۱۳۹۰/۸/۲۱

سیلی پولادین خامنه ای به جای اینکه بخوره تو صورت اسراییل به مهمات سازی سپاه خورد !


به گزارش اختصاصی پرشیا رویال بعد از خط و نشان کشیدن های مقام عظمی ولایت در مورد حمله نظامی اسراییل به ایران , غرب و اسراییل به وحشت افتادند و حتی دو باراک جنایتکار ( ایهود باراک و  باراک حسین اوباما ) بلا نسبت اخوندها شلوارشان از ترس سیلی پولادین مقام عظمی ولایت خیس کردند. 
به گزارش خبرنگار اعزامی به نقل از منابع داخلی از لانه رهبری , ایت الله خامنه ای امروز مانور سیلی پولادین زدن را در دستور تمرین قرار داده بودند. در مانور امروز لانه رهبری همزمان در استان تهران و البرز مانوری با رمز ( یا امام نقی ) در جریان بود. بنا بر گزارشات اولیه مقام عظمی ولایت در اغاز مانور سیلی پولادین راس ساعت 12 ظهر با اعلام رمز یا امام نقی مانور را اغاز کردند که برادران سپاهی با دشمنان صهیونیست به صورت خیالی درگیر شدند و توانستند بیش از 3 هزار دختر از سربازان صهیونیستی خیالی را به غنیمت بگیرند و خواهران سپاهی نیز 5هزار سرباز پسر اسراییل را به غنیمت گرفتند.
 خبرنگار اعزامی وبلاگ  پرشیا رویال گفت در مرحله جدید مانور ایت الله خامنه ای دست خود را برای سیلی زدن به صهیونیستها اماده کردند. ایت الله خامنه ای درحالیکه دست  پولادین علیل خود را به بالا اورده بودند و به سمت کشور صهیونیست ها نشانه رفته بودند تا سیلی محکمی وارد اوردند که البته با توجه به گرای غلطی که ماموران نفوذی موساد به سردار فیروزابادی داده بودند تا مسیر سیلی منحرف شد  به جای اینکه  سیلی پولادین ولی امر مسلمین  به اسراییل اثبات کند کمانه گرفت و به مهمات سازی سپاه پاسداران در شمال شرق تهران و انبار زاغه مهمات وموشکهای شهاب 3 در ملارد کرج اصابت کرد و انفجار عظیمی  در این مناطق رخ داد و بیش از 100 سپاهی واقعی در مانور سیلی پولادین شربت شهادت نوشیدند و به درک عظمی نایل امدند. 
 ایت الله خامنه ای درهمین خصوص به خجسته خانم فرمودند : « وقتی صحنه انفجار را دیدم  به خودم لرزیدم »
طنز /