۱۳۹۰/۷/۲۴

احمدی نژاد : اگر قرار به حذف است بهتره عضو مطلقه نظام حذف شود !

 
احمدی نژاد در واکنش به خبر حذف رییس جمهوری به خبرگزاری هیئت دولت ( ایرنا ) گفت : 
« این طرحها از سوی صیهونیستها مطرح می شود و متاسفانه در مهمترین بخش نظام هم رسوخ پیدا کرده است . بیشترین ضربه از ریاست جمهوری اسلامی دریافت کرده اند و برای همین از طریق عمالشان در ایران از این حرفها می زنند. این طرحها هیچ ارزشی ندارد و اکثریت ملت ایران مخالف حذف ریاست جمهوری و بازگشت به دروان طلایی امام در قالب نخست وزیری هستند.»
 
احمدی نژاد گفت : «اگر قرار بر حذف است بهتره عضو زائد و بی خاصیت نطام که قدرت مطلقه را در اختیار دارد حذف شود. به جرات می گویم 99 درصد فساد کشور بواسطه مطلقه بودن قدرت یک فرد صورت می گیرد. هنوز اسامی مفسدان در جیب کاپشنم هست ولی جرات ندارم انرا منتشر کنم چرا ؟ چون همه این دزدها به یک نفر که در راس امور است و قدرت مطلقه دارد وصل هستند و ختم می شوند . تا زمانیکه این مقام مطلقه در راس امور است احمدی نژاد هیچ کاره است »
 
احمدی نژاد افزود :« به قول اقای خاتمی من هم یک تدارک چی هستم , تا می خواهم کشور را اصلاح کنم  , مدیریت کنم میگن اقای مطلقه مخالفه  خب حالا هم که اصلن میخواند من را حذف کنند چرا ؟ برای اینکه احمدی نزاد پشت غرب و صهیونیسم را به خاک مالیده برای اینکه  احمدی نژاد مخالف قدرت مطلقه است برای اینکه احمدی نژاد موی دماغ مفسدان طلقه شده است » 
 
احمدی نژاد در اخر گفت : « ولی کور خوانده اند احمدی نژاد با رای مردم آمده است و رییس جمهور مادام العمر جمهوری اسلامی است و به این راحتی حذف شدنی نیست . بنده حاضرم برای ریاست جمهوری شربت شهادت نیز بنوشم »

طنز / پرشیا رویال