۱۳۸۹/۷/۸

ضرغامی : از اولش هم به مدیری فتنه گر مشکوک بودم .مدیری با سریالهایش قصد براندازی نرم دارد


ضرغامی در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت : ما از اولش  هم به این مدیری مشکوک بودیم  . مدیری وقتی ساعت خوش را ساخت به دنبال فتنه ای بود  تا جوانان بعد از جنگ  را گمراه کند که متاسفانه تا حدودی هم موفق شد که مردم مسلمان را سرگرم  کند و مروج تفکر صهیونیسم در ایران اسلامی باشد جدیت جنگ به شوخی رسید  و از آن  پس ساخت کلیپ های صهیونیستی در  صدا وسیمای جمهوری اسلامی رواج یافت و به طنز های شبانه رسید که روحیه جنگ طلبی و دشمن ستیزی مردم مسلمان جمهوری اسلامی زایل شود . مدیری با سریالهایش قصد براندازی نرم دارد  .
پاورچین و نقطه چین  از دیگر  سریالهای طنزی است که  توسط سناریوهای صهیونیستی در راستای براندازی نرم و سست کردن بنیان خانواده  در صداو سیمای مقدس جمهوری اسلامی  ساخته شد . بعد هم برره را ساخت که  اشکارا به « نظام » مقدس جمهوری اسلامی توهین کرد ونظام را  بی خاصیت و معتاد نشان داد و رسما به حضرت اغا توهین کرد  .در مرحله  بعد هم با سریال مرد هزار چهره و ده هزار چهره بی ناموسی را در سطح جامعه ترویج داد . 
البته من این موضوع را قبل از ساخت قهوه تلخ فهمیدم که سناریو را برای من فرستادند و بعد از مطالعه  فیلمنامه مبتذل پی به تئوری توئطه صهیونیستها بردم و به جان حضرت اقا فیلم نامه را پاره کردم و اجازه ندادم این بی ناموسی در صداوسیما ساخته شود .
بعدش هم این مهره صهیونیستها به وزارت ارشاد رفت و توانست با دوز و کلک  مجوز بگیرد و سریال صهیونیستی اش را بسازد  بعد هم تبلیغات می خواست که سرش داد زدم نخیر تموم شد دیگه از این خبرا نیست  ....
به گفته خبرنگار صداوسیما ضرغامی  که از عصابیت سرخ شده بود  به مدیری گفت : ...ای عامل صهیونیست برو سریالت را در اسراییل تبلیغ کن . من اجازه نمی دیم این جور سریالهای  خانه مان برانسوز  در تلویزیونم تبلیغ بشه 

-----------

یک توضیح :  مهران مدیری  مهره  صداو سیما و از جنس مسعود ده نمکی در راستای تحمیق ایرانیان است و این  نوشته طنز امیز  برای مسخره کردن جنگ زرگری صداو سیما بر سر فروش بیتشر سریال قهو ه تلخ است .