۱۳۸۹/۶/۱۱

دوازده شهریور 2569 روز قدس و غزه و لبنان نیست بلکه روز ایران است

موسوی و کروبی ممنون از موضع منفعلانه تان درباره روز قدس
فرصت سوزی پشت فرصت سوزی
این بار هم برای روز قدس موسوی و کروبی تمام هم وغمشان شده  فلسطین و رفراندوم در اسراییل .
مشکل فلسطین را با طرح مسخره خامنه ای با رفراندوم بین اعراب و یهودیان می خواهند حل کنند . موسوی کروبی شما اول  مشکل خودتان را با حکومت اسلامیتان حل کنید ( البته اگر مشکل دارید  ) واگر فرصت کردید به مشکل فلسطین - پاکستان - افغانستان - عراق و جهان هم برسید . 5 روزه که در اخبار می گویند 50 نفر بسیجی اوباش جلو در خانه کروبی تجمع کردند بعد هم که کروبی یادش می رود که 50 نفر اوباش ساندیس خور جلوی درخانه شان جمع شدند . در دیدار مشترک هم با موسوی به همه مشکلات دنیا می پردازند به جز مشکلات ایران .
تهران هم که نه اشتیاق سال پیش را دارد و نه انگار خبری از سبز کردن روز قدس مانند سال گذشته است . این هم از رهبران سبزها که انگار برای ابراز وجود باید هر دفعه مشکلی از جهان اسلام را حل کننداو از قول مردم می پرسد استقلال ازادی چه شد ؟
واقعا موسوی استقلال ازادی چه شد . شما هم نا سلامتی 31 سال است هم نخست وزیر بودید و هم مشاور 20 ساله نظام و کروبی هم دست کمی از شما ندارد . استقلال و ازادی از 31 سال پیش با ورود خمینی به تباه رفت  .
ادینه 12 شهریور روز حمایت از قدس و فلسطین و جنگ با اسراییل نیست بلکه روز ایران است روز جوانان ایرانی است که بگویند که نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران
کروبی و موسوی جا پای خمینی کریه کردند و اراجیف خمینی را در قالب سبز بازتاب می دهند و مزخرفات قهوه ای خمینی را سبز می کنند .
ولی مطمئن هستم که  ادینه 12 شهریور 2569 روز قدس و غزه و لبنان نیست بلکه  روز ایران است
پاینده ایران
پستی که دو ماه پیش درباره روز قدس منتشر شد
image
با توجه به نزدیک روز قدس و حوادث پیشرو و گذشته اقایان میرحسین موسوی و مهدی کروبی در بیانیه مشترکی صادر کردند .در این بیانیه به صراحت موسوی و کروبی از دیدگاههای جنبش سبز دفاع کردند و در مورد ۱۸ تیر از مردم تشکر کردند و در همین حال برای روز قدس تمهیداتی اندیشید‌ه‌اند که ملت ایران بتواند به خواسته‌هایش برید در این بیانیه مکررا به خواسته های سبز ملت ایران تاکید شده است و اعلام کرده اند تا وصول خواسته های مردم کوتاه نمی ایند و تا اجرای کامل قانون اساسی ایستاده اند به مشروح این بیانیه توجه کنید

متن کامل بیانیه مشترک میرحسین موسوی و مهدی کروبی:

ضمن تشکر از حضور نیافتن در روز ۱۸ تیر ۱۳۸۹ که پیشتر در بیانیه مشترکی به سمع ونظر ملت سبز ایران رسیده بود و خواسته شده بود در خانه بمانند و فوتبال تماشا کنند .لازم به ذکر است که از حضور نیافتن در ۲۲ خرداد ماه ۱۳۸۹ نیز تشکر شود.

لذا برای حضور نیافتن در روز قدس امسال باز هم به خاطر حفظ جان مال ناموس این بیانیه از سوی من ( موسوی ) و کروبی منتشر می‌شود‌.

در شرایطی که حکومت کمترین اعتراضی را تاب نمی‌آورد و درسال گذشته بیش از یک صد تن را به شهادت رساندند و هنوز صدهها تن در اسارت هستند. تصمیم برآن شد که به خاطر حفظ جان مال ناموس واز این قبیل موارد در روز قدس هیچ احدناس سبزی شرکت نکند و کسانی که شرکت می‌کنند بسیجی باشند و از تمام سبزهای سایبری دست به کلیک می‌خواهیم از نوشتن شعار غیر ملی اسلامی ( نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران) در فضای مجازی  به شدت بپرهیزند و تو دهن کاربران سبزنما بزنند که چنین شعارهای مجعول وسخیفی را تایپ می‌کنند و شعار ( هم غزه هم لبنان جانم فدای فلسطین ) تایپ شود.

اصلا چرا ولی فقیه اینقدر قدرتش اینقدر زیاد است (توضیح از موسوی : این جمله مهدی کروبی نوشته نه من )
من به امام راحل علاقه شدیدی دارم ( این جمله را من میرحسین موسوی نوشتم )

ما تا اجرای کامل قانون اساسی جمهوری اسلامی ساکت نمی‌نشینیم و از سبزها تقاضا می‌شود از مبارزه مدنی خیابانی خوداری کنند و از نوشتن شعار و سبز کردن دیوارها  خوداری کنند  و تنها در فضای مجازی اینترنت از بیانیه های ما کف کنید و منتقدین بیانیه‌ها را مزدور جاسوس ساندیس خور خطاب کنید و اجازه انتقاد از ما را به هیچ کس ندهید.

منتظر بیانیه های ما برای روز ۱۳ ابان -۱۶ اذر - عاشورا - ۲۲ بهمن - چهارشنبه اخرسال و خرداد سال ۱۳۹۰  و رویدادهای مهم دهه ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰باشید
.
ان فتحنا لک فتحنا مبینا



میرحسین موسوی
مهدی کروبی