۱۳۸۹/۳/۲۳

شرکت ساندیس علی مضاعف و شرکا به سود دهی رسید


شرکت معظم ساندیس علی مضاعف و شرکا به ریاست ساندیس علی خامنه ای در ابتدای سال مالی 1389 دقیقا در لحظه سال تحویل در یک فراخوان عمومی از تلویزیون حکومتی جمهوری اسلامی توسط شخص شخیص ساندیس علی  رسما افتتاح شد .


هدف از تاسیس شرکت ساندیس علی مضاعف امداد رسانی به ساندیس مداران هر جایی در مناسبتها و تجمعات خودی و غیرخودی  و ضیافتهای ساندیس خوری اعلام شده است که مشروح این خبر را دراینجا بخوانید  

شرکت ساندیس علی مضاعف در سه ماه گذشته توانسته است به میزان قابل توجه ای به سودهی برسد که تعجب وال استریت جورنال وکارشناسان اقتصادی دنیا را به همراه داشت و از اینکه تحریم ها بروی این شرکت معظم تاثیری نداشته متعجب شده اند .
اخرین ساندیس رسانی این شرکت با موفقیت در22 خرداد در تجمع غیر خودی انجام گرفت و نیروهای سرکوب گر ذوب شده درساندیس علی را پو شش قرار داد. ولی بزرگترین فعالیت این شرکت در جمعه 14خرداد در تجمع خودی محسوب می شود که بیش از 60 میلیون ساندیس را برای 2 میلیون ساندیس مدار مستقر شده سر قبر سید روح الله خمینی خیرات کردند . که موجب شگفتی جهان کفر شد .
ساندیس علی در جمع کارکنان کارخانه ساندیس علی مضاعف به مناسبت سه ماهه شدن شرکت با اعلام اینکه تا ساندیس داریم غم نداریم  و می توانیم بر قلبها حکومت کنیم گفت : تا مادامیکه که ساندیس هست ما هستیم و به بی اخلاقی های و بی نظمیهای سال پیش در توزیع ساندیس اشاره فرمودند و گفت : درسال گذشته شاهد بی اخلاقی و بی نظمیها در توزیع ساندیس بودیم که به فضل الهی شرکت ساندیس علی مضاعف در سال خر کاری مضاعف توانست اخلاق و نظم درستی به ساندیس بدهد .
ساندیس علی خامنه ای در بخش دیگری از سخنان خود با شاره به حدیث معتبر متواتر ((  ان  الساندیس مسخر القلوب الابصار )) از امام خمینی مرحوله به جهنم گفت :همانا قلبها ارامش می یابند با تسخیر ساندیس 
که دراینجا کارکنان همه بخشهای مربوطه و غیر مربوط  ه به وجد امده و بیش از 62 بار نام ساندیس علی را در شعارهایشان اوردند که تفاوت چندانی با شعارهای اول سال نداشت. که برخی از این شعارها در انتهای خبر امده است  .
ساندیس علی با اشاره به اخراجی های شرکت گفت : هنوز درب توبه باز است و اگر اخراجی ها توبه کنند ممکن است به پستهای خوبی در شرکت دست پیدا کنند .
خامنه ای در پایان گفت تحریم ها هیچ تاثیری در تولید توزیع و خیرات ساندیس نداشته است و موجب خودکفایی در عرصه ساندیس شده است و غرب بداند ساندیس هسته ای را به کوری چشم دشمنان سال بعد ازمایش خواهیم کرد .
تکبیر حضار تا چند ساعتی بعد از ترک ساندیس علی خامنه ای از کارخانه ساندیس علی مضاعف ادامه یافت .
پیش از سخنرانی رییس شرکت , دکتررر احمدی نژاد گماشته اجرایی ساندیس علی مضاعف با ارائه 354 نمودار و جدول که به صورت ام پی تری برای میمهانان و کارکنان به نمایش گذاشت گفت :
شرکت ساندیس علی مضاعف و شرکا به مدد الهی در سه ماهه منتهی به اول سال به سود خیلی زیادی دست یافته است که قرار است شعبه دوم این شرکت در ترکیه برای برادر انقلابی اردوغان که ضعف در تولید ساندیس دارد افتتاح شود تا تجمعات ضد صهیونیستی شان این قدر بی رونق از اب درنیاید و انگیزه ای برای حضور داشته باشند . 
در اخر دکتررر جمله معروف خود را گفت : دنیا بداندت که تحریمها موجب خودکفایی شده است و مردم ایران راضی به تحریم هستند تا زودتر پیشرفت کنند تحریمها موجب افزایش جمعیت و نیروی کار می شوند و با استخدام دراین شرکت به تولید هرچه بیشتر ساندیس کمک می شود . 

خبرنگار اعزامی ما به این همایش اعلام کرد از مجموع ساندیس ها که برروی میز چینده شده بودند تا میهمانان نظام پذیرایی شوند در ثانیه نخست حضور میهمانان نظام  بر اثر هجوم برای برداشتن ساندیس از روی میز  درگیری بوجود امد که با عنایت خاص ساندیس علی چند کارتن دیگر هم میان میهمانان نظام  توزیع شد که جهان بفهمد ساندیس علی چقدر مدبر است ؟


چند شعار که دراین جلسه از سوی کارکنان ذوب شده در ساندیس علی سر داده شده است :

دست ساندیس الله بر سر ماست- ساندیس علی رییس ماست

مرگ بر ضد ساندیس علی مضاعف و شرکا

ما اهل شرکت کوکا نیستیم که شرکت ساندیس علی مضاعف خالی بماند

ساندیس منی - رانی منی- ساندیس علی

کوکا شکنی- ساندیس علی

هر کی ساندیس نخوره گول دشمن خورده

گر نخواهی شوی رسوا ساندیس مضاعف خور

ساندیس مضاعف شده بر جنبش سبز پیروز است

مک دونالد حیا کن از ساندیس مضاعف استفاده کن



 کاریکاتور از نیک اهنگ
همین نوشته در خودنویس