۱۳۹۰/۶/۲۱

سردار نقدی : آماده هستیم در اسرع وقت و با کمترین هزینه مرکزاتمی اسیب دیده مارکول فرانسه را بازسازی کنیم

 
اعلام آمادگی نیروی بسیج مستضعفین برای کنترل سایت اتمی آسیب دیده مارکول فرانسه

به نقل از فارس نیوز در پی انفجار در تاسیسات اتمی فرانسه  سردار محمد رضا نقدی با ابراز تاسف از تکنولوژی قدیمی بکار رفته در این مرکز اتمی انتقاد کرد و گفت اگر اجازه ندهند به زور وارد خاک فرانسه می شویم و مردم بی دفاع فرانسه را از تششع مرگبار اتمی نجات می دهیم. وی با اشاره به پیش راه اندازی نیروگاه بوشهر بار دیگر از امن بودن نیروگاه بوشهر خبر داد . 
 محمد رضا نقدی  فرمانده بسیج مستضعفین با اشاره به مرکز مهندسی تاسیسات بسیج گفت : 
« بدون اغراق بگویم الان مرکز اتمی بسیج زبده ترین کارشناس های جهانی را در اختیار دارد . نیروگاه بوشهر را متخصصان بسیجی ایرانی درست کرده اند و متاسفانه به اسم روسیه تمام شده است. تضمین می کنیم نیروگاه بوشهر در صورت بمباران اتمی هم به کارش ادادمه دهد.»
 نقدی با ابراز تاسف از قدیمی بودن تاسیسات اتمی مارکول در فرانسه گفت :
«متاسفانه تکنولوژی ساخت این مرکز اتمی  مربوط به جنگ جهانی دوم است و از دانش روز هسته ای به دور است . بسیج بعنوان نیروی حافظ صلح و دانش جهانی امادگی دارد در اسرع وقت و با کمترین هزینه کنترل سایت هسته ای مارکول فرانسه را در اختیار بگیرد و نشت تششعات هسته ای را خنثی کند. » 
 سردار نقدی در پاسخ به سوال اینکه اگر فرانسه اجازه همکاری به بسیج در جهت بازسازی نیروگاه مارکول را ندهد چه می کنید گفت : 
ـ« گذشت ان دوران که با زور بر جهان حکمفرمایی می کردند در حوادث لندن با توجه به پیامهای مردمی در انگلیس قصد اعزام نیرو داشتیم تا مردم انگلیس را از دست ملکه الیزابت دوم نجات دهیم ولی چون مقام معظم رهبری صلاح ندیدند دخالت نکردیم ولی این بار با توجه به معنویات ایت الله خامنه ای با اگر اجازه ورود نیروی بسیج را به فرانسه ندهند با زور برای نجات مردم بی دفاع وارد فرانسه می شویم و نیروگاه را بازسازی می کنیم »

طنز / سرگرمی 
پرشیا رویال