۱۳۹۱/۳/۳

شاهین نجفی در مسیری گام بر می دارد که فریدون فرخزاد گام برداشت

دیروز
فریدون فرخزاد بعد از بلوای سال 57 در غربت به فکر آزادی ایران بود و در کنسرتهایش بی پروا به انقلاب اسلامی و امام دجال انقلاب می تاخت و مورد تکفیر سران جمهوری اسلامی قرار گرفت و سرانجام توسط مزدوران جمهوری اسلامی در المان کشته شد.
 
امروز
شاهین نجفی خواننده ای که به فکر اصلاح کشورش است پس از محدودیتهایی که رژیم جمهوری اسلامی برایش ایجاد کردند به ناچار به المان مهاجرت کرد و در  ترانه هایی که اجرا می کند به مسایل فرهنگی و اجتماعی ایران می پردازد و در اخرین ترانه اش به نقد خرافه می پردازد و مورد تکفیر سران پلید جمهوری اسلامی و اخوندهای کثیف قرار می گیرد و برای سرش جایزه صد هزار دلاری می گذارند و حتی صحبت از اعزام تیم ترور شاهین نجفی به المان هم شده است

فردا
دولت المان در جریان قتل فریدون فرخزاد کوتاهی کرد و آمران و عامل قتل فریدون فرخزاد به راحتی فرار کردند و اینک در گروهی موسوم به 5+1 خواستار توقف غنی سازی اتمی ایران شده است تا تحریم های نفتی و بانکی برعلیه جمهوری اسلامی ایران را لغو کنند و صادرات خود به ایران را از سر بگیرند در حالیکه رژیم جمهوری اسلامی در سی و سه سال گذشته بیش صدهها تن از ایرانی ها مستقر در کشورهای اتحادیه اروپا برا به قتل رسانده است و همچنان هم خواستار قتل شهروندان ساکن در اروپا می شود .
سیاست مماشات با رژیم جمهوری اسلامی ایران در خصوص نقض حقوق بشر سابقه طولانی دارد و اگر فرخزاد ها و نجفی ها توسط جلادان جمهوری اسلامی به قتل برسند صدایی ازدولتهایی اروپایی در نمی اید.

اتحادیه اروپا نگران بمب اتم جمهوری اسلامی ایران است که می تواند در یک حمله یک شهر را نابود کند ولی نگران به قتل رساندن شهروندانش با چاقو توسط  سران جمهوری اسلامی نیست!


۱۳۹۱/۳/۲

مسلمان مشروب خور زنا کاری که می خواهد سر شاهین نجفی را ببرد


تازگی ها با یکی از این مسلمون های هردمبیل اشنا شدم که  هر هفته یک بطری مشروب به قیمت پنجاه - شصت هزار تومن میخره و با دوستاش چند نفری تناول میکنه و امروز دربدر دنبال مکان خالی میگشت تا بهمراه دوستاش ترتیب دختر تن فروشی را بده ( گنگ بنگ از نوع اسلامی  3 مرد مسلمان با یک زن )
جالب اینجاست که ادعای شیعه گری داره و از اینکه شاهین نجفی ترانه درباره امام نقی خونده ناراحته و حاضره سر شاهین نجفی را ببره .
 از خصوصیات دیگه این مسلمون کثیف اینه که دشمن یهودی ها و اسراییل است ولی از اینکه بخشی از بودجه کشورش خرج فلسطین میشه ناراحته!
به گفته خودش هم ماه محرم لب به مشروب نمی زنه و علم کش دسته عزاداریه و موتورش را بیمه ابوالفضل کرده است و ماه رمضان هم روزه میگیره!

این هم از مسلمانان احمقی که این روزها در ایران وجود دارند
  

۱۳۹۱/۳/۱

سوم خرداد روز فتح خرمشهر یا روز سرکشیدن جام زهر هسته ای توسط خامنه ای!؟


ممد نبودی , خامنه ای جام زهر هسته ای را سرکشید

بمدت سی سال روز سوم خرداد در جمهوری اسلامی ایران روز حماسه و مقاومت بود یعنی سوم خرداد مترداف شده بود با روز آزاد سازی خرمشهر از دست ارتش بعثی صدام حسین ولی این روزها سه خرداد مترداف شده است با روز نشست جمهوری اسلامی ایران با قدرتهای جهانی در بغداد همان شهری که صدام حسین  در ان فرمان حمله به ایران را صادر کرد .
سوم خرداد روزی که مثلا سالروز ازاد سازی خرمشهر یا روز سر کشیدن جام زهر توسط خ.ر؟
اگر جمهوری اسلامی ایران بر اثر تحریم های اعمال شده از غنی سازی بیست درصدی پا پس بکشد یعنی خ.ر جام زهر را سر کشیده است هر توافقی بین جمهوری اسلامی ایران مبنی بر کاهش غنی سازی یعنی خ.ر جام زهر هسته ای را سر کشیده است.
خمینی ملعون هم جام زهر را سرکشید و سال بعد هم به درک رفت خامنه ای هم بعد از خوردن جام زهر به درک می رود

ممد کجایی که هنوز خونین شهر  بعد از سی سال از ازاد سازی مخروبه است
ممد نبودی ببینی خامنه ای جام زهر هسته ای را سرکشید
ممد نبودی ببینی 

۱۳۹۱/۲/۲۹

چرا خامنه ای این روزها درباره حق مسلم هسته ای سکوت کرده است و اراجیف سرهم نمی کند

دقت کردید این روزها خامنه ای از حق مسلم هسته ای صبحتی نمی کند
با نزدیک شدن به نشست بغداد در خصوص توقف غنی سازی از سوی جمهوری اسلامی ایران , خامنه ای در سخنرانی هایش اشاره ای به حق مسلم هسته ای نمی کند.
چند احتمال برای سکوت خامنه ای درباره حق مسلم اتم

یکم - خامنه ای از اتم بازی خسته شده و می خواهد جام زهر سر بکشد

دوم - خامنه ای از موشک های اسراییل و امریکا می ترسد

سوم - تحریم ها تا فی خالدوین سید علی را تحت فشار قرار داده

چهارم - خامنه ای اصولن ادم بزدلی است و با کمترین تهدیدات شلوارش را خیس می کند

پنجم - خامنه ای نیرنگ باز است و بعد از نشست بغداد اراجیف اتمی سرهم می کند

ششم- خامنه ای الاغی بیش نیست



۱۳۹۱/۲/۲۷

حوزه علمیه قم سند همکاری در خصوص طراحی فضا پیمای اسلامی با سازمان فضایی جمهوری اسلامی امضا کرد


بعد از امضا تفاهم نامه همکاری طلاب حوزه علمیه قم با ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص به کارگیری طلاب در بخش های ارتش , مرکز خبری حوزه ( حوزه نیوز ) از گسترش همکاری بین حوزه و بخش فضایی جمهوری اسلامی خبر داد.

ایت الله یزدی از مدیران حوزه علیمه قم پیش از امضای سند همکاری از ضرورت حضور اسلام و مسلمین در فضای بیکران الهی سخنرایی کرد و بیان داشت : « اسلام باید جهان را تسخیر کند  چه جهان خارج چه جهان داخل , خدا راه را به مسلمانان نشان داده است و حضرت رسول بیان داشتند اگر علم در ثریا باشد مردانی از پارس به ان دست میابند. خب حالا ما دانش تسخیر فضا را بومی کرده ایم یعنی اسلام به دانش تسخیر فضا دست یافته است. قبلنا این دانش تسخیر فضا در اختیار غرب ملحد و شرق کافر بود ولی ایران اسلامی به مدد امام زمان عزیز علاوه بر اینکه کره زمین را تسخیر می کند فضا را تا اسمان ششم نسخیر می کند خداوند رحمان هفت اسمان را افریده است و انسان های معمولی تنها می توانند به شش اسمان دست پیدا کنند ولی انسانهای معصوم نظیر حضرت محمد می توانند به هفت اسمان با یک الاغ هم رسوخ کنند و به عبارتی معراج کنند و بشر انقدر نیرومند می شود که می تواند نزدیک خدا شود حالا غربی ها و شرقی ها هنوز اندرخم یک کوچه در جو زمین هستند و هنوز در اسمان اول گیر کرده اند چرا برای اینکه هدفشان نزدیک به الله نیست بلکه هدفشان نزدیکی به شیطان رجیم است . اگر هدف از تسخیر فضا قرب الی الله باشد الله خودش کمک می کند انسان فضا نورد شود. »
 
یزدی افزود : « غربی ها و شرقی ها فضا نورد های خوبی نیستند و از اینکه در فضا قرار بگیرند می ترسند و با ترس و لرز به جو ارسال می شوند ولی اخیرا که فضا پیما های ما به فضا ارسال شده است  حتی موش لاک پشت و کرم های ما احساس ارامش می کردند و خیلی هم حالشان خوب بوده و هیچ استرسی نداشته اند فرق است بین فضا پیمای اسلام با فضا پیمای کافران . ان شالله در همین زمینه ها با سازمان هواو فضا به همکاری می پردازیم تا سفینه اسلامی طراحی شود که مسلمانان در ان راحت باشند و بتوانند به فرایض اسلامی بپزدازند و رو به قبله مسلمین در مکه نماز بخوانند و  غسل بگیرند ولی چون مسافر فضایی هستند اجازه دارند روزه نگیرند. اسلام بسیار مهربان است ( صلوات حضار )

۱۳۹۱/۲/۲۵

امام نقی : اگر خامنه ای جام زهر سر بکشد مرتد است چون انرژی هسته ای حق مسلم ماست


امام نقی  صبح امروز علمای هسته ای را به حضور پذیرفتند و  به ایراد سخنرانی پرداختند .

در دیدار دانشمندان هسته ای در محضر امام نقی دانشمندان هسته ای با ارائه گزارشی اعلام داشتند ایران اسلامی تنها چند ماه با ساخت بمب اتم فاصله دارد.
 
امام نقی با اشاره به حق مسلم هسته ای برای عموم نقویان بیان داشتند :« اخیرا فشار های بی امان غرب ملحد را از نزدیک بر ماتحت جمهوری اسلامی  مشاهده می کنم. یادم است همین فشار  روی ناحیه امام خمینی سر جریان قطعنامه 598 صورت گرفته بود البته شما جوان هستید و چیزی خاطرتان نیست خمینی قرار بود به همین سامرا بیایید و ما را از دست صدام حسین نجات دهد ولی خمینی انقدر بی عرضه بود حتی نتوانست کربلا را ازاد کند چه برسد به سامرا و قدس شریف .بگذریم , همین خمینی ملعون هم بعد از هشت سال خفت جام زهر را سر کشید و خودم حکم ارتداد خمینی را صادر کردم» .
امام نقی در بخش دیگری بیان داشتند : ـ «اخیرا شنیدم برای یکی از خوانندگان رپ نقوی که برای مدح بنده ترانه ای منتشر کرده است حکم ارتداد صادر کرده اند از همین جا می گویم مرتد ایت الله شکر فروشی است که شکر را به نقویان گران می فروشد . مرتد خامنه ای است که از حق مسلم هسته ای عموم نقویان کوتاه بیایید و جام زهر هسته ای سر بکشد»
امام نقی  در تشریح اتم بیان داشتند : ـ« الله اتم را افرید و شما جوانان باید اتم را بشکافید و از قدرت درون اتم در حفظ مصالحه مترقی اسلام استفاده کنید . بمب اتم باید در اختیار اسلام باشد. اسلام به بمب هسته ای نیاز دارد و شما علمای هسته ای رسالت دارید هسته ها را شکاف دهیدو بار دیگر تاکید میکنم اگر خ.ر جام زهر بشکد خونش مباح است و حکم ارتداد خودش را صادر کرده است و بر همه نقویان واجب است خون خ.ر را بریزید«

۱۳۹۱/۲/۲۰

این نقی کیست که همه عالم دیوانه نقی هستند


نقی  یعنی عشق
 اعتراف می کنم بنده نقی مدار هستم و شیعه نقوی هستم. بعد از سالها تحقیق و بررسی اینک به این نتیجه رسیده ام نقی همان خدا بود که بر روی زمین امد تا گناه نقویان را با خون مطهرش پاک کند.
بدرستی که تاریخ را باید از نو شناخت . متاسفانه جریاناتی صهیونیستی در طول تاریخ 1200 ساله اخیر اجازه نداده اند حقایق تاریخی در خصوص نقش نقی برای عوام روشن شود. اینک به یاری جمعی از جوانان مومن نقوی رازهای پنهان تاریخ گشوده شده است و نقش و اهمیت امام هادی النقی برای جهانیان اشکار شده است.
دشمنان نقویت در طی قرنهای متمادی امام نقی را در سطح یک امام معمولی معصوم شیعه معرفی می کردند ولی اینک بر جهانیان مشخص شده است نقی نتها امام بوده است بلکه خدا بوده است و برای نجات بشریت جسم انسانی پوشیده است و خونش را برای نقویان فدا کرده است.
 نقی کیست که همه عالم دیوانه نقی شده اند
 نقی خدای ماست ,

۱۳۹۱/۲/۱۹

دکتر ناصر تکمیل همایون : هر کس نگوید «خلیج فارس»، «گُجَستَک» است


این مصاحبه در روزنامه امرداد در ایران به چاپ رسیده است و گجستک توهین نژادی نیست و به معنای پلید و ملعون است

جالبه بدانید این لینک در سایت بالاترین به علت گجستک خطاب کردن شیخک های گجستک به علت توهین نژادی حذف شده است

روز خلیج فارس، روزی است که پس از سال ها نبرد، استعمار پرتغال از این پهنه ی خاکی- آبی، ورچیده شد، هرچند این خاک و آب، نفسی تازه نکرده بود که استعمار انگلیس، بر سرش سایه انداخت. این سایه هنوز هم، دسیسه ها می کند و فریب ها دارد. از همین روی است که هر روز، آگاه تر از دیروز، ارج و ارزش این پهنه را بدانیم.

این روزها باید بدانیم. از خلیج فارس و از پیشینه‌اش، از نامش و از داستان‌های رخ‌داده در کنارش، از مردمانش و از ساکنانش، باید بدانیم. باید از آن چه روی داد تا فتنه‌انگیزان، این دریای ایرانی را، با نامی دروغین و ساختگی، نامیدند، بدانیم وگرنه فراموشمان می‌شود، خروش توفان را.

ای خشم به جان تاخته، توفان شرر شو
 ای بغض گل انداخته فریاد خطر شو
 ای روی برافروخته، خود پرچم ره باش
 ای مشت برافراخته، افراخته‌تر شو. «فریدون مشیری»


خلیج فارس و جزایر سه گانه‌ی تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسا که این روزها بیگانگان، خیال بیهوده‌ی داشتنش را دارند و به آن خوشند، موضوعی است که امروز به آن پرداخته ایم. قرار است بدانیم و آگاه باشیم چراکه تنها با این آگاهی است که می توانیم برنده ی بازی باشیم که استعمار، آغاز کرده است. این بازی هرچند آغازگرش، دیگران بوده اند اما باید برنده اش ما باشیم، ماییم که مالکان این آب و خاکیم از آغاز تا کنون.

 برای این دانستن و آگاهی با دکتر ناصر تکمیل همایون به گفت و گو نشستیم. دکتر «ناصر تکمیل همایون»، استاد جامعه‌شناسی و تاریخ ایران در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، است، او مدیریت بخش تاریخ و فرهنگ در دفتر پژوهش‌های فرهنگی را نیز بر دوش دارد.
 
دکتر تکمیل همایون که کتابی با نام «خلیج فارس» دارد و در آن به نام و نشان تاریخی خلیج فارس، ورود استعمار به خلیج فارس، کشورسازی های استعماری، مساله ی بحرین و تشکیل امارت های عربی، ادعای واهی درباره ی جزایر سه گانه و... پرداخته، گفت: «آن‌هایی که خلیج فارس را به دروغ "خلیج العربی" می‌نامند، "گجستگ"(پلید، ملعون)، هستند، اما آن‌هایی که "خیلی گجستک" هستند، می‌گویند؛ "خلیج". این‌ها هم می‌خواهند ایران را برای خود داشته باشند و هم اعراب و طلای سیاهشان را. در این میان کسانی هستند که "خیلی خیلی گجستک" هستند؛ آن‌هایی که می‌گویند؛ "خلیج فارس-عرب". در این دسته، شماری دیگر هم هستند، آن‌هایی که با یک خط، این پهنه‌ی آبی را 2 بخش کرده‌اند و بخش بالایی را خلیج فارس و بخش پایینی را خلیج عربی، می‌نامند.»

اما داستان خلیج ساختگی عرب، از کجا آغاز شد؟ دکتر ناصر تکمیل همایون، بی‌مقدمه گفت:
«چارلز بلگریو» گجستک، نخستین کسی است که نام خلیج عربی را بر خلیج فارس می‌گذارد. او 31 سال نماینده‌ی کشور انگلیس در خلیج فارس است، با زیر و بم عرب‌ها و منطقه آشنا است و خوب می‌داند که گستره‌ی خلیج فارس، گنجینه‌ای است که نباید به سادگی از دستش داد، اینجا با همه‌ی اندوخته‌هایش باید مال انگلیس‌ها باشد. بلگریو در مدت اقامتش، کارهایی انجام داد و شرایطی را پدید آورد تا پس از رفتن انگلستان از خلیج فارس، مشکلات برآمده از استعمار همچنان برجای بماند.

به گفته‌ی دکتر تکمیل همایون، این سیاست انگلیس‌ها بوده از دیرباز. آن‌ها نه برای گردش به این سرزمین آمده بودند، نه برای تبلیغ دین و نه حتا تنها برای بازرگانی و داد و ستد. آن‌ها دقیقا آمده بودند برای تصاحب خاک و آب زرخیز منطقه. او به نوشته‌های تاریخی و اسناد تاریخی اشاره کرد و به  زبان‌های گوناگون؛ انگلیسی، فرانسوی، عربی، روسی و ... واژه‌ی خلیج فارس را تلفظ کرد، خلیج فارسی که در همه‌ی مستندات و نقشه‌ها به همه‌ی زبان‌ها، در همه‌ی پیمان‌‌نامه‌های استعماری و غیراستعماری به معنای خلیج فارس است اما این روزها گرفتار بازی‌های سیاسی شده است.

استاد در پاسخ به این که  چگونه و از چه زمانی، خلیج فارس، به نام دروغین و ساختگی خلیج عربی، خوانده شد، گفت:
استعمار انگلیس سال‌ها در این گستره حضور فیزیکی داشت اما زمانی رسید که هم هزینه‌ی این حضور فیزیکی و نظامی برایش گران شده بود و هم واکنش‌های بیگانه‌ستیز مردم در برابر اشغالگران، فزونی یافته بود، بنابراین بر آن شد تا نیروهایش را از این گستره، خارج کند اما نمی‌توانست از سود و بهره‌ای که از این گستره به جیبش می‌رفت، چشم‌پوشی کند. از همین روی؛ «تفرقه انداخت و حکومت کرد». همبستگی و یکپارچگی مردمان و حکومت‌های این گستره، پایان کار بود بنابراین انگلیس همواره برای ایجاد اختلاف میان ساکنان عرب زبان(برالعرب) با ساکنان شمالی دریای فارس(برالعجم)، کوشش کرده است و از هر دستمایه ای همچون مذهب(شیعه و سنی)، نژادی(عرب و عجم)، زبانی(عربی و فارسی)، بهره برداری کرده است. هم زمان برای ایجاد هرچه بیشتر این تفرقه وارون(:برخلاف) همه ی گواهی های تاریخی، انگلیس ها حتا در نام خلیج فارس، تقلب کردند. و عرب‌ها که از استعمار، عقده‌های فراوان داشتند و به حکومت سلطنتی ایران نیز، ظاهرا از برای همسازی شاه با اسراییل، دلبستگی نداشتند به این دلخوش کردند که خلیج فارس را خلیج عربی، بگویند و بنویسند و این داستان همچنان متعصبانه از سوی عرب ها ادامه دارد.

انگلیس باید می‌رفت بنابراین چارلز بلگریو که آن روزها برای خود جایی در میان عرب‌ها باز کرده بود، در کتابی به نام «ساحل دزدان دریایی» که به سال 1966 میلادی چاپ شد، بی‌هیچ سند و مدرکی، نوشت: «خلیج فارس که اعراب آن را خلیج عربی می‌نامند.» بلگریو در حالی در این کتاب چنین نوشته بود که در کتاب پیشینش، با نام «به بحرین خوش آمدید» از این جعل تاریخی خبری نبود.

خلیج فارس، همان دریایی است که در اوستا از آن با نام دریای «پویی‌تیک» یا «پویی‌دیک» یاد شده است، همان دریایی که در سنگ‌نوشته‌ی هزاران‌ساله‌ی آشوری، «نامرتو» نامیده شده به معنای «رود تلخ». خلیج فارس همان دریایی است که داریوش بزرگ پس از پایان کانالی که به فرمان او در مصر کنده شده بود، دستور داد بر سنگی، چنین بنگارند؛ داریوش‌شاه گوید: من پارسی هستم. از پارس، مصر را گرفتم. فرمان کندن این ترعه را دادم، از رودخانه‌ای به نام نیل که در مصر جاری است تا «دریایی که از پارس می‌رود»: «درایه تیه هچا پارسا آیی تی».
 

 

گفت و گویمان به «جمال عبدالناصر»، رسید، رییس‌جمهوری مصر که می‌گویند از زمان آغاز این بازی، متعصبانه خلیج فارس را خلیج عربی، می‌خواند. او را از نخستین عرب‌هایی می‌دانند که فتنه‌ی انگلیسی‌ها به ظاهر به مذاقش خوش آمده است. دکتر تکمیل همایون، لبخندی زد و گفت: «من از عبدالناصر دستخطی دارم که در آن، خلیج فارس، همان خلیج فارس است. افزون‌بر آن، او در یکی از سخنرانی‌های پرشور و تاریخی‌اش که چند دهه‌ی پیش درباره‌ی  همبستگی عرب‌ها، ایراد کرد، گفت: همه‌ی عرب‌ها باید متحد شوند از اقیانوس اطلس تا خلیج فارس(من بحر الاطلسی حتی خلیج الفارسی). این اتحاد عربی ها از اقیانوس اطلس تا خلیج فارس، تا سال‌ها زبانزد عام و خاص شده بود. حتا سرایندگان و خوانندگان، این اصطلاح را ترانه ها و شعرهایشان می گنجاندند.


دستخط جمال عبدالناصر با واژه ی خلیج فارس

دکتر همایون گفت: هم سن و سال های من،«اُم‌کلثوم»، خواننده‌ی بنام مصری، را می شناسند. او کسی بود که مردم برای کنسرت هایش، دست و پا می شکستند.  اتحاد از اقیانوس اطلس تا خلیج فارس، آن اندازه همه گیر شده بود که «اُم‌کلثوم» هم آن را در ترانه‌اش جای‌ داده بود و می‌خواند.
آن روزها از خلیج دروغین عربی خبری نبود چون انگلیسی‌ها هنوز در اندیشه‌ی ترک خلیج فارس نبودند اما با پیش آمدن داستان رفتن آن‌ها، این نام ساختگی هم شکل گرفت.

 


از استاد تکمیل همایون پرسیدم که؛ اکنون که عرب‌ها خلیج فارس را به دروغ می‌خواهند، خلیج عربی بخوانند پس تکلیف دریای سرخ(احمر) که در مستندات و نوشته‌های کلاسیک با نام خلیج عربی، ثبت شده، چه می‌شود؟ و او در پاسخ به پرسشم، گفت:
  از زمانی که خلیج فارس را به ناراست، خلیج عربی کرده‌اند، سخنی از خلیجی که تا پیش از این، منسوب به آن‌ها بود، نیست و آن را دریای احمر می‌‌خوانند، البته این نام، پیشینه‌ی تاریخی هم دارد. اما آن‌چه در نقشه‌های تاریخی، نامش خلیج عربی بوده، همین دریای احمر است. اصلا خلیج فارس،‌ که تا پیش از چیرگی استعمار،‌ یک دریای داخلی بود و درون خاک ایران قرار داشت،‌ چگونه می‌تواند دریای عرب‌ها باشد.
 
 

متن مصوبه سازمان ملل متحد در کاربرد عنوان خلیج فارس در نوشتارهاو نشست ها

از دکتر تکمیل همایون پرسیدم که چرا نام این دریای پهناور در بخش جنوبی ایران،‌ دریای فارس یا خلیج فارس، نام گرفته و او گفت: در این باره دو گونه روایت هست. نخست آن‌که مردمان قوم پارس که یکی از اقوام بزرگ ساکن ایران بودند، تا کرانه‌های این دریا گستردگی داشته‌اند، بنابراین نام خود را به این دریا داده‌اند. دوم آن‌که فرمانروایان ایران در زمان هخامنشیان و پس از آن در زمان ساسانیان چون از ناحیه‌ی پارس برخاسته‌بودند،‌ مردمان دیگر سرزمین‌ها، این دریای آبی را به نام فرمانروایانش، دریای پارس، نامیدند. و اصولا در فرهنگ و تمدن کهن ملت های جهان، نام ایران همواره پارس، فارس، پرشیا، پرس و پاراس بوده است.

ممکن نیست از خلیج فارس سخن به میان آید اما از بحرین که بخشی از خاک ایران بود و به فریب انگلستان و سستی سردمداران زمان، از دست رفت، چیزی گفته نشود. از ادعای واهی عرب‌ها بر دریای فارس، گفته شود اما از ادعای دروغینشان درباره‌ی جزیره‌های تنب کوچک، تنب بزرگ و ابوموسا، سخنی به میان نیاید. به ویژه که این روزها، همه‌ی ایرانی‌ها، خونشان از گستاخی حاشیه‌نشین‌های خلیج فارس، به جوش آمده است. دکتر تکمیل همایون که گویی مبارزات زنده یاد دکتر محمد مصدق، در یادش زنده شده بود، گفت: بحرین و جزایر سه گانه، نه به ادعا که بر پایه‌ی مستندات تاریخی هم در روزگار باستان و هم پس از ورود اسلام به ایران، از آنِ کشور ایران بوده است. همواره پرچم ایران در این سه جزیره، برفراز بوده است حتا پس از این که در سال 1891 میلادی به اشغال انگلیس درآمد، به اعتراض حاجی محمد مهدی ملک التجار بوشهری، حاکم بندر لنگه، باز هم پرچم ایران در آنجا، برفراز بود. با همه‌ی این‌ها، فتنه‌ی انگلیس به جای خود بود، انگلیس‌ها که می‌خواستند شیوخ شارجه را از خود خوشنود نگاه دارند، گهگاه مالکیت این جزیره‌ها را به شیخ دست‌نشانده‌ی خود در شارجه، یادآوری می‌کردند. از همان زمان، این‌ها دچار وهم مالکیت هستند.




دکتر مصدق از نام آشناهایی است که نیازی به معرفی ندارد. دکتر همایون گفت:
در زمان مبارزات دکتر مصدق برای ملی کردن نفت، خاطرم هست که دکتر می گفت: اول نفت، بعد بحرین. آن روزها هنوز بحرین بخشی از ایران بود اما فریب های انگلیس، جوی ناآرام پدید آورده بود. آن زمان شیوخ عرب، ادعای مالکیت جزایر سه گانه را نیز داشتند. در دوره ای که دکتر مصدق در مسند وزارت امور خارجه ایرن بود، از حق حاکمیت ایران بر جزایر ایرانی دفاع کرد. او در دوره ی نخست وزیری اش هیاتی را با یک رزمناو ایرانی به منطقه گسیل کرد(1332 خورشیدی)، هرچند که این کار مصدق، انگلیسی ها را خوش نیامد.
 

دکتر تکمیل همایون به استناد پژوهش‌هایی که پژوهشگران درباره‌ی خلیج‌فارس داشته‌اند،‌ درباره‌ی نام جزایر سه‌گانه گفت: «عرب‌ها برای این‌که بگویند این جزایر مال ماست، حتا در نام این جزایر، ‌دستکاری کرده‌اند،‌ تنب را طنب می‌نویسند و ابوموسا را واژه‌ای عربی می‌دانند. این درحالی است که تنب، دگرگون‌شده‌ی «تمب» است که هنوز هم محلی‌ها،‌ به همین‌ شکل تلفظ می‌کنند. تمب یک واژه‌ی ایرانی به معنای تپه یا تل است. ایرانی‌ها این دو جزیره یا دو خشکی که به گونه‌ی تپه یا تل در میان آب، نمایان بودند را تمب، نامیده بودند. جزیره‌‌ای نیز که این روزها به ابوموسا،‌ می‌شناسیم برپایه‌ی مستندات حتا در واپسین نامه‌نگاری‌های زمان قاجار،‌ به گونه‌ی «بوموسو» آمده است. بوم همان بوم یا سرزمین است و سو یا سوز، به معنی سبز. هر سه جزیره که عرب‌ها، ‌ادعایش را دارند حتا نامشان هم ایرانی است،‌ هرچند که در درازای هزاره‌ها،‌ مردمانش ایرانی و عرب بوده و با آرامش در کنار هم زیسته‌اند.

استاد، آه نکشید اما نگاهش پر از افسوس بود. او گفت: ما کار فرهنگی نکرده‌ایم. من پیش از این نیز پیشنهادها دادم، از آن‌جمله این‌ که دانشگاهی بین‌المللی در سرتاسر خلیج‌فارس بسازیم با نام خلیج‌فارس و دانشجو از همه‌ی جهان بپذیریم. گفتم که هر دانشکده‌اش را در یکی از جزیره‌ها یا بندرهایمان می‌توانیم، دایر کنیم. خانه‌های دانشجویی داشته‌باشیم و اجازه دهیم حتا پدر و مادرها هم چندگاهی از جای‌جای جهان،‌ میهمان ایران باشند. ما هنوز به خَم نخست کار فرهنگی هم نرسیده‌ایم. باید سیاست تفاهم جهانی داشته باشیم و آن تفاهم فرهنگی را که داشتیم و مایه‌ی هم‌زیستی ما در هزاره‌ها با مردمان منطقه بود، باید زنده کنیم. باید حرکت‌هایی انجام دهیم که مردمان خلیج‌فارس بی‌هیچ ترس و هراسی، کشور ایران را پشتیبان خود بدانند و باور داشته باشند که اگر بیگانه‌ای بر آن‌ها بتازد، ایران از آن‌ها پشتیبانی می‌کند.

 استاد ناصر تکمیل همایون،‌ بی‌آن‌که از پرگویی‌های من، خمی به ابرو آوَرَد، دمِ پایانی گفت‌و‌گو، پشتی راست کرد، سینه‌ای جلو داد و گفت:‌ همه‌ی این‌ها بازی سیاسی است، یک ادعای واهی است. این روزها آن‌هایی که اهل دانش و پژوهشند حتا آن‌هایی که عرب هستند، به ویژه‌ حقوق‌دانان کشورهای عربی، نام خلیج عربی را باور ندارند، یعنی یک امر سیاسی را به امر تاریخی و علمی، تحمیل نمی‌کنند. اما این به آن معنی نیست که ما بنشینیم و دست روی دست بگذاریم و چشم به آینده‌ای بدوزیم که برایش کاری نکرده‌ایم.

مسپار وطن را به قضا و قدر ای دوست
 خود بر سر این، تن به قضاداده، قَدَر شو
 فریاد به فریاد بیفزای که وقت است
 در یک نفس تازه اثرهاست، اثر شو.
«فریدون مشیری»
 
خبرنگار: میترا دهموبد
منبع:  امرداد




۱۳۹۱/۲/۱۸

خلیج فارس و سیاست بی طرفانه کج دار و مریض کمپانی معظم گوگل


شرکت گوگل از این طرف با راه اندازی وبلاگ پارسی برای پارسی زبانان قصد نزدیک شدن به ایرانیان را دارد و از آن طرف با حذف نام خلیج پارس بروی گوگل مپ قصد نزدیکی بیشتر با اعراب بی هویت را دارد.
در فضای مجازی کمتر کاربری است که از سرویس های کمپانی گوگل نظیر موتور جستجوی گوگل , جی میل , گوگل پلاس , بلاگر , یوتیوب و سایر تولیدات گوگل استفاده نکرده باشد.
 همین نوشته را نویسنده وبلاگ ناچار است در سرویس وبلاگ نویسی گوگل ( بلاگر ) منتشر کند. در چند روز اخیر بخشی از کاربران ایرانی خواستار تحریم گوگل شده اند در حالیکه بازار ایران برای کمپانی گوگل درامد عمده ای ایجاد نمی کند و تحریم گوگل از سوی کاربران ایرانی تاثیری بر میزان درامد گوگل ندارد و هنوز هم شرکت گوگل با توجه به قوانین امریکا کاربران ایرانی را مورد تحریم خود قرار داده است و بهتر است بگویم گوگل خدمات بسیاری را برای ایرانیان تحریم کرده است و به آی پی های ایرانی خدمات ویژه ای ارائه نمی دهد.

 ایران بواسطه ملایان جمهوری اسلامی آنقدر ضعیف شده است که هر روز خبر از وضع تحریم و تهدید ایران به گوش می رسد و حتی شیخک های گجستک برایش شاخ و شانه می کشند . در این میان اگر دولت جمهوری اسلامی اینترنت را ملی اسلامی بکند بکلی ارتباط مردم ایران با جهان قطع می شود شاید بهتر باشد به جای قهر کردن با گوگل .... / ای بابا خودم نفهمیدم چی دارم میگم مثل همیشه بی خیال !! .

اگر به ایمیل درستی داردید به مدیران فارسی زبان گوگل به این ادرس ( persian-blog@google.com ) ایمیل بزنید و نظرات خود در خصوص سیاست دوگانه شرکت گوگل در مورد حذف نام خلیج فارس بروی گوگل مپ را بیان کنید هرچند جواب ایمیلتان را نمی دهند.


۱۳۹۱/۲/۱۶

نماز شکر دکتر خزعلی به مناسبت انتخاب مجدد علی مطهری در سمت نمایندگی مجلس !


پیشنهاد جدید دکتر خزعلی به نمایندگان مجلس : دکتر علی مطهری را به ریاست مجلس انتخاب کنید

با تک رای دکتر خزعلی و امت خیبری سبزالله علوی مدار در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی به دکتر علی مطهری فرزند برومند ایت الله مرتضی مطهری , ایشان به مجلس راه یافتند.

اطلاعیه جنش سبز علوی خیبری داخلی به مناسبت پیروزی دکتر مطهری در انتخابات مجلس


بدین وسیله به اطلاع علویان خیبری می رساند به مناسبت پیروزی دکتر مطهری در انتخابات مجلس شورای اسلامی نماز شکر به امامت دکتر خزعلی برگزار می شود لذا از تمامی خیبریان علوی مدار دعوت می شود با شرکت در نماز جماعت شکر به حاکمیت اقتدار طلب ثابت کنند تقلب در انتخابات بی معنی است و پیروزی از ان خیبریان است.
بار دیگر هجمه دشمنان در استانه بالا کشیدن جام زهر از استین سبزهای خارج نشین کور دل بیرون زده است ولی اگاه باشید با عنایت به الله متعال مقام معظم رهبری جام زهر اتمی را سر می کشند  ولی کوردلان شرق و غرب هنوز در اعماق تقلب سال 88 گرفتار شده اند در حالیکه در سال 88 اصلا تقلبی صورت نگرفته بود ما ضمن حمایت از انتخابات ازادی که رزیم جمهوری اسلامی برگزار می کند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست می کنیم دکتر علی مطهری را به ریاست طویله نظام منصوب نمایند تا پوز دولت ا.ن را به خاک بمالد.
 
امضا رییس داخلی جنبش شبز علوی خیبری داخلی
دکتر علی خزعلی


۱۳۹۱/۲/۱۵

دکتر خزعلی تک رای خود به علی مطهری را در صندوق انداخت و گفت: برماست که کار خیبری کنیم و تک رای بدهیم !



http://m.friendfeed-media.com/3990c2a1fa3aac0e1c183529d2df39c55ab1a10e

دکتر خزعلی فرزند ایت الله خزعلی حبس کشیده و معترض به ا.ن و رکورددار اعتصاب غذای خشک در سطح جهان صبح امروز ساعت پنج صبح حتی زودتر از خ.ر با حضور در پای صندوق رای به برادر علی مطهری فرزند استاد شهید مرتضی مطهری تک رای داد .
 
به گزارش فارس نیوز دکتر خزعلی که بسیار تکیده و لاغر به نظر می رسید بعد از تک رایی که به صندوق انداخت از عموم طرفداران داخلی جنبش سبز علوی درخواست کرد تا دیر نشده پای صندوق رای حاضر شوند و در عملیات خیبری تک رای به علی مطهری شرکت کنند و صندوق های رای در تهران را سبز کنند.

دکتر خزعلی به خبرنگار اعزامی فارس نیوز گفت : ـ« اگر جنبش سبز علوی در پای صندوق های رای حاضر نشود به احتمال زیاد اسراییل از شکاف بین ملت ایران استفاده می کند و به تاسیسات خوشگل هسته ای ما حمله میکنه پس بر ماست که با حضور خیبری خود مانع از حمله دشمن به ایران شویم و تک رای به مطهری بدهیم»
دکتر خزعلی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس نیوز گفت : ـ« من شورای یک نفر سبز داخلی تاسیس کردم و  از طرف شورای سبز هماهنگی علوی داخلی از امت سبز الله ایران می خواهم به حرف جنبش سبز اموی خارج از کشور گوش ندهند و در انتخابات شرکت کنند و تک رای به مطهری بدهند حالا درسته میشه 25 نفر در شهر تهران انتخاب کرد ولی ما سبز های علوی فقط تک رای می دهیم و ان هم به علی مطهری فرزند خلف استاد شهید مرتضی مطهری که دشمن نوروز و ایرانیت و چهارشنبه سوری بود. سبزهای علوی  گول سبزهای اموی خارج نشین را نخورند و ترسو بازی درنیارند و حتما تک رای بدهند. »

دکتر خزعلی در تشریح تک رای گفت : ـ« اصولن تک رای خیلی هم خوبهمن از بچگی عاشق تک رای بدوم ولی در دوره طاغوت نگذاشتند من تک رای بدهم برای همین بعد از انقلاب من همیشه تک میاوردم و بابام میرفت تک های من را بیست می کردو برایم دکترا خرید من عاشق تک هستم و همیشه تکی کار می کنم و تکی رای میدهم حتی برای ریاست جمهوری هم تکی رای میدهم »


۱۳۹۱/۲/۱۳

من به هیچ الاغی در انتخابات رای نمیدهم حتی اگر علی مطهری باشد


انتخابات دور دوم طویله شورای اسلامی ( مجلس سابق) در حالی برگزار می شود که عده ای از اخوند زاده ها از جمله رکوردار اعتصاب غذای دنیا خواستار شرکت در انتخابات شده است و از عموم بسیجیان خیبری خواسته است به الاغ زاده مطهری رای بدهند.!
از همین جا اعلام می میداریم ما در دور اول انتخابات رای نداده ایم و در دور دوم به هیچ الاغی رای نمی دهیم حتی اگر الاغزاده  مطهری باشد.

در انتخابات شرکت نمی کنیم حتی اگر خزعلی اعتصاب غذا کند
 در انتخابات شرکت نمی کنیم حتی اگر سید فریبا خاتمی رای بدهد
 در انتخابات شرکت نمی کنیم حتی اگر باند مشایی ایران پرست شده باشند
 در انتخابات شرکت نمی کنیم حتی اگر خ.ر از مردم شکوه انتخابات را بخواهد
 در انتخابات شرکت نمی کنیم حتی اگر کوسه از مردم را به حضور حداکثری دعوت کند
 در انتخابات شرکت نمی کنیم حتی اگر ا.ن با خ.ر سر  امام زمان دعوا کنه
در انتخابات شرکت نمی کنیم حتی اگر مراجع افت زده اسلام از مردم دعوت کنند
 در انتخابات شرکت نمی کنیم حتی اگر اصلاح طلبها به زباله دان تاریخ بپیوندند
در انتخابات شرکت نمی کنیم حتی اگر الاغ زاده علی مطهری کاندید باشد