۱۳۹۰/۸/۱۰

استیضاح وزیر امور خرکی ( امور اقتصادی ) در طویله نظام ( مجلس شورای اسلامی )

 
تفسیر و حلاجی خبر استیضاح وزیر امور خرکی * / خبر کوتاه است وزیر امور خرکی در طویله نظام ضایع  و کـــــشــــیده شد.
 
یک مامور سپاهی به اسم حاج شمس الدین حسینی برحسب ماموریت  از سپاه وارد وزارت امور خرکی جمهوری اسلامی شده تا امورات خرکی نظام اسلامی را سروسامان بدهد ولی به مشکل برخورده و با  اختلاس چند هزار میلیاردی کاه و یونجه مواجه شده است . در دوره صدرات حاج شمس الین حسینی بر امور خرکی جمهوری اسلامی بیش از 3000 میلیارد کاه توسط یکی از باندهای گاو چران سپاهی دزدیده شده است. همین ماجرا کاه دزدی صدای طویله نظام را دراورده و طویله ای ها میگن چرا این مقدار کاه در دوره صدارت حاج حسینی گم شده و چرا غذای طویله توسط گاو چرانها بالا کشیده شده است. برای همین ریئس طویله دستور استیضاح امور خرکی را به جریان انداخت و خواستار پاسخگویی وزیر خرکی به نمایندگان طویله شد.
پیشتر خــ.ر اعظم نظام اسلامی (ولی فقیه نظام جمهوری  اسلامی) خواستار کـــــــــــــــــــش ندادن قضیه دزدی 3 هزار میلیاردی دلاری کاه و یونجه شده بود . ام بوی گند دزدی  بزرگتر از این ماست مالی کردن بود و به دستور کقام عظمی ولایت  (خــ.ر اعظم ) به ناچار برای  کاهش بوی گند قرعه به وزیر امور خرکی افتاد که ضایع ( استیضاح ) شود. 
حاج شمس الدین حسینی  وزیر خرکی در این سیرک  استیضاح برگذار شده در طویله نظام گفته : « من را حلال کنید . برای این استعفا نکردم که چون مسئولیت پذیر هستم!!»    
 
پایان و نتیجه گیری : اختلاس های چند میلیاردی در نظام طویله ای اسلامی امری طبیعی است و خ.ر اعظم ولایت هم به جای خط و نشان کشیدن باید فکر اساسی برای تنبان ولایت باشند که  حسابی کــــــــش امده و از پایش در می اید.

امور خرکی ( اقتصادی ) * = از جمله امام خـــــــــر کبیر انقلاب اسلامی که اقتصاد را مال خر می دانست گرفته شده است

طنز / وبلاگ پرشیا رویال 
-----------
 
امروز اگاه شدم یکی از خوانندگان وبلاگ که برخی از نوشته های وبلاگ پرشیا رویال را در سایت بالاترین به اشتراک می گذارد, به دلیل دفاع از تمامیت ایران و هویت ایرانی اکانتش در بالاترین بسته شده است. امیدوارم بالاترین به اشتباه خود پی ببرد و حساب کاربری پاترون را باز کند. 
 پاترون گرامی امیدوارم هرجا هستید پیروز و سربلند باشید /