۱۳۹۰/۶/۲۲

دکتر احمدی نژاد لطفا هواپیمای خود را در سفر نیویورک به برج امپایرستیت بکوبید!


نامه ارسالی یک بسیجی ولایت مدار به دفتر ریاست جمهوری اسلامی خطاب به دکتررر احمدی نژاد ملقب به ا.ن
از انجایی که اسفندیار رحیم مشایی منحرف جنسی این نامه را به سمع دکترر ا.ن نرسانده  و این نامه را سانسور کرده است, متن نامه را در این وبلاگ منتشر می کنیم. 
 
نمایی از ساختمان امپایر استیت در شهر نیویورک
برج صهیونیستی 102 طبقه امپایراستیت
 
بسم رُب ولایت
سلام الله بر ولایت خاصه زوجه مکرمه امام خامنه ای ودکترر احمدی قهمرمان یاور صدیق ولی فقیه مطلقه 
 دکتر احمدی نژاد, یاور رهبر عظیم الشان اسلام, امریکا در پایین ترین سطح اعتبار در دنیا برخوردار است و با نفوذ الهی و معنوی مقام معظم رهبری در قلب ملتهای ازاده  امریکا بی اعتبارترین کشور جهان محسوب می شود ولی با حفظ امنیت داخلی مردم دنیا را فریب می دهد. در دو سال گذشته دهها تن از دانشمندان هسته ای اسلامی ولایتمدار را در ایران اسلامی ولایی به شهادت رساندند و از شما رییس جمهور گوزیده امام خامنه ای تقاضا دارم به جای محکومیت های خشک و خالی, در سفر نیویورک سنگ تمام بگذارید و هواپیمای خود را به برج صهیونیستی امپایرستیت بکوید و شادی از دست رفته را بر لبان ولی امر مسلمین جهان جاری سازید.
 دکترر احمدی ولایت پرست بعد از خلاء قدرت اسامه بن لادن یاور رهبر عظیم اشان انقلاب که توسط جوخه های مرگ رژیم سفاک حسین اوباما به شهادت رسید تنها امید ما ولایتمداران راستین به اقدامات ضد امریکایی شماست. 
 ان شالله خداوند به شما توفیق دهد و از سدهای امنیتی بگذرید و با منحرف کردن مسیر پرواز هواپیمای ولایی اسلامی ریاست جمهوری در شهر نیویورک به برج صهیونیستی امپایرستیت که بزرگترین برج در نیویورک است بکوبید. ان شالله  انتقام خون برادران و دانشمندان اسلامی را از امریکای جهان خوار بگیریم. 
 امضاء حسن بسیجی ولایت مدار

طنز / سرگرمی 
 
لینک های مرتبط با سفر احمدی نژاد به نیویورک

احمدی نژاد :من در نیویورک برجهای دو قلو را صحیح وسالم دیدم

احمدی نژاد در نیویورک : برجهای دو قلو صحیح و سالم هستند و یازده سپتامبر افسانه است