۱۳۹۰/۸/۲۵

گزارش تصویری از مراسم عقد همجنس بازی آخوند صدیقی با آخوند خزعلی در حضور ایت الله خامنه ای


خبر ویژه کیهان قهوه ای طبق سیره نبوی , مراسم عقد بین برادران مومن از سنتهای پسندیده ای است که بواسطه ددمنشی دشمنان اسلام مهجور مانده بود که اخیرا  با پیشنهاد مقام معظم رهبری عقد اخوت جنسی بین دو اخوند بار دیگر در ام القرای اسلامی رواج یافته است. 
 در صدر اسلام  که صحابه از مکه به مدینه امدند, در فقر به سر میبرند و زن و پول نداشتند مومنان جهت نزدیکی بین یکدیگر عقد می بستند و املاک و مال یکدیگر بر هم حلال میشد. مقام معظم رهبری در تشریع این سنت پسندیده اسلامی فرمودند : وهابیون تلاش دارند سنتهای زیبای اسلام را نابود کنند ولی سنت عقد اخوت جنسی بسیار سنت پسندیده ای است که حضرت محمد برای مسلمانان باقی گذاشتند و باید ترویج داده شود. 
در اولین عقد همجنس بازی بین اخوندها ایت الله صدیقی با ایت الله خزعلی که از دوران جوانی به یکدیگر علاقه داشتند بعد از موافقت ولی امرمسلمین جهان پیوند عقد همجنس بازی در حضور ساحت امام زمان و نایب برحقشان ایت الله خامنه ای بستند.
 در ابتدی مراسم عبادی جنسی عقد اخوت بین این دو روحانی بزرگوار و کهنسال ایت الله خامنه ای ضمن قرائت عقد  فرمودند ان شالله این سیره نبوی محمدی بزودی جهان غرب را به جای پدیده همجنس بازی صرفا شیطانی اشغال خواهد کرد اسلام برای همجنس بازی هم برنامه دارد. عقد همجنس بازی در چارچوب اسلامی باید جای همجنس بازی شیطانی را بگیرد. ما مطلقا با همجنس گرایی لزبین ها مخالفیم و تنها همجنس بازی عقد اخوت بین مردان روحانی را می پذیریم. 
در مراسم عقد جنسی اخوت ایت الله خامنه ای از صدیقی پرسیدند بنده وکیل هستم شما را به عقد اخوت خزعلی دراورم  ؟ 
ایت الله صدیقی سکوت کردند که ایت الله خاتمی گفتند:  اخوی رفته گل بچینه !
 بعد از چند بار تکرار ایت الله صدیقی گفتند: بله !
بعد از اجرای عقد  ایت الله خزعلی ایت الله صدیقی را در اغوش گرفتند و چند تا ماچ ابدار کردند .
 
ایت الله خزعلی  برای عشق بازی نزدیک صدیقی می شود
ایت الله صدیقی لبهایشان را بعد از عشق بازی با اسکناس امام خمینی پاک می کنند
 
ایت الله خامنه ای گوشه چشمی به صدیقی دارند
صدیقی و حزعلی در حرم حرت معصومه قم برای ماه عسل به سر می برند

از این پس فرزندان این دو روحانی برادر و خواهر یکدیگر هستند و ناموس هایشان اشتراکی است.

ـ«  تا پیش از این ابوالقاسم خزعلی را بابام بود ولی از این پس صدیقی بابای من هستند و من پول تو جیبی ام را از اقای صدیقی می گیرم . از این پس بابا کاظم  پدر من هستند امیدوارم به پای هم ابوالقاسم پیر شوند لازم به ذکر است همه ساله در روز غدیر حاج آقا بین مهمانان حاضر در منزل ایشان عقد اخوت می خوانند، و البته حقوقی بین برادرانی که عقد اخوت خوانده اند جاری است، امسال آقای صدیقی هم تماس گرفتند که برای دیدار عید و عقد اخوت می آیند و پیشواز رفته و رسانه ای فرمودند. که بنده هم مجبور شدم توضیح بدهم بابای من از این پس چه کسی است »

طنز / سرگرمی 
 پرشیا رویال