۱۳۸۹/۲/۹

حجت الاسلام صدیقی : الله نمی خواست دوشنبه زلزله بیاد

منتشر شده درسایت خودنویس 

(صدیقی خون گریه کردند) صدیقی امام جمعه تهران با بیان اینکه الله بسیار رحیم است و دلش برای ان کودک شیرخواره سوخت ادامه داد که الله فرق بین برهنگی از سر لجبازی را درک میکند وگرنه چنان زلزله ای منتشر میکرد که که از خاک نجس امریکا اثری باقی نماند من حتی با برخی از این زنان صحبت کردم و انها را به اغوش گرم دین مبین اسلام دعوت کردم و حتی روز سه شنبه تعدادی از این زنان اغفال شده به اغوش اسلام وارد شدند و توبه نمودند و گفتند زمانی که برهنه بودند و حرکات ناشایست موزون از خود بر مردان شهوت ران عرضه می کردند احساس کردند که زیر پایشان می لرزد . این همانا معجزه الله است برای گمراهان و اغفال شدگان غرب .
البته ما شنیدم که چند نفر که بد مستی کرده بودند و به این زنان خیره شده بودند الان کور شده اند و البته این هم خواست الله است ایا این معجزه و نشانه الله برای  ستمکاران نیست ایا نمی بینید
این پیروزی را به حضور حضرت بقیه الله (عج) تبریک می گویم که به خواست امام زمان الله زلزله علنی ایجاد نکرد بلکه زیر پای برهنه شدگان فریب خورده که به خاطر متاعی زود گذر و چند مشت دلار که سیا  وموساد دراختیار این ها قرار داده بود را به صورت خفیفی لرزاند همانا الله رحیم و رحمان است
الان به من گفتند در صف اول نماز گذاران خانم چند تا از این توبه کنندگان حضور دارند که بعد از اجرای مراسم در صداو سیما حضور خواهند یافت و اعتراف و توبه خود را بیان خواهند کرد
البته متاسفانه سر دسته این کمپین شیزانی صهیونسیتی که دلار از سیا گرفته است در واشنگتن هنوز دورغ می گویند جنفیر دانشجویی که برای سیا کار می کندو با کریس وکارن (جنیفر کرییس کارن وعکس دخترانی که برهنه شدند)
مغز متفکر این حرکت کمپین  خناس شیطانی مضحک  بودند هنوز دست از لجات بر نداشته اند وهمچنان به دورغ می گویندکه الله وجود ندارد و ایین حنیف الله را همچنان مسخره می کنند و فکر می کنند سینه لرزاندند و برهنگی زلزله نمی اورد
من یک پیام برای این 3خبیث برهنه دارم
اگر راست می گویید بیایید ایران تا بهتون نشون بدیم زلزله چیه و با الله در افتاد یعنی چه می فرستیمتون کهریزک ((تکبیر نماز گذاران )) و پایان خطبه نماز حمعه این هفته تهران