۱۳۹۰/۷/۱۹

خاوری : هنوز ولایتمدار هستم ولی به ایران بر نمی گردم/ از رسانه ها می خواهم کـــــش ندهند!


محمود رضا خاوری مدیرعامل مستعفی بانک ملی جمهوری اسلامی که به کانادا فرار کرده است در مصاحبه با شبکه ماهواره ای رسا در حالیکه  چفیه بر گردن داشت گفت:
« قضیه ساده تر از این حرفهاست اختلاس صورت گرفته ربطی بنده ندارد. این جور اختلاس ها در همه جا رخ می دهد در همین کانادا پروندههای صد میلیاردی مفتوحه که سر آدم گیج میره. در اختلاس سه هزار میلیاردی فقط دولت احمدی نژاد و شخص اقای مشایی مقصره. به سر شاهده روح مقام عظمی ولایت از این قضیه بی خبره. طبق فرمایش مقام معظم رهبری نباید جنجال و هوچی گری در این قضیه صورت بگیرد . از رسانه ها می خواهم این جریان اختلاس را اینقدر کش ندهند و اجازه بدهند مراحل قانونی این جریان طی شو . دشمنان نظام منتظر بزرگ نمایی هستند بهتره اب به اسیاب غرب و صهیونیسم بین الملل نریزیم و اینقدر رسانه ها کشش ندهند.»
 
 
خاوری در ادامه گفت :
« بنده هنوز خودم را یک بسیجی ولایتمدار می دانم و پرونده بسیجم در بانک ملی هنوز بازه و حاضرم برای ارمانهای والای انقلاب اسلامی جانم را فدا کنم ولی حاضر نیستم بی گدار به اب بزنم و با این وضعیت حاضر نیستم به ایران برگردم تا به حبس طولانی مدت یا اعدام محکوم شوم . بنده یک مهره کوچک در میان دزدها هستم یعنی منظورم اینه که دزد اصلی مشایی است»
خاوری در حالیکه چفیه اش را تکان می داد گفت:
« من در کانادا زندگی خوبی دارم . هر شب به مسجد می روم و نماز می خوانم و ترجیح می دهم در کانادا زندگی کنم ولایتمدار باقی بمانم تا اینکه  در ایران زندانی شوم و انگ خیانت به ولایت را به من بزنند و قربانی دعواهای جناحی احمدی نژاد شوم. 
الان به جرات می گویم 80 درصد فرزندان حاکمان جمهوری اسلامی دارای تابعیت دوگانه یا چندگانه هستند . پولی هم که این خونه محقر را خریدم ارث پدری است و گرنه با حقوق یک عمر کارمندی در بانک ملی جمهوری اسلامی حتی نمیشه توالتش را خرید »

طنز/ پرشیا رویال