شود و هر دو بازیکن را به جرم انجام فعل حرام از همراهی تیم پرسپولیس تا اطلاع ثانوی محرم کرد. 
 
 
 
 

   طنز / پرشیا رویال/


۱۳۹۰/۸/۵

دستور العمل جدید وزارت علوم در خصوص نمره حجاب و بدحجابی به دانشگاهها ابلاغ شد

دستور العمل نمره و حجاب همراه با جدول نمره ها برای دانشجویان خواهر و برادر

در متن ابلاغیه وزارت عوم تحقیقات و فناوری و غیره امده است 
 
بسم الله الحرمن الرحیم 
 اطلبوا علم الحد البر الصین
با توجه به رهنمودهای ارمانهای امام راحل (ره), مقام معظم رهبری , ایت الله جنتی و امامان متحرم جمعه در خصوص حفظ سیره نبوی در دانشگاهها و پرهیز از شعایر غربی و ندادن نمره به بدحجابها دستورالعمل جدیدی در شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره بارم نمره ها به تصویب رسیده است که وزارت علوم تحقیقات فناوری وغیره موظف به ابلاغ به سراسر موسسات اموزش عالی, دانشگاههای سراسر کشور اعم از دولتی و ازاد اسلامی و غیرانتفاعی می باشد.
از این پس برگه امتحانی ملاک نخواهد بود بلکه ارزشهای  اصیل انقلابی ملاک اصلی برای نمره محسوب می شوند. استاد مربوطه باید در طول ترم حالتهای مختلف دانشجو را در نحوه پوشش و حجاب در نظر بگیرد و نمره ترکیبی در طول ترم بدهند که عدالت اسلامی برقرار شود.

دستورالعمل نمره دادن برای خواهران دانشجو  بدین قرار است :

نمره- 20 –خواهر برقعی که تمام صورتش پوشیده باشد  (عکس شماره یک)
نمره- 19 –خواهر برقعی که چشمانش پیدا باشد (عکس شماره 2)
نمره-  18- خواهر چادری که نوک دماغش پیدا باشد
نمره-  17- خواهر چادری که دماغ و لبهایش پیدا باشد
نمره 16- - خواهر چادری که پیشانی و دماغ و ولبهایش باز باشد
نمره-  15- خواهر چادری که صورتش باز باشد
نمره-  14- خواهر چادری که علاوه بر صورتش چانه اش پیدا باشد
نمره 13 – - خواهر چادری که صورتش باز باشد و چند تار مویش بیرون باشد
نمره-  12- خواهر چادری که فوکل داشته باشد و صورتش باز باشد
نمره - 11- خواهر چادری که فوکل دارد و صورت و گردنش باز است
نمره-  10- خواهر چادری که نیمی از موهایش پیدا باشد
نمره-  9- خواهر مانتویی با مقنعه اسلامی که تمام موهایش پوشیده باشد
نمره 8- - خواهر مانتویی با مقنعه اسلامی که چند تار مویش بیرون باشد
نمره 7 – - خواهر مانتویی با مقنعه اسلامی که فوکل  دارد
نمره 6-  - خواهر مانتویی با مقنعه اسلامی که نیمی از موهایش پیدا باشد
نمره-  5 – خواهر مانتویی که مقنعه اسلامی که نیمی از موهایش  و بخشی از گردنش دیده شود
نمره 4- - خواهر مانتویی با روسری که که موهایش کاملا پوشیده باشد
نمره 3- - خواهر مانتویی با روسری که فوکل دارد
نمره-  2- خواهر مانتویی بار وسری که نیمی از موهایش پیدا باشد
نمره-  1- خواهر مانتویی  با روسری که نیمی از موهایش و گردنش باز است
نمره- 0 – خواهر مانتویی که شال  بر روی سر دارد

درباره  برادارن چند حالت کلی در نظر گرفته شده است که به شرح ذیل است:

نمره 20- 17 برای برادارنی که عمامه و عبا دارند ( اخوند هستند ) و مشخصا از حوزه به دانشگاه منتقل شده اند
نمره 17-15 برای برادارنی که شلوار پارچه ای می پوشند و لباسشون روی شلوار است و ریش انبوه دارند
نمره 10 -15 برای برادرانی که شلوار پارچه دارند و لباسشون توی شلوار است و ریش اندک دارند
نمره 10-5 برای برادرانی که کت و شلوار می پوشند
 نمره0-5 برای برادرانی که شلوار لی و مدل مویشان غربی است

طنز / سرگرمی 
پرشیا رویال


۱۳۹۰/۸/۴

احمدی نژاد بعد از سقوط بشار اسد میگه: به جان عمه ام 25 ساله با رژیم اسد قهر هستیم و هیچ مرادوه ای نداشتیم


بارو کنید چند ماه دیگه که بشار اسد سقوط کرد احمدی نژاد میگه رژیم جمهوری اسلامی 25 ساله با رژیم بعثی اسد قهر بوده و یک عکس هم با بابای بشار ( حافط اسد ) و نه با خود اسد ( بشار اسد ) نداریم.
برای همین چند تا عکس احمدی نژاد با اسد اینجا به رسم یادگار می گذاریم تا احمدی نژاد چند ماه دیگه این عکسها را  فتوشاپ اعلام کنه و تکذیبیه دوستی با رژیم بشار اسد را صادر کنه !

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgpEDmn3xy1d5hrHBB7KQ4Zed1XADV4ZQpK-Ccji1X5p27pgmo4Zo_3RI_JFKz-RhYu6oZ8C1Spia7ltntZS_GW7BwSJl-C2nZhG-ex7tni4X5rfmZBQ1M9fh0C6qtI0IOGhQWKcar-YC0/s640/x610.jpg


http://dananews.net/images/news/2009_05_05__16_44_44_news_thumb3.jpg


 پرشیا رویال

   

جنتی : مردم اروپا و امریکا چند صد ساله آرزوی شرکت در انتخابات ازاد و بدون تقلب را دارند !


جنتی در خصوص انتخابات مجلس در اسفند ماه گفت : تقلب در انتخابات نظام جمهوری اسلامی ایران افسانه پردازی فتنه گران است/ مردم کشورهای غربی ارزو می کنند در سیستمی نظیر سیستم انتخابات جمهوری اسلامی رای بدهند / ما در این سی وسه سال حتی یک مورد تقلب هم در هیچ انتخاباتی نداشتیم !

به گزارش کیهان قهوه ای احمد جنتی دبیر مادام العمر شورای نگهبان قانون اساس جمهوری اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه را جهاد فی سبیل الله توصیف کرد و از آحاد ملت ولایت مدار ایران خواست از همکنون خود را اماده نیرد با صهیونیسم بین الملل در اسفند ماه کنند و با حضور خود در پای صندوق های رای مشت محکمی بر یاوه گویی های امریکا و اروپاییان بزنند. 
 جنتی در خصوص راهکارها برای جلوگیری تقلب در انتخابات گفت :
ـ« الحمدالله ما انتخابات ازاد خوبی تاکنون در نظام بر حق جمهوری اسلامی برگزار کرده ایم و به انتخابات ازاد در عراق و افغانستان کمک کردیم. کشورهای دیگر ارزوی برخورداری از سیستم انتخابات پاک ما دارند و راهکارهای خوبی به برادران مسلمان کشورهای دیگر کرده ایم »
جنتی افزود :
«اروپایی ها و امریکایی ها آرزوی برگزاری انتخابات ازاد نظیر ایران را دارند . چند صد ساله مردم مستضعف اروپا و امریکا ارزوی انتخابات ازاد و بدون تقلب را دارند ولی با وجود حاکمان متقلب و زورگوی غرب اجازه برگزاری انتخابات ازاد را  ندارند . توصیه می کنم به جای هجمه به انتخابات ازاد و بدون تقلب ما به فکر انتخابات خودشان باشند که مرکل و اوبامای خبیث از صندوق رای با تقلب بیرون می ایند. ما حاضر هستیم در انتخابات اروپا و امریکا نظارت کنیم تا تخلف و تقلبی صورت نگیرد  »
جنتی در پایان گفت :
« مزدورن صهیونیستی در انتخابات ازاد ما حضور دارند . هنوز مردم ولایت مدار و خدا جوی ما حوادث سال 88 را فراموش نکرده اند که فتنه گران  با گرفتن پول  بحث تقلب در انتخابات را مطرح کردند. خوشبختانه عده قلیلی بودند که مردم ولایتمدار فتنه شان را خاموش کردند. بحث تقلب در انتخبابات شایعه ای است که از سوی صهیونیستهای فتنه گر مطرح شده است و هیچ ارزش و سندیتی ندارد .به قاطعیت می گیوم در این سی وسه سال یک مورد تقلب در هیچ انتخاباتی نداشتیم .»
 
  سخنرانی  جنتی در چند روز اینده در صدا وسیمای اخوندی اسلامی منتشر می شود.
طنز/ پرشیا رویال

۱۳۹۰/۸/۳

چند روایت متواتر از زندگی و سیره امام نقی (ع)

 
چند روایت دست اول از زندگی امام نقی شامل//  توزیع شبانه نان در سامرا // صیغه کودک با کودک شیرخوار // نکاح با زن شوهردار
توجه این روایات مناسب متعصبان بالا و پایین 18 سال نیست

 ----
-/ روایت از شبهای سامرا /

امام نقی همچون سیره علوی شبها به صورت مخفیانه کیسه های غذا را بین خانه های بی سرپرست پخش می کردند  و برای اینکه زنان بی شوهر و دختران بی پدر در معر گناه قرار نگیرند و مرتکب فعل حرام زنا نشوند بصورت ناشناس هرشب با صدهها زن و دختر مستضعف صیغه می کردند و قرص نانی به انها می دادند.
 چون صبحها امام نقی خسته به منزل بر می گشتند و تا شب استراحت می کردند کنیزان و زنان رسمی امام نقی دل خوشی از امام نداشتند .
عمال ستمگر خلیفه بنی عباس بعد از اینکه فهمیدند امام نقی زنان و دختران سامرا را از گناه بدور نگه می دارد  به دستور خلیفه به یکی از زنان بی شوهر دو قرص نان دادند که در اب انگور امام نقی سم بریزد وامام نقی اینگونه به شهادت رسیدند. 
 زنان سامرا بعد از شهادت امام نقی دریافتند کسی که هرشب با آنها می خوابیده کسی نیست جز امام نقی (ع)
 
----------------
 
-/ روایت دیگری از سیره امام نقی در شبهای سامرا /

یک شب امام نقی ادرس را اشتباه رفت و در حین پخش غدا به منزل خود می رسد بعد از در زدن , زنان منزل اظهار می کنند شوهرشان توسط خلیفه کشته شده است . 
امام نیز بدون هیچ چشمداشتی زنان را صیغه کرده و با زنان خودش هم خوابگی می کند و چون تعداد زنان و کنیزان زیاد بود امام نقی تا صبح مشغول به کار می شود  و در روشنایی صبح  متوجه اشتباهش می شود و نقابش را بر می دارد و زنان را به شدت تنبیه می کند 
 
 -----------
 
-/روایت صیغه کردن نوزاد شیرخوار توسط امام نقی/
 
امام نقی مردی عادل بود که حتی در صیغه کردن زنان و دختران اعتدال را رعایت می کرد 
امام نقی بدون هیچ چشمداشت و طمع جنسی برای دور کردن گناه زنان  و دختران صیغه می کرد. امام نقی حتی از دختر بچه های بی پدر هم مراقبت می کردند و نوزادان شیرخوار را بسیار دوست داشتند و اولین بار که نوزادی را صیغه کردند بعد از جماع با کودک شیرخوار متوجه شدند که نوزاد بر اثر فشار کشته شده است. امام نقی با علم لدنی دریافت روش کام گیری از نوزاد شیرخوار با روش کام گیری با کنیزان بالغ فرق دارد و باید روش دیگری را مورد استفاده قرار دهند. امام نقی بعد از این واقعه  به هنگام صیغه کودکان با ایجاد روش ابداعی ( مالیدن ران ) نوزاد دختر شیرخوار جوری از شیرخوار کام می گرفتند که خطری متوجه شان نباشد و اینگونه شد که در شیعه صیغه کردن دختر نوزاد حلال شد.
 
از افتخارات شیعه کام گرفتن از نوزاد شیرخوار به روش امام نقی است/ ( توضیح المسایل خمینی )

------------

-/ امام نقی و نکاح با زن شوهردار / 

امام نقی (ع) یک شب به اشتباه وارد منزل زن شوهر داری شدند و چون فکر می کردند منزل خودش است  با زن همبستر شدند و مشغول نکاح بودند که شوهر زن سر رسید و به امام نقی فحش میدهد و امام نقی را به زنا با زن شوهردار متهم می کند. شوهر زن به سمت امام نقی حمله ور می شود ولی امام از خود دفاع کرده و با قمه سر مرد را می برد. امام نقی می گوید معصیت شده ولی زنای صورت نگرفته است.  بعد از این واقعه امام هر شب به صورت ناشناس به منزل زن بی شوهر می رفت و سیره علوی را در حق زن ادا می کرد و یک قرص نان به زن بی شوهر میداد و زن را از فحشا دور می کرد.
 
 از افتخارات شیعه همانا همبستری  با زن دیگران بر فرض اینکه زن خودش است زنا محسوب نشده بلکه معصیت تلقی می شود( توضیح المسایل مراجع شیعه )

 منبع: جلد صد و یازده بحار الانوار علامه مرحوم محمد باقر مجلسی که به تازگی نسخه ای از این مجلد گرانقدر توسط علامه جوادی آملی در قم کشف شده است.


۱۳۹۰/۸/۲

صحنه آزار جنسی معمر قذافی حال خامنه ای را دگرگون کرده است !

 
به گزارش دیــــگر پـــان* ایت الله خامنه ای دیشب صحنه ازار جنسی معمر القذافی رهبر سرنگون شده لیبی را با سرعت اینترنت زغالی بیت رهبری از یوتیوب دیده است. 
صحنه ازار قذافی واکنش سید علی خامنه ای را برانگیخته است. گفته می شود خامنه ای بعد از دیدن صحنه ازار جنسی قذافی گفته است : « صحنه را دیدم و سوزشی را در ماتحتم احساس کردم » 
 ایت الله خامنه ای ضمن ناراحتی از رفتار اسلامی ( تجاوز به اسرا ) گفت : « ما هم انقلاب کردیم , دار زدیم , تیرباران کردیم , دست قطع کردیم , شلاق زدیم , اتش زدیم ولی یادم نیست در ماتحت ضد انقلاب چوب فرو کرده باشیم »
خجسته ( زن دائمی سید علی خامنه ای ) که این روزها بعد از کشته شدن قذافی کمی عاقل تر به نظر می رسد گفت : 
« والله دورغ چرا همین دو سال پیش به دستور ولی امر مسلمین جهان در کهریزک  از این بدتر انجام شده است »
 خامنه ای چند دقیقه ای سکوت می کند و به جای تکذیب کردن حالش دگرگون می شود و دردی را در ماتحتش حس می کند به درمانگاه لانه رهبری منتقل می شود .
پزشک معالج نیز گفته است بسیار عجیب است ایت الله خامنه ای بعد از دیدن صحنه ازار جنسی قذافی دردی در ماتحت خود احساس می کنند.

سید علی خامنه ای سفارش ساخت محافظ ماتحت را به اندیشمندان اسلامی مستقر در حوزه علمیه صادر کرد.
بعد از درمان ماتحت رهبری ولی امر مسلمین جهان سفارش ساخت محافط ماتحت را برای روز مبادا به علمای دانشمد حوزه علیمه قم صادر کردند که در سوراخ بیت رهبری اماده باشد که خدای نکرده بعد از سقوط جمهوری اسلامی کسی هوس نکند چوب در ماتحت ایت الله خامنه ای کند. 
شایان ذکر است بعد از کشف سوراخ صدام حسین و اعدام صدام حسین ملعون نیز حال رهبری بد شده بود و همچنین زمانیکه بن لادن در سوراخش توسط امریکایی ها کشته شد نیز خامنه ای به بیمارستان منتقل شده بود .

 دیـــگرپـــان * : خبرگزاری ویژه رصد لانه رهبری

طنز / پرشیا رویال

۱۳۹۰/۸/۱

احمدی نژاد از برخورد محافظان لانه رهبری در جریان دیدار خصوصی با خامنه ای گلایه کرد!


به گزارش دیــــگرپــان* / احمدی نژاد در دیدار خصوصی با خامنه ای از وضعیت برخورد محافظان بیت رهبری ابراز ناراحتی کرد.
ماجرا از زمانی اغاز شد که ایت الله خامنه ای از سفر کرمانشاه به تهران بازگشتند و طبق سنت دیرینه محمود احمدی نژاد برای خیر مقدم و دستبوسی شرف یاب شدند. 
طبق گزارش دیگرپان به نقل از دولت ما وابسته به تیم مشایی , احمدی نژاد نیم ساعت منتظر استعلام برای ورود به بیت رهبری بود. محافظان بیت رهبری که از پاسدارهای ولایتمدار گزینش می شوند و در اقدامی جنجال برانگیز خواستار بازرسی بدنی احمدی نژاد برای ورود به بیت رهبری و ملاقات با ایت الله خامنه ای می شوند که با مخالفت احمدی نژاد روبرو می شود. 
 احمدی نژاد بعد از معطلی نیم ساعته شاکی می شود. جالبتر اینکه وقتی محافظان قصد بازرسی بدنی وی را داشتند فریاد می زند و محافظان خامنه ای را تهدید به صهیونیستی بودن می کند. احمدی نژاد اجازه بازرسی نمی دهد تا اینکه سردار وحید رییس تیم محافظان لانه رهبری بیرون می اید و شخصا احمدی نژاد را مورد بازرسی بدنی قرار میدهد. 
 این سنت شکنی ( بازرسی  بدنی شخص رییس جمهور ) در حالی رخ داده است که  روابط خامنه ای با نهاد ریاست جمهوری خراب شده است وقصدحذف ریاست جمهوری را دارد. 
به نقل یکی از شاهدان محوطه پاستور از اعضای هیئت دولت و نزدیکان احمدی نژاد در میان ملاقات کنندگان تنها احمدی نژاد مورد بازرسی بدنی محافظان قرار گرفته است و سایر ملاقات کنندگان بدون بازرسی بدنی تنها از برابر دستگاه فلزیاب عبور کرده اند .
گفته می شود احمدی نژاد به محض شرفیابی به جای دستبوسی خامنه ای از رفتار تبعیض امیز محافظان رهبری گلایه کرده است و از اینکه دیگر مورد اطمینان رهبری نیست گلایه کرده است . احمدی نژاد در این دیدار بار دیگر تهدید به استعفا کرده است که با خنده مقام عظمی ولایت و سایرین روبرو شده است
.
 شایان ذکر است خامنه ای در این دیدار گفته است : « محمود پسرم بعد از قتل معمر القذافی من حتی به سایه خودم اعتماد ندارم و باید شرایط من را درک کنی . بلانسبت شما, انسان جایزخطاست و شمال هرکسی هم می شود چه برسه به تو شـــــبـــه انسان »
 
دیــــگرپــان* : خبرگزاری دیگرپان ویژه رصد اخبار لانه رهبری
 
طنز / پرشیا رویال

۱۳۹۰/۷/۳۰

مصباح یزدی: یقین دارم خداوند زمین را بواسطه فیض وجودی امام خامنه ای حفظ کرده است !


 به گزارش حوزه نیوز ایت الله مصباح یزدی  در همایش «غدیر» با توجه شخصیت والای امام خامنه ای گفت: « یقین دارم خداوند کره زمین را بواسطه وجود امام خامنه ای از بلایای طبیعی عظیم حفظ کرده است. اگر حضرت امام خمینی (ره ) و امام خامنه‌ای( س) ولی فقیه نبودند، وضع مردم کره زمین از وضع کره مریخ بد‌تر و اسفبار‌تر می‌شد.»

مصباح یزدی در ابتدای همایش غدیر گفت: «دشمنان قسم خورده نظام و شیاطین برنامه های مفصلی برای خدشه‌دار کردن مقام معظم رهبری دیده‌اند ولی با عنایت امام زمان تمام نقشه‌های ددمنشانه صهیونیسم در بدنام کردن مقام عظمی ولایت ناکام مانده است و تمام تیرها به سمت خودشان برگشته است.»

آیت الله مصباح یزدی با تشریح دستاوردهای رهبری نظام گفت: « به‌واسطه فیض وجودی امام خامنه‌ای‌(س) ایران اسلامی قله‌های دانش و افتخار را کسب کرده است. وجود ایران به وجود مقام معظم رهبری وابسته است. به جان عزیزانم اگر حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای(س) ولی فقیه نبودند، وضع مردم کره زمین از کره مریخ بدتر وضع ایران از وضع افغانستان بدتر واسفبارتر می‌شد. وضع مسلمین جهان از وضعیت فلسطینی ها بدتر می‌شد. تمام خباثت غرب و صهیونیسم بواسطه فیض ایشان نابود شده است.»
 
محمدتقی مصباح یزدی در آخر گفت: «اغراق نیست اگر بگوییم درک نعمت الهی رهبری برای بسیاری از ما انسان‌های فانی میسر نیست و باید سال‌های سال و هزاران سال دیگر بگذرد تا مردم  جهان با دید بهتری با مرور تمامی این اتفاقات و حوادث و معجزات متوجه شوند که برکات رهبری برای جهان تا چه اندازه حیاتی بوده است.»
 
-----
این نوشته با تغییراتی در خودنویس منتشر شد 
 

۱۳۹۰/۷/۲۹

بشار اسد : فرمان امام خامنه ای همان فرمان الله است!


 بشار اسد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی صداوسیما به دمشق در واکنش به خبر کشته شدن معمر القذافی گفت : 
ـ « شهید معمر القذافی مرد خدا بود که در راه جهاد فی سبیل الله به درجه شهادت نایل امدند. بنده نیز خود را آماده شهادت کرده ام . من از دمشق خارج نمی شوم. به ارواح پدرم قسم تا اخرین نفس با موشهای کثیف می جنگم. امام خامنه ای در گفتگوی تلفنی به من قوت قلب دادند و نوید پیروزی ها بزرگتری دادند و فرمودند فتح بزرگ نزدیک است, مقاومت کنید و اشرار فتنه گر را از خاک سوریه بیرون کنید. فرمان امام خامنه ای همان فرمان الله و رسول الله است. من مرید امام خامنه ای هستم و تا اخرین قطره خونم در مقابل فتنه صهیونیستها می جنگم و انها را از خاک سوریه  بیرون می کنم. »
 
 بشار اسد به خبرنگار اعزامی صدا وسیمای جمهوری اسلامی گفت :
« من اشتباه صدام حسین , بن لادن و معمر القذافی را مرتکب نمی شوم و در سوراخ قایم نمی شوم و در همین قصر یادگار پدرم منتظر فتنه گران میشوم و اگر شرایط خیلی خیت شد برای دریافت رهنمود به ایران می روم و از فرمایشات گه بار امام خامنه ای استفاده می کنم و خود را آماده نبرد با  فتنه گران می کنم. من تا حالا سه هزار فتنه گر سوری وابسته به صهیونیسم را کشتم اگر تمام ملت سوریه هم لازم باشد می کشم. حضرت امام خامنه ای به من فرمودند اشتباه حسنی مبارک و زین العابدین بن علی را مرتکب نشوم و به هیچ وجه کوتاه نیام وگرنه ملت بعد از کناره گیری خواستار اعدامم می شوند. امام خامنه ای همچنین گفتند به هیچ وجه از شهادت قذافی نترس و خودت را اماده نبرد با صهیونیست ها بکن. هر کسی اعتراض می کند صد درصد از صهیونیستها پول گرفته و برای همین خونشان مباح است. من فتوای قتل سوریهای فتنه گر را از امام خامنه ای گرفته ام »

طنز / پرشیا رویال

۱۳۹۰/۷/۲۸

گزارش تصویری/ خامنه ای سوراخ موش یک میلیاردی در جزایر قمر خریداری کرده است


به گزارش اختصاصی کیهان قهوه ای
خبر دستگیری و کشته شدن قذافی تاثیر شدیدی بر روی خامنه ای داشته است. ولی امر مسلمین جهان حضرت ایت الله خامنه ای ضمن نگرانی از اینده حکومت جمهوری اسلامی برای فرار به کشور دوست و برادر جزایر قمر سوراخ موشی به ارزش یک میلیارد دلار به صورت نقد خریداری کرد تا زمانی که فلنگ را می بنندند و از ایران هجرت می کنند باقی عمر را دراین سوراخ موش بگذرانند. عکس زیر سوراخ موش یک میلیاردی رهبری در جزایر قمر است


شایان ذکر است پیشتر خامنه ای از بشار اسد در سوریه سوراخ موش بزرگتری خریداری کرده بود که با توجه به قسام اخیر مردم سوریه و احتمال فرو پاشی حکومت بشار ایت الله خامنه ای به فکر سوراخ موش بهتری افتادند . عکس زیر مقام عظمی ولایت را در حال ازمایش سوراخ موش نشان می دهد

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg9ld8M_anTc8IlVULQZE1tgufauwOQVELnqlV9HoV3kzMEAhlDoKZWBlhdFGWy120P0BP2a6nvNa8CskW5g-_rr6CWG7mrC1bGle8Ob-3XIuMa3PnA4T809Aq2QoUwnovP6q4RTxRihXlY/s1600/Donkey-1.jpg
بعد از اعدام صدام حسین ملعون و محاکمه خفت بار حسنی مبارک و اخیرا هم کشف سوراخ موش قدافی و نهایتا قتل قدافی ولی امر مسلمین جهان از سرنوشت دیکتاتورها وحشت دارد  و بعد از دریافت خبر مرگ قذافی از ترس تخت خوابش را خیس کرده است که احمدی نژاد بر بالینش حاضر شد.



طنز / پرشیا رویال


ت

۱۳۹۰/۷/۲۷

عکس های اختصاصی منتشر شده از سفر خــــ.ر به کرمانشاه


 در پایان سفر مقام عظمی ولایت سایت رسمی خـــ.ر چند تصویر اختصاصی از این سفر عارفانه و ملکوتی منتشر کردند.

عکس کاروان سفری خـــ.ر / از پایتخت خود خ.رشان وسایل را حمل کردند

ماشین مقام عظمی ولایت در روستاهای استان /  فقر اقا زبانزد خاص وعام است

عکسی از روابط صمیمانه از زناشویی خــــ.ر عظمی در طول این سفر / در مهر وعطوف خ.ر همین عکس برای دشمنان کافی است


حضرت عظمی ولایت در روز اخر با تاکسی  به دیدار مردم شهر رفتند/ سادگی وپاکی خ.ر در این عکس مشهود است

 
خــــ.ر مورد استقبال مردم فهیم ولایتمدار شهر قرار گرفت/ ایا غرب این صحنه ها را نمی بیند /منبع این عکس گرداب
طنز / سرگرمی 
پرشیا رویال

روبرت مرداک : بزودی کانال خبری سی. ان. ان به زبان فارسی روی آنتن می رود

 
روپرت مرداک سرمایه دار رسانه ای در گفتگویی اختصاصی با شبکه سی ان ان از زیر مجموعه  رسانه های خودش بر شایعات پایان داد.مرداک از گسترش فعالیتهای رسانه ای در دنیا خبر داد.  در بخشی از این گفتگو به موضوع ایران اختصاص داشت.
مرداک با تایید خبر اینکه فارسی وان - زمزمه و نشنال جئوگرافیک فارسی  متعلق به شرکت موبی  و زیر مجموعه  شرکت معظم نیوز کورپریشین ( متعلق به روبرت مرداک ) می باشد گفت شبکه های بیشتری در راه هستند.
روبرت مرداک با اعلام خبر ایجاد کانال جدید سی ان ان به زبان فارسی گفت : 
« سی ان ان به دهها زبان برنامه تولید می کند و جای زبان فارسی در سی ان ان خالی بود. من برای فارسی زبانان احترام زیادی قائل هستم و شرایط ویژه ایرانیان را درک می کنم. متاسفانه دولت ایران با اعمال سیاستهای سختگیرانه و سانسور مانع دست یابی به اطلاعات ازاد در ایران شده است. سی ان ان بخش فارسی برای چند کشور اغاز به کار می کند و با پخش اخبار 24 ساعته رویدادهای جهان را بدون سانسور در اختیار فارسی زبانان قرار می دهد.»
 مرداک هدف خود از ایجاد کانال به زبان فارسی را نزدیکی فرهنگها و ملتها توصیف کرد و گفت : 
ـ« من برای کسب درامد این شبکه ها را گسترش نمی دهم و برای گسترش دوستی و مودت میان فرهنگها اقدام به تاسیس شبکه به زبانهای فارسی و عربی و دهها زبان دیگر کرده ام .»
مرداک در اخر درباره احمدی نژاد و خامنه ای  گفت : 
« احمدی نژاد یک دیکتاتور کوتوله به تمام معناست ولی دیکتاتور اصلی اخوند خامنه ای است »
 
منتظرباشید بزودی  کانال خبری از سوی غول رسانه ای موبی کورپریشین اقای مرداک افتتاح میشود

طنز / سرگرمی 
پرشیا رویال

۱۳۹۰/۷/۲۶

ساندیس علی خامنه ای تنور انتخابات را گرم می کند


ساندیس علی لباده چرکین خود را به کنار تخت انداخت و در حالیکه روی تخت جابه جا می شد تا شلوارش را دربیاورد گفت:
« دارم به پلوتیکی فکر می کنم تا بتونم چند صباحی از شر تهدیدهای غرب در امان بمونم . نا سلامتی ما رهبریم دیگه »
ساندیس علی دستش را دور کـــــش شلوارش گذاشت و گفت : ـ« این علی اکبر ولایتی به هم گفته اینجوری میتونیم چند وقت غرب را سر کار بذاریم »
 ساندیس علی شلوارش را دراورد و گفت : ـ « بند شلوارم بدجور کــــــــش امده , راستی این یارو مشنگه رییس جمهور روسیه را میگم حسابی با چند میلیارد دلار قرار داد که باهاش بستیم خر شده , چیزی که زیاده همین پول نفته تا باشه از این پولها خرج امنیت بشه , یه فکری هم درباره انتخابات کردم تا دهن این سبزها که میگن در انتخابات شرکت نمی کنیم را ببندیم.»
ساندیس علی از روی تخت بلند شدو گفت : « خجسته کـــــش این شلوار را عوض کن , حالا هم عبا قهوه ای و چفیه ام را بیار که برم مخ اصلاح طلبها را بزنم تا ببینم چی میشه.»
 بعد از مرمت کــــــش شلوار و پوشیدن عبا, ساندیس علی گفت : « داشتم رادیوهای بیگانه را گوش می دادم جوری حرف می زدند که انگاری من دیکتاتورم... ادمکش هستم....هرچی اختلاس و دزدی میشه زیر سر نه... هرکی شلاق میخوره به دستور منه »
خجسته  چفیه را بر گردن ساندیس علی می گذارد و می گوید : « وا حرفهایی می زنند خـــ.ر به این خوبی کجا , دیکتاتور کجا, والله اگر شما هم جای ملکه سنگدل و خبیث انگلیس بودید چند میلیون را در چند روز کشته بودید اینجوری به خــــ.ر عزیزم تهمت ناروا نیم زدند. همه این جرثومه های بیگانه از مظلومیت وسادگی خــــ.ر سوء استفاده می کنند .»
در اینجا بود که گونه های حضرت اقا سرخ شد و گفت : « حالا تو هم پیاز داغش را زیاد نکن » صدایش را بلندتر کرد و گفت :(وحید... وحید ...)
سردار وحید وارد شد و گفت : « توابین اصلاح طلب در حسینه جمع شدند , خــــ.ر اقا تشریف میاورید »
خامنه ای گفت : « همشون امدند »
 سردار وحید : « بله خــــ.ر اقا همه به جز کسانیکه در زندان هستند !! »

// زمان  وقوع پیش از انتخابات اسفندماه 1390
 
طنز / پرشیا رویال

۱۳۹۰/۷/۲۵

محمد شیادی که می گوید ماه را دو شقه کرده است و با یک الاغ به فضا می رود, پیامبر نیست


-/ محمد 54 ساله ای که با کودک 6 ساله نکاح کند , پیامبر نیست/

_/ محمد قداره بندی که افتخارش جنگ , عزوه و جهاد است, پیامبر نیست /

_/ محمد 63 ساله ای که به هنگام مرگ دهها زن و کودک برای تجاوز جنسی در کابینش دارد, پیامبر نیست /

_/ محمد جلادی که بر تن مردمی که جرعه ای مشروب نوشیده اند شلاق می زند, پیامبر نیست /

_/ محمد سفاکی که خون هزاران انسان بی گناه یهودی مسیحی و بی خدا را می ریزد, پیامبر نیست /

_/محمد بیمار جنسی که به زنان و دختران اسیر تجاوز می کند, پیامبر نیست /

_/ محمد شیادی که می گوید ماه را دو شقه کرده است, پیامبر نیست / 

_/ محمد وراجی که می گوید غیر مسلمان به جهنم می رود, پیامبر نیست /

_/ محمد شارلاتانی که با یک الاغ به فضا می رود, پیامبر نیست / 
 
_/ محمد دودوزه بازی که  الله اش مکارو خدعه گر است, پیامبر نیست / 

_/ محمد دورغ گویی که در کتابش نامسلمان را کافر و نجس میشمارد, پیامبر نیست /

_/ محمد قمه کشی که با شمشیر دینش را گسترش می دهد, پیامبر نیست /

_/ محمد شریری که  پیروانش در 1400 سال شرارت می کنند, پیامبر نیست / 

_/ محمد جنایتکاری که به زور قمه چادر بر سر زنان می کند, پیامبر نیست /

_/ محمد آدمکشی که خودش به زنان اسیر تجاوز می کند ولی زناکار را اعدام می کند, پیامبر نیست /

_/ محمد خرافه پردازی که خرافه پردازی را به جای خردگرایی ترویج داده,  پیامبر نیست /

نوشته داریوش اریایی / یک داستان


۱۳۹۰/۷/۲۴

احمدی نژاد : اگر قرار به حذف است بهتره عضو مطلقه نظام حذف شود !

 
احمدی نژاد در واکنش به خبر حذف رییس جمهوری به خبرگزاری هیئت دولت ( ایرنا ) گفت : 
« این طرحها از سوی صیهونیستها مطرح می شود و متاسفانه در مهمترین بخش نظام هم رسوخ پیدا کرده است . بیشترین ضربه از ریاست جمهوری اسلامی دریافت کرده اند و برای همین از طریق عمالشان در ایران از این حرفها می زنند. این طرحها هیچ ارزشی ندارد و اکثریت ملت ایران مخالف حذف ریاست جمهوری و بازگشت به دروان طلایی امام در قالب نخست وزیری هستند.»
 
احمدی نژاد گفت : «اگر قرار بر حذف است بهتره عضو زائد و بی خاصیت نطام که قدرت مطلقه را در اختیار دارد حذف شود. به جرات می گویم 99 درصد فساد کشور بواسطه مطلقه بودن قدرت یک فرد صورت می گیرد. هنوز اسامی مفسدان در جیب کاپشنم هست ولی جرات ندارم انرا منتشر کنم چرا ؟ چون همه این دزدها به یک نفر که در راس امور است و قدرت مطلقه دارد وصل هستند و ختم می شوند . تا زمانیکه این مقام مطلقه در راس امور است احمدی نژاد هیچ کاره است »
 
احمدی نژاد افزود :« به قول اقای خاتمی من هم یک تدارک چی هستم , تا می خواهم کشور را اصلاح کنم  , مدیریت کنم میگن اقای مطلقه مخالفه  خب حالا هم که اصلن میخواند من را حذف کنند چرا ؟ برای اینکه احمدی نزاد پشت غرب و صهیونیسم را به خاک مالیده برای اینکه  احمدی نژاد مخالف قدرت مطلقه است برای اینکه احمدی نژاد موی دماغ مفسدان طلقه شده است » 
 
احمدی نژاد در اخر گفت : « ولی کور خوانده اند احمدی نژاد با رای مردم آمده است و رییس جمهور مادام العمر جمهوری اسلامی است و به این راحتی حذف شدنی نیست . بنده حاضرم برای ریاست جمهوری شربت شهادت نیز بنوشم »

طنز / پرشیا رویال

در حمایت از جنبش وال استریت, کمپین بورس تهران را اشغال می کنیم آغاز به کار کرد

 
 
نامه رسیده به وبلاگ پرشیا رویال

امت شریف ایران اینک که کاپیتالیسم و امپیرالیسم جهانخوار ثروتهای مردم و توده های فقیر جهان را بلعیده است و استعمار و استثمار را معنای نوین بخشیده است بر ماست کار زیبنی کنیم. پشت خواهران و برادران دردمند خود را در امریکا و کشورهای دیگر که بر علیه ظلم و ستم امپریالیستی در بورس های شهرهای مهم جهان به پا خواسته اند را خالی نمی کنیم .
ما ایرانی ها نیز بر علیه سیاستهای مخرب سهام بازان و بورس بازان صهیونیستی که 99 درصد اقتصاد جهان را در دست دارند در یک اقدام نمایشی با حضور اگاهانه در خیابان حافظ - سه راه جمهوری- ساختمان بورس تهران تجمع کرده و فریاد مرگ بر استکبار جهانی  - مرگ بر سرمایه داری  سر می دهیم .
 از توده های مستضعف در خواست می کنم به ندای (جنبش وال استریت را اشغال کنید) لبیک بگویند و با حضور اگاهانه مشت محکمی بر دهان سرمایه داران وارد کنیم . زمان تجمع بزودی منتشردر این صفحه می شود

 هـــــــــــر تـــــــــــــوده یـــــــــک رســــــــــــــانـــه 
 رسانه شمایید

امضاء : نقی نقی زاده مستضعف

-----------------
طنز /سرگرمی 
پرشیا رویال 

۱۳۹۰/۷/۲۳

چرا سایتهای بی سی سی و العربیه بخش فارسی به جای واژه خلیج فارس از واژه خلیج و اسم جعلی دیگری استفاده می کنند


ایران امروز در بدترین شرایط خود در روابط بین الملل به سر می برد. بیگانگان با سوء استفاده از وضعیت حاکمیت جمهوری اسلامی در ایران سعی در تصاحب افتخارات ایرانیان برامده اند. در این راستا با جعل تاریخ قصد دارند واژه جعلی را جایگزین نام ماندگار خلیج فارس (persian gulf) نمایند. با یک جستجو در سایتها می توان عمق فاجعه را دریافت.

 بی بی سی  ( بنگاه سخن پراکنی پادشاهی بریتانیا )  در وب سایت فارسی زبان  می گوید خلیج فارس و در وب سایت عرب زبانش می گوید خلیج و خلیج ع. و در سرویس انگلیسی زبان هم از( خلیج فارس ) با 110 مورد  و هم خلیج ع...ی با 195 مورد استفاده می کند.

نتایج جستجو در وب سایت عرب زبان بی بی سی برای واژه
الخلیج الفارسی باصفر مورد
خلیج فارس با صفر مورد

 نتایج جستجو در وب سایت انگلیسی زبان بی بی سی/ bbc برای واژه
persian gulf   صد و ده (110) مورد در سایت جهانی بی بی سی
, arabian Gulf با 195 مورد سایت جهانی بی بی سی

 نتایج جستجو در العربیه بخش فارسی برای خلیج ع...ی را در اینجا ببینید
برای مثال به این  خبر در سایت العربیه فارسی نگاه کنید که وقاحت را به جایی رساندند که برای مخاطب ایرانی نیز از واژه خلیج ع. به جای خلیج فارس استفاده می کنند:

به نظر شما چرا باید سایت فارسی زبان که مخاطبش ایرانی وفارسی زبان است به جای خلیج فارس از اصطلاح خلیج یا اسم جعلی خلیج ع..ی استفاده کند؟

۱۳۹۰/۷/۲۲

دختر حدادعادل : ژاپنی ها بیشتر از ایرانی ها به سیستم مترقی ولایت فقیه اعتقاد دارند

آزاده حداد عادل : ولایتمداری را از ژاپنی ها یاد گرفتم !

آزاده حداد عادل دختر غلامعلی حداد عادل در سخنانی اظهار داشت : « هنگامی که پس ازسالها زندگی در کشورهای ژاپن و آمریکا قصد بازگشت به ایران را داشتم از طرف اساتید و دوستان به او پیشنهاد می‌شد که پشیتیبان ولایت باشم تا به کشورم آسیبی واردنشود.»
شایان ذکر است آزاده حداد عادل  فارغ التحصیل دكترای نانو تكنولوژی از ژاپن است. وی از این دید کشورهای خارجی به ایران اظهار تعجب کرده و گفته است «برای من جای سوال بود که چرا دنیا چنین نگاه عمیق و روشنی به ولایت فقیه دارد.»

 http://www.khodnevis.org/thumbnail.php?file=20111009125045cb_IMAGE634537580651849177_761902130.jpg&size=article_medium


 به گزارش «کیهان قهوای » دکتر ازاده حداد عادل که در جمع زنان بازرگان اسلامی سخن می گفت اظهار کرد:
«در دوران تحصیلات تكمیلی دكترای نانو در كشور ژاپن زندگی می‌كردم و هر ازگاهی نیز برای گذراندن دوره های تخصصی به كشور ایالات متحده آمریكا می‌رفتم و در این كشور نیز زندگی كرده‌ام. دوران فارغ التحصیلی من همزمان شده بود با انتخابات شکوهمند نهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی در ایران و نگاه تمام جهان به ایران اسلامی و نتیجه انتخابات ریاست جمهوری اسلامی خیره شده بود. به خاطر دارم پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، اساتید دانشگاه ژاپن هنگامی كه متوجه شدند من قصد بازگشت به ایران را دارم آن هم در شرایط ویژه انتخابات ریاست جمهوری دوره نهم، از من خواهش كردند كه به كشورم برگردم و فتنه گران را نابود کنم و پشتیبان ولایت فقیه باشم تا به کشور اسلامی اسیب وارد نشود و اظهار می‌كردند كه قرار است فتنه گران سبز بعد از ساقط کردن سیتسم مترقی ولایت در ایران زنان و مردان حتی در پیاده روهای شهرها نیز تفكیك کنند  آنها می‌گفتند كه در ژاپن و امریکا نمی‌توانی از دانش و علم خود استفاده لازم را ببری, بهتره است به کشور ایران بروی که قله های دانش نانو را فتح کرده است و به ولایت خدمت کنی. از این اظهارنظر دوستان ژاپنی خود بسیار متعجب شدم و برای من جای سوال بود كه چرا دنیا چنین نگاهی به ایران و جامعه ایرانی و مکتب مترقی ولایت دارد.  به جرات می گویم ژاپنی ها بیشتر از ایرانی ها به ولایت فقیه اعتقاد دارند وبه یقین می گویم ولایتمداری را از ژاپنی ها را یاد گرفته ام »

طنز / سرگرمی
 پرشیا رویال


۱۳۹۰/۷/۲۰

طرح ترور امریکایی سفیر کشور جزایر قمر به دست سربازان وزارت اطلاعات کشف و خنثی شد

 
به گزارش ایرنا  در این طرح که قرار بود همزمان با هجمه اخیر امریکا با انتشار خبر دستگیری بمبگذاران سپاه قدس توسط سرویسهای تروریسیتی امریکا در خاک مقدس ایران صورت بگیرد توسط برادران گمنام وزارت اطلاعات و حرکت خودجوش مردم ولایتمدار در نطفه خنثی شد . 
 حیدر مصلحی وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی در خصوص  طرح ترور سفیر کشور دوست و برادر جزایر قمر توسط نیروی تروریستی سازمان سیا به خبرنگار ایرنا گفت : 
« دشمن استکباری نادان تصور کرده بود که با انتشار خبر جعلی ترور سفیر عربستان در سازمان ملل می تواند موج نفرت پراکنی را در جهان توسعه دهد ولی در اماری که از ساکنان امریکا و عربستان گرفتیم باید به عرضتان برسانم مردم فهمیده عربستان و امریکا گول بازی تبلیغاتی ترور سفیر عربستان را نخورده اند و بیش از 99 درصد مردم عربستان و 98 درصد مردم امریکا  اذعان کرده اند این بازی تبلیغاتی بوده و جمهوری اسلامی دستی در این ترورها ندارد . »
 مصلحی ادامه داد : 
« جالب است همزمان با انتشار خبر ترور سفیر عربستان در امریکا , برادران امام زمان طرح ترور سفیر جزایر قمر که روابط حسنه ای با جمهوری اسلامی ایران دارد و به پیشنهادات غیر اخلاقی امریکا دست رد به سینه اوباما زده است با تماس های خودجوش مردمی کشف و در نطفه خنثی شد .» 
 وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی افزود: 
ـ « الحمد الله  دراین عملیات  برادران امام زمان هیچ تلفات جانی نداشتند و هفت تن از ماموران  امریکایی سیا در دم توسط کشته شده اند و یک دانشجوی ایرانی را به جرم همکاری با نیروی های سیا دستگیر کردیم که بزودی اعترافات این دانشجو را سیمای جمهوری اسلامی پخش خواهیم کرد . » 
 مصلحی در اخر گفت : 
« از امریکا و اسراییل می خواهیم دست از اتهامات واهی بردارند و دانشمندان هسته ای جمهوری اسلامی را ترور نکنند و امنیت جمهوری اسلامی را با فریب دانشجویان برهم نزنند. الحمدالله با توجه به منویات رهبری جمهوری سالامی با اقتدار کامل از امنیت ام القرای اسلامی دفاع خواهد کرد »

طنز / پرشیا رویال

۱۳۹۰/۷/۱۹

خاوری : هنوز ولایتمدار هستم ولی به ایران بر نمی گردم/ از رسانه ها می خواهم کـــــش ندهند!


محمود رضا خاوری مدیرعامل مستعفی بانک ملی جمهوری اسلامی که به کانادا فرار کرده است در مصاحبه با شبکه ماهواره ای رسا در حالیکه  چفیه بر گردن داشت گفت:
« قضیه ساده تر از این حرفهاست اختلاس صورت گرفته ربطی بنده ندارد. این جور اختلاس ها در همه جا رخ می دهد در همین کانادا پروندههای صد میلیاردی مفتوحه که سر آدم گیج میره. در اختلاس سه هزار میلیاردی فقط دولت احمدی نژاد و شخص اقای مشایی مقصره. به سر شاهده روح مقام عظمی ولایت از این قضیه بی خبره. طبق فرمایش مقام معظم رهبری نباید جنجال و هوچی گری در این قضیه صورت بگیرد . از رسانه ها می خواهم این جریان اختلاس را اینقدر کش ندهند و اجازه بدهند مراحل قانونی این جریان طی شو . دشمنان نظام منتظر بزرگ نمایی هستند بهتره اب به اسیاب غرب و صهیونیسم بین الملل نریزیم و اینقدر رسانه ها کشش ندهند.»
 
 
خاوری در ادامه گفت :
« بنده هنوز خودم را یک بسیجی ولایتمدار می دانم و پرونده بسیجم در بانک ملی هنوز بازه و حاضرم برای ارمانهای والای انقلاب اسلامی جانم را فدا کنم ولی حاضر نیستم بی گدار به اب بزنم و با این وضعیت حاضر نیستم به ایران برگردم تا به حبس طولانی مدت یا اعدام محکوم شوم . بنده یک مهره کوچک در میان دزدها هستم یعنی منظورم اینه که دزد اصلی مشایی است»
خاوری در حالیکه چفیه اش را تکان می داد گفت:
« من در کانادا زندگی خوبی دارم . هر شب به مسجد می روم و نماز می خوانم و ترجیح می دهم در کانادا زندگی کنم ولایتمدار باقی بمانم تا اینکه  در ایران زندانی شوم و انگ خیانت به ولایت را به من بزنند و قربانی دعواهای جناحی احمدی نژاد شوم. 
الان به جرات می گویم 80 درصد فرزندان حاکمان جمهوری اسلامی دارای تابعیت دوگانه یا چندگانه هستند . پولی هم که این خونه محقر را خریدم ارث پدری است و گرنه با حقوق یک عمر کارمندی در بانک ملی جمهوری اسلامی حتی نمیشه توالتش را خرید »

طنز/ پرشیا رویال

۱۳۹۰/۷/۱۸

قرائت اذان , زیارت عاشورا و ذکر صلوات برای همه پروازهای عبوری از خاک ایران اجباری شد


  هواپیماهای خارجی برای عبور از مرزهای هوایی ایران باید شعایر اسلامی را رعایت کنند.
 به گزارش فارس نیوز بعد از تحریم هواپیماهای جمهوری اسلامی توسط یاتا در اقدامی متقابل به دستور مقامات هواپیمایی جمهوری اسلامی از این پس هیچ هواپیمای بدون ذکر یا فاطمه زهرا و قرائت زیارت عاشورا و اذان حق تردد از خاک ایران را ندارد.
همچنین از این پس مسافران زن هواپیماهای عبوری به محض ورود به خاک مقدس جمهوری اسلامی باید حجاب بگذراند و موهایشان را بپوشانند و به هنگام خروج از مرزهای جمهوری اسلامی میتوانند حجابشان را بردارند.
 در ادامه اطلاعیه هواپیمایی جمهوری اسلامی امده است : 
 هر هواپیمایی که  از خاک ایران اسلامی عبور می کنند موظف هستند در طول مدت پرواز در داخل مرزهای ایران زیارت عاشورا برای مسافران پخش کنند و در اوقات شرعی اذان در داخل هواپیما پخش کنند. 
مدیر عامل هواپیمایی  در همین خصوص گفت: 
« تمهیداتی برای اجرای این ایین نامه در نظر گرفته ایم که هواپیما های عبوری غربی از خاک جمهوری اسلامی موظفند  صدای  زیرات عاشورا و اذکار صلوات و فاطمه (س) راداخل هواپیما را به صورت زنده به برج مراقب مخابره کنند تا اجازه عبور برایشان صادر شود . در صورت تخلف هواپیما های عبوری بلافاصله اجازه پرواز سلب می شود و دستور داده می شود مرزهای ایران را ترک کنند.در صورت ادامه تخلف جنگنده های نیروی هوایی خدمتشان می رسند.»

طنز / پرشیا رویال