۱۳۹۰/۸/۱۵

خاطرات سید میثم خامنه ای فرزند رهبر معظم انقلاب از دوران مدرسه


 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری/
سید میثم خامنه ای  فرزند برومند مقام معظم رهبری با نقل خاطراتی از دوران مدرسه به سایت ایت الله خامنه ای گفت :
« در اوایل سال تحصیلی سال 69 در کلاس معلم از بچه ها در مورد شغل پدر می پرسید و از انجایی که حضرت اقا خرداد 68 ولی ققیه جمهوری اسلامی شده بودند بنده هم گفتم : پدرم شغلش( ولی فقیه ) است.
که با خنده  بچه های کلاس روبرو شدم . بچه های کلاس مرا مسخره می کردند و می گفتند بچه ولی وقیح ! یا بچه سید علی گدا!
یا  بچه های فتنه گر می گفتند میثم به ( ولی وقیح ات) بگو فردا بیاد مدرسه  و حتی بچه های منافق هم سرکلاس می گفتند ولی فقیه را گاییدم !
وقتی با بچه ها در مدرسه دعوام میشد ناظم می گفت فردا به ولیت بگو بیاد مدرسه. بعد از ظهر هم که به بابام می گفتم که تو مدرسه دعوا کردم و ناظم گفته فردا صبح بیا مدرسه , حضرت اقا میزد تو گوشم و می گفت : کره بز بازهم دعوا کردی و به یکی از پاسدارهای محافظ می گفت فردا برو مدرسه میثم ببین چیکار دارند !»
 
میثم خامنه ای با نقل این خاطره گفت : « پدرم ولی همه ملت ایران بود بجز ولی خانواده اش. نه در مدرسه و نه در خانه سایه ولی ولایت  را بر سرمان ندیدیم. حضرت اقا همیشه به فکر ملت ایران بودند. حضرت اقا جوری با بچه های منزل رفتار می کردند که احساس می کردیم پدر و ولی ما نیستند . بهتر است بگویم حضرت اقا برما ولایتی ندارند و همیشه به فکر بچه های مستضعف و بسیجی بی پدر بودند. »
 
میثم خامنه ای در اخر گفت : « یادمه یک روز دوست بی پدرم نمره اش کم شده بود که به من گفت من ( ولی ) ندارم و کشته شده اگر میشه به بابات بگو به جای ولی من بیاد مدرسه و با معلم صحبت کنه در کمال ناباوری حضرت اقا به عنوان ولی دوستم امد مدرسه و نمره دوستم یه دفعه از نمره شش به بیست ارتقا پیدا کرد!»
 
طنز / سرگرمی 
در صورت انتشار این نوشته در سایتهای دیگر به منبع  اصلی ( وبلاگ  پرشیا رویال ) اشاره کنید.