۱۳۹۰/۹/۱

موسسه مالی و اعتباری مهر بسیجیان, بانکهای مرکزی اتحادیه اروپا و امریکا را تحریم مالی کرد!


به گزارش واحد مرکزی خبر وابسته به صداوسیمای جمهوری اسلامی موسسه مالی و اعتباری مهر بسیجیان با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن سیاستهای استعماری بانک های مرکزی اتحادیه اروپا و فدرال رزو ( بانک مرکزی امریکا ) اعلام کرده است:
.
بسم الله الرحمن الرحیم
ملت بزرگ ولایتمدار ایران و ساکنان کره زمین با توجه به هجمه های کور بانکهای به اصطلاح مرکزی قدرتهای شیطانی و استکباری  امپریالیستی غربی نسبت به ملت بزرگ ایران ضمن محکوم نمودن این هجمه ها اعلام میداریم این واحد مالی در اقدامی متقابل بانکهای مرکزی امریکا و اتحادیه اروپا را تحریم مالی خواهد کرد تا درس خوبی به سیاستهای استعماری داده شود .
از این پس امریکا و اروپا خواب  پولهای خاوری ها و رضایی ها و امیر منصورها و هاشمی رفسنجانی ها و خامنه ای ها را خواهد دید. از این پس به جای  انتقال ارز به امریکا و اروپا, سران کشور جمهوری اسلامی ایران پولهایشان را به جزایر قمر و بورکینافاسو و  امثالهم منتقل خواهد کرد و درامد مفت را از امریکا و اروپای استعماری دریغ خواهند کرد.
در اقدام بعدی نیز پولهای سران جمهوری اسلامی را از بانکهای اروپا و امریکا و کانادا خارج می کنیم بعد می فهمید کی ضرر می کنه
ما نمی خواستیم مردم امریکا و اروپا را اذیت کنیم ولی مجبوریم درس خوبی به سران ددمنش غربی بدهیم. در وضعیت بد مالی جهان خارج کردن پولهای سران مظلوم جمهوری اسلامی کمر اقتصادهای پوشالی غرب را خواهد شکست.

روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری مهر بسیجیان
رونوشت به رسانه های جهان/ 

//در همین حال کارشناسان اقتصادی انتشار این بیانیه را مشت محکمی بر دهان امریکا و اروپا می دانند و اعلام کرده اند در صورت تحریم بانک مرکزی امریکا و بانک مرکزی اتحادیه اروپا توسط موسسه مالی بسیجیان به احتمال 99 درصد  اقتصاد بیمار غرب منجر به فروپاشی می شود .
دکتر صادق زیبا کلام یکی از کارشناسان به شبکه خبر  سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت :« امریکا و اروپا تاکنون جرات نکرده اند موسسه مالی بسیجیان را تحریم کنند و این که موسسه مالی بسیجیان پیش دستی کرده است و بانکهای اروپایی و امریکایی را تحریم کرده است نشان دهنده قدرت متای جمهوری اسلامی ایران است
همچنین شنیده می شود با اعلام خبر تحریم بانک مرکزی اروپا و امریکا از سوی موسسه مالی بسیجیان شاخص های بورس در جهان به شدت سقوط کرده است و امریکا از طریق سفیر سوییس  گفته است اگر ما را تحریم نکنید قول می دهیم ادم باشیم !

طنز/ پرشیا رویال