۱۳۸۹/۸/۲۹

خامنه ای : هند عزیز , بنده غلط بکنم خواستار جدایی کشمیر از هندوستان عزیز شوم


 گزارش کیهان قهو ه ای  از بیت رهبری  پیرامون واکنش مقامات هند به سخنان تجزیه طلبانه مقام معظم رهبری ولی امر مسلمین جهان .

  دقایقی پیش حضرت ایت الله خامنه ای با ارسال نامه ای به هندوستان  بیان داشتند   سخنان وی در مراسم عبادی سیاسی حج ابراهیمی در صحرای منی توسط هجمه گران  صهیونیست  تحریف شده است  . 
اصل نامه غلط کردن حضرت ایت الله خامنه ای ولی امر مسلیمن جهان  به مقامات  هندوستان  : 

«
 بسم رب العذر

بنده ولی امر مسلمین جهان غلط بکنم خواستار جدایی کشمیر از هندوستان عزیزم بشوم . من خواستار یک پارچگی جهان هستم بویژه کشور دوست و برادر هندوستان .متاسفانه صهیونیست جهان خوار با تحریف متن نامه ای ارسالی من به موالیان مسلمان جهان  در مراسم حج ابراهیمی که براستی نماد عبودیت الله توسط  مسلمانان است اینطور وانمود کردند که بنده خواستار جدایی کشمیر از کشور خوب هندوستان هستم که در واقع هجمه غرب و صهوینیست ها است که با تحریف صریح ومودت دوستانه  بنده بدنبال جنجال سازی وشانتاژ خبری هستند تا میانه خوب و عالی ولی امر مسلمین جهان را با هندوهای گرامی بهم بزنند . 
اصلاکشمیریها بیخود می کنند که بخواهند از کشور برادر هند جدا بشوند . چه معنی می دهد کشمیر هم بخواهد مستقل شود . در اخر بنده تاکید می کنم  خواستار سفت و سخت  یک پارچگی هند بویژه پیوند کشمیر با هند هستم و روی ولی امر مسلمین جهان حساب هم در هرگونه سرکوب کشمیرها حساب کنید . بنده همانطور که جیکم درباره  چچن در نیامد از این پس هم  پشم و گوشم را روی کشمیر می بندم .
والسلام 
سید علی خامنه ای  ولی امر مسلمین جهان 
»
 در همین حال  به گزارش کارشناس فوق  مسایل شبه قاره هند  کیهان قهو ه ای موضع گیر اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ایشان غلط می کنند که موافق جدایی کشمیر از هند باشند نشانه صعه صدر ایشان است و باعث بی اعتبار شدن صهوینیسم بین الملل می شود و توطئه خبیثانه ی اسراییل که می خواستند ولی امر مسلیمن جهان را یاغی نشان بدهند به کامشان زهر شد و اعتبار ولی فقیه در معادلات جهان  بالاتر هم رفت . این غلط کردن مقام معظم رهبری  نشان دهنده دیپلماسی فعال و الهی ایت الله خامنه ای است .