۱۳۹۰/۱۰/۱۳

سید علی خامنه ای در راهی گام بر می دارد که سید سلطان حسین صفوی به زباله دان تاریخ رهسپار شد

image

تاریخ تکرار می شود این بار هم حکایت سلطان حسین صفوی است که در حال تکرار است. آسید علی خامنه‌ای در همان جایگاهی قرار دارد که سلطان حسین صفوی قرار داشت سرانجامی مشابه برای دو حاکم که در خرافه غرق شده‌اند و گوشی برای شنیدن صدای مردم ندارند. شاید بزودی قطعه اخر این پازل از سوی اسراییل و امریکا رونمایی شود و بساط سلسله جمهوری اسلامی همچون صفویه به زباله دان تاریخ منتقل شود.
 
در تاریخ آمده است یک حاکم متعصب خرافاتی  به اسم سید سلطان حسین * در سلسله صفوی روی کار آمد که از بس به شرع و دین پایبند بود لقب ملاحسین دریافت کرده بود و صد درجه از سلف پیشین خرافات را داخل سیاست کرد. خلاصه اینکه آنقدر مقید به اجرای سنت و شریعت شده بود که فراموش کرد مردم نیازهای اقتصادی و رفاهی دیگری هم به جز خرافه‌گرایی دارند. بعد هم برای ارضای نیازهای جنسی هر روز صدها دختر باکره صیغه می‌کرد و جالب اینکه از حمایت آخوندها شیعه هم برخوردار بود. سنی‌ها و سایر ادیان را آزار می‌داد و آن‌قدر وضع اقتصادی خراب شده بود که هر گوشه کشور شورش به پا شده بود که در نهایت محمود افغان به پایتخت حمله کرد و سلسله صفویه را برانداخت.

حالا حکایت سلطان حسین صفوی شده حکایت سید علی خامنه‌ای که در دوران حکومتش انقدر خودشیفته شده است که گوشی برای شنیدن صدای مردم ندارد و در پی ارضای مالاخولیایی در توهم به سر می‌برد. سید علی خامنه‌ای همچون ملاحسین سلطان صفوی برای بسط خرافات تلاش می‌کند. اگر امروز در اخبار می‌خوانید تفکیک جنسیتی در فلان جا اجرا می‌شود همان سیاست مجلسی در دوره سلطان حسین صفوی است.
آسید علی در حالی در توهم قدرت‌طلبی به سر می‌برد ولی  نمی‌داند هر لحظه ممکن است اسراییل و امریکا همچون محمود افغان به بیت رهبری حمله کنند و رهبر را اواره سوراخ موش کنند.

آسید علی خامنه‌ای همچون سلطان حسین در توهم نایب امام زمانی به سر می‌برد. جالبه اسید علی همچون سید سلطان حسین در توهم کمک امام زمان به سر می‌برد در حالیکه امام زمان تا حالا پشت صدها حاکم را خالی کرده و هیچ کمکی نکرده است .حتی از چاه بیرون نیامده است تا هوای تازه کند.
آسید علی برای هزاران کیلومتر دورتر از ایران خط ونشان می‌کشد و ادعای رهبری جهان را دارد و ادعا می‌کند ولایت امری مسلمانان جهان را دارد ولی کنار گوشش را فراموش کرده که چند هزار میلیارد گم می‌شود و دهها هزار تن در تلفات جاده‌ای و هوایی کشته می‌شوند و میلیارد ها دلار از درامد نفتی به جای واریز در خزانه سر از لبنان و حماس و کانادا و انگلیس در می‌آورند و ۳۳ ساله جمهوری اسلامی به نقض حقوق بشر محکوم می‌شود تلفات آلودگی هوا در جمهوری اسلامی بیشتر از تعداد کشته‌های جنگ با عراق است . اسید علی خبر ندارد دلار در بازار تهران سر فلک گذاشته و ریال بی ارزش ترین پول جهان شده است. اسید علی  با یک ناو شکن عهد بوق در فکر اشغال تنگه هرمز است در حالیکه در عرض 24 ساعت ایران به اشغال بیگانگان در می اید . اسید علی به فکر قطع ارتباط مردم با جهان است در حالیکه کره شمالی هفتاد سال پیش این راه را رفت. اسید علی همچون سلطان حسین صفوی نمی داند مردمی در ایران زندگی می کنند تنها یک وعده غذا در روز  بدست می اورند ...( و این لیست ادامه دار است.)

حمله نظامی غرب و اسراییل می‌تواند همان نقش محمود افغان را بازی کند و بساط آخرین ولی فقیه را برچیند و پایانی بر جمهوری اسلامی ملایان باشد .

 سلطان حسین *(حکومت: ۱۱۰۵-۱۱۳۵ه‍.ق/۱۶۹۴-۱۷۲۲م) آخرین حاکم از دودمان صفوی بود که به مدت ۳۰ سال حکومت کرد. او در ۱۴ ذیحجه سال ۱۱۰۵ هجری قمری (۶ اوت ۱۶۹۴ میلادی) تاج‌گذاری کرد و حکومتش با قیام افغان‌ها‌ به رهبری محمود هوتکی و سقوط اصفهان پایتخت کشور در ۱۱۳۵ هجری قمری (۱۷۲۲ میلادی) به پایان رسید. پایان سلطنت او فروپاشی عملی دودمان دیرپای صفویه را نیز رقم زد. ( ادامه در ویکی پدیا )


این نوشته با تغییراتی به خودنویس ارسال شده است.

داریوش اریایی