۱۳۸۸/۱۲/۱۷

احمدی نژاد :من در نیویورک برجهای دو قلو را صحیح وسالم دیدم



حذف قالب بندی از انتخاب
حذف قالب بندی از انتخاب
حذف قالب بندی از انتخاب
دکتر احمدی نژاد گفتند :
هولوکاست که وجود نداره هیچی یازده سپتامبر هم حادثه ای رخ نداده است
من که به نیو یورک رفته بودم برجهای دو قلو را صحیح وسالم دیدم . هیچ هواپیمایی برخوردی با این برجها نداشته و همه اش مونتاژه .
تازه اینها که چیزی نیست من 5دفعه رفتم نیویورک عین 5بار برجها سالم بودند امریکایها حتی اجازه ندادند از نزدیک برجها را ببینم .
اینها با مونتاژ کردن چند تا فیلم هالیودی جوری وانمود کردند که انگار برجهای دو قلو مورد حمله تروریستی قرار گرفتند در حالیکه اصلا حمله ای در کار نبوده است .
دکتر احمدی نژاد ادامه دادند :
من یک کار گروه تشکیل دادم تا در جهت تنویر افکار عمومی دست امریکا را در قضیه 11سپتامبر رو کنند
در حالیکه هاله نور چهره فوق مقدس دکتر احمدی نژاد را فرا گرفته بود بار دیگر بیان کردند :
من در سفر اولم به نیویورک هاله نورانی مقدسی پیرامون سرم مشاهده کردم به نحوی که در چشم حضار هاله نور منعکس شده بود
در بدو ورود به نیویورک هواپیمای ما از کنار برجهای دو قلو واین برج معروفه ایمپاریسیت (امپایر ستت) رد شد من همونجا پی به دورغ یازده سپتامبر بردم .
من از مقر سازمان ملل هم دیدم برجها سالم هستند و حتی می خواستم افشا گری کنم که یادم رفت .اونها بقدری از من می ترسیدند که اجازه ندادند از نزدیک برجها را ببینم چرا که دستشون رو می شد برای همین میخواستند من را چند بار بدزدند که ناکام ماندند
دکتر احمدی نزاد ادامه دادند :
بن لادن هم شخصیت واقعی ندارد و این هم موجودی خیالی و افسانه ای است که امریکا برای پیشبرد اهدافش و گول زدن افکار عمومی این را در هالیود درست کرده . اصلا هرکی بن لادن را دیده به مانشان بده من حتی از دخترش که تو ایرانه پرسیدم دخترش هم به بن لادن اعتقادی نداره ومعتقده که بن لادن قلابیه . و بابامو با جلوه های ویژه ومونتاژدرست کرده اند و من بجز در غار تارابورا انهم بجز سایه ش چیزی ندیدم