۱۳۸۹/۸/۲۹

سخنگوی وزارت خارجه با پوزش از نیجریه مقصد محموله هرویین ارسالی را بیت رهبری و مقصد محموله اسلحه را لبنان عنوان کرد


به گزارش کیهان قهو ه ای  سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران برادر رامین میمون پرست  خواستار بازپس گیری هرویین  و اسلحه های ارسالی شد و  با اشاره به جنجال سازیهای رسانه های غرب و صهیونیسم بین المل در جریانات ارسال اسلحله  و هرویین به نیجریه گفت : 
 « ددمنشی صهیونیستها این بار از استین برادران دوست نیجریه ای بیرون امده است . اشتباه در ادرس پستی  موجب شده است این دو محموله به نیجریه ارسال شود ولی بزرگ نمایی صورت گرفته توسط برادارن مسلمان نیجریه ای باعث شده است  غرب و صهیونیسم بین المل از این اب ماهی گیری کنند . با تماسی که با پزارت پست داشتیم به ما اطلاع دادند که در نوشتن ادرس  روی جعبه هرویین ها اشتباهی صورت گرفته است و به جای اینکه نوشته شود : (( ادرس :  البیت رهبری  )) نوشته شد (( ادرس : البیت الرهبری تحتها الانهار نجریه )) که مامور پست هم اشتباهی محموله مواد مخدر را به نیجریه ارسال کرده بود . 
 درمورد محموله اسلحه و موشک نیز همینطور بود  که  برادر سپاهی ما به جای نوشتن (( ادرس : البیت نصرالله لبنان ))  نوشته بود ((ادرس :  البیت نجر الله لنجری )) . 
ما درخواست می کنیم برادران نیجر ما دو محموله پستی را  به جمهوری اسلامی برگردانند و دست از همکاری و جوسازی برای صهیونیسم بین المل بردارند. 
حالا اگر اسلحه ها را پس نمی دهید هیچی لااقل 130 کیلو گرم مواد مخدر پس بدهید که بدجوری حضرت اقا خمار هستند و این جنس سفارشی بوده و مخصوص ایشان از هرات فرستاده شده بود واگر جنس به موقع به  رهبر مسلمین جهان نرسد  ایشان شیشه های بیت را پایین می اورند و می زنند به سیم اخر پس لطف کنید مواد مخدر حضرت ایت الله خامنه ی ما را پس بدهید . خدا را خوش نمی اید  الان اگر به طالبان افغانستان سفارش بدیم تا دوماه دیگه هم چنین جنسی را تحویل نمی دهند تو را الله  هرویین مخصوص ولی امر مسلمین جهان را پس بدهید .»
به گزارش خبرنگار اعزامی کیهان قهو ه ای به نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه اقای رامین میمون پرست به پهنای صورت گریه کرد و اشک ریخت .که بدجوری دل خبرنگاران سوخت . 
 ان شالله جنس اعلای ایت الله خامنه ای  از نیجریه ازاد شود و به بیت رهبری  تحویل داده شود تا  حضرت اغا موجی نشوند و شیشه های بیت را پایین نیاورند .