۱۳۹۰/۹/۳

نـــفــــــت ایــــران بــه کـــشــور جزایر قمر پیش فروش می شود


زمزمه تحریم نفت ایران توسط ددمنشان غربی به گوش می رسد ولی رژیم جمهوری اسلامی ایران پیش دستی کرده است و طبق فتوای مراجع تقلید و ایت الله خامنه ای فروش نفت را به کشورهای غربی حرام اعلام کرده است..
به گزارش اختصاصی کیهان قهوه ای (که در چند روز اینده در روزی نامه کیهان تهران منتشر خواهد شد) وزارت نفت از ایت الله خامنه ای و مراجع مسلم تقلید درخواست استفتاییه جهت عدم فروش نفت به بلاد کفار را کرده بود که مورد موافقت مقام عظمی ولایت قرار گرفت.
از این پس نفت ایران به جای فروش به اروپا و بلاد کفر به جزایر قمر پیش فروش می شود تا این جزایر کمور ( قمر ) که متحد جمهوری اسلامی ایران است بتواند مازاد نفت خریداری از ایران  را به بازارهای بلاد کفر ببرد و تحریمهای نفتی را دور بزند و در بازارهای غربی بفروشد (همان کاری که صدام حسین ملعون در برابر تحریمهای نفتی می کرد ) لذا نفت ایران از بازار حذف نمی شود و غرب ملحد همچنان می تواند نفت ارزان خریداری کند و بازار نفت  جهان دچار شوک نشود! .

مقام عظمی ولایت در جواب اسفتاییه  فروش نفت به کافران فرمودند
بسم رب النفت
 همانا اوجب واجب است که طبق قائده نفی سبیل هرگونه معامله با دشنمان اسلام منتفی گردد لذا فروش نفت و مشتقات و ذخایر زمینی به بلاد کفر حرام است و احوط  مستحب است نفت به کشورهای ستمدیده و مظلوم فروخته شود
سید علی خامنه ای
-------------------------
طنز/ سرگرمی
پرشیا رویال