۱۳۹۰/۸/۲۷

چه کسی از آزادی می هراسد؟

 
اسلام همچون مار خزنده ای بر اندیشه چمبره انداخته است و اجازه ازاد اندیشی نمی دهد. دگر اندیشی در اسلام مردود است. اسلام تمامیت خواه است و هر اندیشه ای خارج از خرافات موجود در اسلام را نفی می کند. 
 در چند روز اخیر علیاء ماجدة المهدی  دانشجوی دانشگاه آمریکایی قاهردر کشور انقلابی شده مصر در اعتراض به فرهنگ زن ستیز اسلام اقدام به انتشار عکس های هنری از بدن خود در وبلاگش ( ادرس وبلاگ  ) کرده است تا بگوید هنر ازاد است و می توان ازاد اندیش بود. این عکس ها همانطور که پیش بینی میشد خشم مسلمانها را دراورده است.
 اسلام  در 14 سده اخیر با تهدید و ارعاب و نابود کردن اندیشه مخالفان توانسته است به بقای کثیفش ادامه دهد. وقت ان رسیده است که اسلام تکثرگرایی را بپذیرد و دست از تمامیت خواهی بردارد. اگر مسیحیت امروز از سیاست رانده شده است بواسطه رنسانسی بود که متفکران و فیلسوفان اروپایی ایجاد کردند. اسلام باید به حاشیه رانده شود تا ازادی حاصل شود . با وجود دین پلید اسلام در عرصه سیاست و حقوق باید شاهد مرگ اندیشه جوانانی باشیم که میتواند جهان جدیدی را بسازند.
 هنگام ان فرا رسیده است به جای دل بستن به روشنفکر نماهایی که دم از تساهل با اسلام می زنند به تمدنی بیندیشیم که اسلام و ایدئولوژی سرکوبگرش به جای شستشو دادن اندیشه جوانان به دخمه ای بازگردد که از آن بیرون امده است. 
 روشنفکرانی که در منجلاب اسلام  نشخوار کرده اند و از شیره خرافات محمد بن عبدالله الگو می گیرند به ایران باور ندارند. اسم این روشنفکر نماها ی متحجر که کابوس اسلام را از دریچه جدیدی بر مردم عرضه می کنند همان کسانی هستند که سنگ حکومت  و دینی را بر سینه می کوبند که میلیونها انسان را در مخمصه ای به اسم جمهوری اسلامی قراره داده اند و جالب انکه در اروپا و امریکا  زیست می کند ولی دریغ از درک موهبت ازادی در کشوری که به انها پناهندگی داده است. جالب انکه هنوز در استیلای اسلام بر جهان سخن می رانند و انقلاب اسلامی در هجرت  منتشر می کنند. 
 خشک مغزهای رنگ شده روش ان فکر  در قالب های ذهنی که از اسلام وام گرفته اند با سفسطه می گویند  اسلام به ذات خود عیبی ندارد و روش ان فکری که روزی جورج بوش خواستار ازادیش می شود در پارازیت امریکا می گوید بنده مسلمان هستم ولی شیعه 10 امامی هستم ! امام زمان وجود خارجی ندارد و خرافه اسلامی است ولی نمی گوید اساس اسلام بر خرافه پایه ریزی شده است و خود را گرد پای امام علی می داند و سنگ جمهوری اسلامی را بر سینه می زند و می گوید اگر اسراییل بمب اتم دارد ایران اسلامی هم باید بمب اتمی داشته باشد !
 
چه کسی از ازادی می هراسد ؟ اسلام
 
علیاء ماجدة المهدی در وبلاگش می گوید : من برهنه هستم، همین جور که هستم قبولم کنید... «آزادی دادنی نیست، گرفتنی است» ... «مصر نه عربی است و نه اسلامی، فقط مصری است.» 
علیا ماجده المهدی دختر مصری، اين کار خود را «جنبش آزادی آنلاين» نامگذاری کرده است.

علياء در ميان عکس ها تلاش کرده از هرگونه انتقادی پيشی بگيرد و نوشته است: «نخست درباره زنانی که در آغاز دهه ۷۰ ميلادی در دانشکده هنرهای زيبا به عنوان مدل در برابر نقاشان مرد لخت می شدند قضاوت کنيد و کتاب های هنری را پنهان کرده، مجسمه های برهنه را بشکنيد، سپس در برابر آينه لخت شويد و بدن های خود را که باديد تحقير آميز به آنها نگاه می کنيد به آتش بکشيد تا پيش از فرستادن اهانت هايی با مضمون تبعيض جنسی به من و نفی حق آزادی بيان من، برای هميشه از عقده های جنسی خود رها شويد.»
 

علياء ماجدة المهدي دختر وبلاگ نویس فمینیست و سکولار مصری و فارغ التحصیل ارتباطات و هنرهای رسانه ای ست که علیه فشارهای اسلام گرایان در کشورش دست به اعتراضی سمبلیک و تابو شکن زده است. علیا نوشته است: من این کار را کردم تا بگویم آزادم. او همچنین گفته علاقه به انتشار عکس های عریان ندارد و این کار را تنها در اعتراض به اسلام گرایان تندرو مصری انجام می دهد.علیاء خود را یک "زن آزادیخواه، فمینیست و غیرمذهبی مصری" می‌داند و می‌گوید که از شانزده سالگی به دین اعتقاد ندارد

http://arebelsdiary.blogspot.com/2011/10/nude-art.html?zx=96dfc7d9f46049f8