۱۳۹۰/۸/۱۴

گزارش تصویری از جنگ امریکا و اسراییل بر علیه جمهوری اسلامی ایران

گزارش  اختصاصی از جبهه ی نبرد حق علیه باطل با دستاوردهای نظامی جمهوری اسلامی ایران برعلیه امریکا و اسراییل 

گزارش اختصاصی کیهان قهوه ای از روزهای نخست جنگ امریکا و متحدانش بر علیه جمهوری اسلامی /
امریکایی های لجن بی شعور نفهم الاغ جهان خوار فاشیسم لیبرالیسیم دمکرات  با کمک اسراییل ناکس کره بز غده سرطانی فرزند نامشروع انگلیس و امریکای پلید فلسطینی کش به جمهوری اسلامی تجاوز کردند و قصد داشتند به جمهوری اسلامی بدجوری تجاوز کنند که با سلاحهای فوق مدرن و زیبای ساخت برادران و خواهران ارزشی  مستقر در سپاه جان برکف جواب دندان شکنی به استکبار جهان خور و فرزند نامشروعش داده شد  و در ادامه با دستور مقام عظمی ولایت قصد پیشروی به قدس و واشنگتن توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صادر شد و  دراینده ای نزدیک  غیور مردان ارتش و سپاه به مرزهای اسراییل اشغالی و ایالات متحده امریکا خواهند رسید . 
 در روز نخست تجاوز تمام جنگنده های نیروی هوایی اسراییل و امریکا شامل اف 22 اف 35 و بقیه اف ها و بمب افکن های بی 2 و بی 52 توسط جت معظم بدون سرنشین کرار در نطفه نابود شدند و تمام ناوهای هواپیما بر امریکا در منطقه خلیج فارس توسط  زیردریایی های کلاس ذوالفقار سپاه پاسداران در خلیج فارس غرق شدند و به قعر دریا فرستاده شدند .
 بیش از صد درصد نیروهای امریکایی مستقر در کشورهای حاشیه خلیج فارس کشته و اسیر شدند . 
با پرتاب موشکهای شهاب 1 و شهاب 2 و شهاب 3 وشهاب 4 و شهاب 5 و موشک زمین به زمین قیام یک و موشک فاتح و چند تا موشک دیگر شامل ابابیل و...  پایتخت اسرییل نابود شد و راه  برای حضور نیروی زمینی سپاه باز شده است . 
 به حول قوه الهی و امدادغیبی کابل اینترنت امریکا توسط برادران گمنام سپاه سایبری قطع شد و در یکی دیگر از این دست حرکات  تمامی ویدیوهای شخصی رییس جمهور امریکا هک شد و به صورت وسیعی همزمان با جنگ در شبکه های اجتماعی اینترنت توزیع شد تا رسوایی اخلاقی امریکا بیش از پیش نمایان شود . 
 در همین حال ملت امریکا با تماس های مردمی با کیهان از سپاه جمهوری اسلامی استقبال کرده و خواستار حمله سربازان جان برکف جمهوری اسلامی به خاک نا پاک امریکا بودند تا هرچه زودتر امریکای را از لوث دو حزب جمهوری خواه و ادمکرات و لابی صهیونیستی نجات دهند. 
 نمونه ای ازپیام های دریافتی مردم امریکا واصله به کیهان قهوه ای

سلام  تو را به خدا ما امریکاییها را از شر سران مفت خور مان نجات دهید . ---/ جان از نیویورک 

طبق  گفتگو سخنگو سپاه پاسدران و فرمانده پدافند غیر عامل سپاه پاسداران هیچ شئی خارجی تاکنون نتوانسته از خط صفر مرزی جمهوری اسلامی عبور کند و هنوز پای یک سرباز امریکایی به میهن سراسر ذوب شده در ولایت فقیه باز نشده است و اینکه گفته می شود نیروهای امریکایی  تا ساعاتی دیگر وارد تهران خواهند شد و تمام تاسیسات هسته ای جمهوری اسلامی در روز اول جنگ نابود شده اند دروغی بیش نیست و ماحصل جنگ روانی دشمن است . و اینکه می گویند مقام عظمی خامنه ای به سوریه گریخته اند هم جنگ نرم دشمن است . تهران امان وامان است و هیچ شورش و اغتشاشی بوجود نیامده است و اینکه می گویند در دو روز اول جنگ کنترل تهران از دست سپاه خارج شده است دورغ است و اگر می بینید فرماندهان و وزیران و دولت جمهوری اسلامی در روز اول جنگ به کشورهای مختلف دنیا فرار کردند تنها به دلیل استراتژی جنگی ماست که دولت خارج ایران باشد و مدیریت جنگ خارج از ایران صورت بگیرد....

  در ادامه سردار سرلشکر دکتر بسیجی فیروز ابادی با انتشار این عکسها گفت : 
تمامی سلاحهای  ما از نوع اسراییلی و امریکایی برتری دارد و با این ها امریکا و اسراییل را زمین گیر کردیم 





توجه توجه : 
روزنامه کیهان به صورت مجازی در اینترنت منتشر می شود و چاپخانه کیهان  در تهران در اتش سوزی سوخته است و این نسخه ها توسط تیم کیهان در بورکینافاسو  با سردبیری حسین شریعتمداری منتشر می شود
 
طنز / وبلاگ پرشیا رویال