۱۳۸۹/۲/۴

احمدی نژاد:خدا می خواست که من رییس جمهور شوم

 دکتررراحمدی نژاد با گفتن این جمله که :خدا می خواست من رییس جمهور شوم
 ادامه داد:
حضرت ساندیس علی  خامنه ای هم کمکم کرد هرچند بیشتر مردم دشمن (موسوی ) را انتخاب کرده بودند ولی این خواست خدا بود ولاغیر 

دکتررراحمدی نژاد که با شبکه قار تی ال ژرمنی مصاحبه می کرد گفت :
(( درست است که مردم ازاد بودند  در انتخابات  حکومتی ما شرکت کنند ولی متاسفانه بر اثر تحریک دشمنان به دشمن رای دادند ولی به فضل الهی اسمی که از صندوق درامد اسم من بود نه دشمن ان هم با 63درصد ارا که از دست همیشه پنهان الله و امام زمان وبه خصوص ایت الله ساندیسعلی خامنه ای متشکرم که من را  از صندوق در اوردند .)) 



دکتررراحمدی نژاد در ادامه مصاحبه گفت:

((در این 11ماه که من به مدد الهی در راس امور قرار گرفتم هاله نورم بیشتر شده است و این را حتی 63درصد کسانی که به من رای دادند می توانند بگویند ))


دکتررر احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که صدهها نفر در پی اعتراض به انتخابات کشته وزخمی شدند و هزارتن زندانی شدند گفت: 


((این ها هم شایعه است از 63درصد کسانی که به من رای دادند بپرسید اصلا خبری نبوده همانطور که هلوکاست رخ نداده  است و برجهای دو قلو سقوط  نکرده اند من به شما به صراحت می گویم دنیا بداند حتی یک نفر هم کشته نشده و ما اصلا زندان نداریم که زندانی داشته باشیم حتی کسی تظاهرات نکرده است اصلا 25 خرداد که میگویند چند میلیون امدند ما عکس گوگولی داریم که حتی یک نفر هم ان روز  در خیابان نیامده است 
این فیلمها هم مونتاژه و توهالیود ساختند برای خراب کردن من و رهبر و نظام عزیزمان وگرنه حتی ان 37 درصد هم که به من رای ندادند هم تا حدودی به هاله نور من باور دارند و الان رای گیری شود به شما قول می دهم که 100 درصد ارا را کسب کنم من تو این یک سال بقدر خوب کار کردم که طبق اخرین نظر سنجی بیش از 100 درصد با برنامه های من موافقند البته بگویم اگر ارای دشمن را از مجموع ارا کم کنیم من پیروز انتخابات هستم .
در دروه بعدی اگر خدا بخواهد هم با تغییر کوچکی در قوانین باز کاندیدا می شوم و برای اولین بار یک کاندیدا خواهیم داشت و این بنده حقیر تنها کاندیدای اصلح خواهم بود 
اصلا چرا مدیریت جهان را به من نمی دهند برای اینکه از احمدی نژاد می ترسند که مستکبران را نابود کند و مظلومان را نجات دهد ))


در اینجا بود که مصاحبه کننده کف کرد و بروی زمین افتاد و مصاحبه یه جورایی به پایان رسید