۱۳۹۰/۷/۹

خامنه ای! بین فلسطینی ها محبوب نیستی و خودت را بیش از این بی آبرو نکن

 تفسیر, تحلیل, حلاجی, کنکاش و بررسی یک رویداد //
پس از طرح درخواست استقلال کشور فلسطین در مرزهای سال 1967 , کشورهای عربی و اسلامی از این طرح  استقبال کردند و هزاران تن از فلسطینی ها شادی کردند. هرچند این درخواست با مخالفت امریکا ازدستور کار خارج می شود./
 این وسط یه سید علی گدایی هست که ادعایی خدایی و ولی نعمت بودن می کنه و به اندازه یه بوقلمون هم سرش نمیشه و خودش را قاطی کرده و به قول خودش رهنمود اسلامی صادر کرده, حالا استقلال فلسطین نه به داره نه به باره ,  سید علی گدا بالای چارپایه رفته  و میگه مخالف به رسمیت شناختن کشور فلسطین هستم
سید علی گدای روضه خوان تو به روضه ات بپرداز و نمی خواد برای فلسطینی ها اظهار فضل کنی. خوشبختانه یا متاسفانه با اینکه میلیاردها دلار خرج  دعوا در غزه و فلسطین و اسراییل کردی به اندازه صدام حسین ملعون هم در بین اعراب فلسطین طرفدار نداری. صدام حسین جنایتکار را که دار زدند در فلسطین عزا گرفته بودند.
جالبه خامنه ای هر دفعه که درباره فلسطین اراجیف میگه محمود عباس میزنه تو برجک دورغ پرداز ولایت. حالا هم منتظر باشید که فلسطینی ها حضرت خــ.ر را مورد حمله قرار دهند و از ساحت بی وجود خـــ.ر مطلقه می خواهند سرش به کار خودش باشه و برای فلسطین دل سوزی نکنه.
ساندیس علی خامنه ای مقام مزخرف رهبری نظام جمهوری اسلامی بین فلسطینی ها محبوبیت نداری و با اظهارات مضحکت فقط باعث بی ابرویی بیشتر خودت میشی. اندک ابرویی هم که به قول خود خ.رت امام زمان بهت داده را از دست میدی . تو سر پیازی یا ته پیاز که مخالف صلح فلسطین و اسراییل هستی. 
 اگر دست اندازی امثال صدام حسین و سید روح خمینی و سید علی امنه ای و امثالهم نبود وضعیت فلسطینی ها از الان بهتر بود. 

طنز خبری/ 
پرشیا رویال