۱۳۹۰/۸/۲۰

فرج الله سلحشور سریال فتنه گران سبزاندیش اموی را در آستانه انتخابات می سازد!


 به گزارش جام جم نیوز وابسته به صدا وسیما فرج الله سلحشور سریال فتنه گران سبز اندیش اموی را برای صداوسیما می سازد. سلحشور در تبیین وهدف از ساخت این سریال گفت : « با توجه فرمایشات مقام معظم رهبری باید ماهیت فتنه شناسایی قرار بگیرد . ما چند هدف برای ساخت این سریال داریم . هدف اول از ساخت سریال فتنه گران سبزاندیش اموی  روشن شدن ماهیت فتنه گران در آستانه انتخابات مجلس برای عموم مردم است, متاسفانه ماهیت فتنه هنوز به روشنی مورد شناسایی قرار نگرفته است و در بین مردم هنوز طرفدار دارند. هدف دیگر ما نشان دادن مظلومیت مقام رهبری است که در جریان فتنه اموی بسیار اسیب دیدند . هدف دیگر ما جلب مردم به انتخابات است. جو مسموم امروز  که توسط رسانه های استکباری بوجود امده به ما نشان می دهد که بیش از 90 درصد مردم در انتخابات شرکت نمی کنند و ان شالله با پخش این سریال فتنه درهم پیچیده می شود و مسیر اصلی جهت حضور حداکثری در انتخابات باز می شود.»

 به گزارش جام جم نیوز این سریال با نگاه تازه ای رویدادهای فتنه اموی در سال 88 را در قالب یک سریال به معرض نمایش می گذارد. فتنه گران سبز اندیش اموی به معترضان انتخابات ریاست جمهوری اسلامی اطلاق می شود که در خرداد سال 88 به خیابان امده بودند و با خط گرفتن از رسانه های جاسوسی استکباری بی بی سی و صدای امریکا به مخالفت با رهبری پرداختند و توسط مردم ولایتمدار شکست سختی خوردند و در حماسه کبیر 9 دی تشییع شدند که متاسفانه در اسفند ماه 90 بار دیگر به فتنه گری پرداختند. 
 داستان سریال سبزاندیش اموی درمورد چند جوان ایرانی است که به میر حسین موسوی و مهدی کروبی رای داده اند و  یکی از شخصیت ها بعد از تبلیغات مسموم شبکه جاسوسی صدای امریکا گول می خورد و در خیابان تجمع می کند و اغتشاش می کند. این جوان سبزاندیش که طرفدار یزد زمانه ( موسوی ) و شمر زمانه ( کروبی ) می شود و از خط ولایت خارج می شود و در یک هفته در شهر تهران همراه سایر فتنه گران به اشوب می پردازد. تا اینکه در 30 خرداد سخنرانی مقام عظمی ولایت  به اشتباه خود پی می برد و ولایتمدار می شود. 
شخصیت دوم سریال هم در حماسه نه دی ماه از خیل عظیم  بسیجی ها شوکه می شود ولایتمدار می شود !
 شخصیت سوم سریال هم بعد از اسفند 90 و تمام شدن حجت ولایتمدار می شود و به خیل عظیم ارتش بیست میلیونی خامنه ای می پیوندد!
بازیگران این سریال اکیپ فیلم اخراجی های 3  مسعود ده نمکی می باشند :
محمد رضا شریفی نیا , اکبر عبدی , امین حیایی , حسام نواب صفوی , رضا رویگری , سید جواد هاشمی , فخرالدین صدیق شریف , محمد مقامی , قاسم زارع , نیما شاهرخ شاهی , سپند امیر سلیمانی , امیر نوری , یوسف صیادی , علی ده کردی  و  بهنوش بختیاری , رز صفوی , لیلا اوتادی , فاطمه ده نمکی  مریم کاویانی , کمند امیر سلیمانی , مریم سلطانی 

طنز / سرگرمی 
وبلاگ پرشیا رویال