۱۳۹۰/۶/۱۵

خاطره مترو سواری ایت الله فاضل لنکرانی در لندن و اسلام اوردن دختر سکسی صهیونیست


به گزارش حوزه نیوز ایت الله فاضل لنکرانی در درس خارج از فقه خود از سفر چند سال پیش خود به لندن گفت : 
« صهیونیستها برای تمام روحانیون برنامه دارند و برای منحرف کردن برای به گمراهی و ضلالت کشاندن , برای بدبخت کردن , بی ناموس کردن طلبه ها برنامه دارند . این برنامه ها محدود به ایران نمی شود . بنده در سفری که چند سال پیش برای معالجه بیماری به لندن داشتم برنامه این جرثومه ها را با شدت بیشتری دیدم .  در هواپیما که مهمانداران سکسی با لباس عریان به کم سرویس می دادند . در روز اول  ورود در فرودگاه هیترو لندن هم باز هرچی زن لخت و سکسی بود جلوی من رد می شد . در بیمارستان هم  پرستاران با لباس سکسی و بدن نما از من مراقبت می کردند البته بگم بنده زیر بار نرفتم و وسوسه نشدم . بعد از معالجه  از بیمارستان مرخص شدم  . برای تهیه سوغاتی سوار متر و شدم و به سمت مرکز خرید شهر لندن در حرکت بودم  ناگهان همراه من یک دختر صهیونیست که لباس ناهمجاری برتن داشت  سوار مترو شد و جوری که بنده را تحریک کند . باسنش را در شیاف میله قرار داد و قصد داشت بنده را با این عمل تحریک کند . من هم بی اعتنا به این دختر جوان صهیونیست خودم را نشان دادم . دختر بعد از چند دقیقه از اینکه نتوانسته است من را شهوتی کند متعجب شد و به سمت من امد و به زبان فارسی گفت : ( حاج اقا شما از دیدن من یه جوری نشدید
.)
دختر صهیونیستی که در مترو قصد گمراهی ایت الله را داشت ولی سرانجام اسلام اورد
 
من  به دختر سکسی صهیونیست گفتم : ( والله بنده به حال شما افسوس می خورم  . استغفرالله من با این چیزها تحریک نمی شوم . توصیه می کنم به اغوش گرم اسلام وارد شوید و از الله طلب استقفار کنید ) 
 به یاری الله دختر صهیونیستی که برای گمراهی من ماموریت داشت تحت تاثیر ایمان بنده قرار گرفت و اسلام اورد . دختربعد از اینکه خودش را مامور موساد معرفی کرد به من گفت ماموریتش برای بدنام کردن روحانیون است ولی الله جای حق نشسته است . بعد از اینکه دختر صهیونیست اسلام اورد . برای تکمیل مقدمات اسلام و اشنایی با دین مبین اسلام به هتل بنده در لندن امد و برای اینکه به گناه نیفتیم صیغه محرمیت را جاری کردیم  وبه طور اساسی ان شب اسلام را حالیش کرم »

طنز / پرشیا رویال