۱۳۸۹/۷/۷

در جلسه فوق العاده خبرگان رهبری سید مجتبی خامنه ای جانشین رهبری شد





در این نشست سید مجتبی به جانشینی رهبری منصوب گردید
به گزارش سایتهای اصول گرا مجلس خبرگان رهبری در نشست فوق العاده دقایقی پیش به ریاست علی اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد  . در این جلسه رسما در حضور ایت الله سید علی خامنه ای  , ایت الله سید  مجتبی خامنه ای جانشین ایت الله سیدعلی خامنه ای معرفی شد .
 در جلسه فوق العاده خبرگان رهبری با حمایت از ایت الله خامنه ای به عنوان ولی امر مسلمین جهان  پسرش را جانشین اعلام کردند .در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و ددمنشی غرب به بویژه امریکا  از   سکاندار کشتی جهان  اسلام تقدیر کردند  .
در این نشست مصباح یزدی با ارائه الگویی  از طرح جانشینی صحبت کرد و هیچ کس را لایق تر از ایت الله سید مجتبی خامنه ای برای رهبری مناسب نداست و با اذکر  خاطره ای از امام خمینی (ره) ایت الله  سید مجتبی را به حضرت علی اکبر (ع)  تشبیه کرد.
 به گزارش فارس نیوز  نمایندگان خبر گان رهبری  نیز از جانشینی  ایت الله سید مجتبی حمایت قاطع کردند 
 در بخش دیگری در این نشست فوق العاده  سید احمد خاتمی  گفت : به هیچ وجه ما قصد کپی برداری از حزب حاکم کره شمالی را نداریم  و ضمن حمایت از ایت الله سید مجتبی خامنه ای  فرزند برومند رهبر انقلاب را بعنوان جانشین برحق  مقام معظم رهبری معرفی می کنیم .
همچنین گفتهخ می شود یکی از نمایندگان که به اشتباه ایت الله سید مجتبی خحامنه ای را حجت الاسلام خطاب کرده بود با وواکنش تند دیگر نمایندگان مواجه شد و پیش از انکه بتواند عذر خواهی کند از جلسه فوق العاده بیرون انداخته شد .
 در ادامه این نشست هاشمی رفسنجانی با بوسیدن پیشانی ایت الله مجتبی خامنه ای ایشان را فرزند خود معرفی کرد و گفت : برای من فرقی بیم مهدی با مجتبی نیست . هرچه باشد از کودکی من اقا مجتبی را بزرگ کرده ام .
ایت الله مجتبی خامنه ای نیز در سخنرانی خود گفت : از اینکه جانشین پدر ش شده است   احساس خاصی ندارد .و هیچ حسی ندارد
.