۱۳۸۹/۷/۳

احمدی نژاد : مدیریت آینده جهان به سبک ولایت فقیه خواهد بود



احمدی نژاد  با بیان اینکه شیوه های ظالمانه مدیریت جهان پوسیده ونخ نما شده اند  و به درد زندگی امروز نمی خورند  شیوه مترقی ولایت فقیه  بر جمهوری اسلامی را بهترین شیوه مدیریت جهان دانست و  خواستار مدیریت جهان بر پایه مکتب ولایت فقیه شد . 


احمدی نژاد در اخرین مصاحبه مطبوعاتی که در سفر نیویورک داشت  , و در اولین مصاحبه مطبوعاتی که در تهران بعد از ورود داشت از اوباما خواست در ظهور امام زمان به جمهوری اسلامی کمک کند و خواستار تقسیم جهان به دو قسمت شد و  از امریکا خواست  در تعجیل امام زمان کمک کند .
به گزارش خبرگزاری رجا نیوز به نقل از کیهان که از خبرگزاری اشویستد پرس به نقل از یونایتد پرس به نقل از رویتز به نقل از سی ان ان گرفته است احمدی نژاد در بخشی از این مصاحبه گفت : دوره مدیریت غرب به ویژه سیطره امریکا بر جهان از بین رفته است و جمهوری اسلامی امادگی کامل  مدیریت جهان ر با مکتب مترقی و وفق بشری ولایت فقیه ا دارد و باید جهان به شیوه ولایت فقیه اداره شود  واز اینکه بتوانیم  از تجربه امریکا استفاده کند خوشحال می شویم .  ما  قسمت کوچکی از ایالت پنسلوانیا را برای ایالات متحده  امریکا گذاشته ایم  و از اوباما می خواهم  در مدیریت اسلامی جهان به من کمک کند و معاونم باشد . 
شیوه مدیریت ولایت فقیه مترقی ترین شیوه مدیریت جهان در همه اعصار و قرون است و اینده جهان بستگی به نظر به ولایت فقیه خواهد داشت .  ولایت فقیه موهبتی جهانی است که حیف است جهانیان از این سبک مدیریتی محروم شوند .احمدی نژاد در تشریح مدیریت ولایت فقیه جمهوری اسلامی بر جهان گفت : این طرح بسیار جامع و جالب است . پیش از ظهور قطعی امام زمان  همه  جهان را به شیوه ولایت فقیهی در داخل ایران مدیریت می کنیم و با کسب تجربه زمینه ظهور امام زمان را فراهم می اوریم



در همین حال حسین باراک اوباما گفت : 
مموتی جان ملت امریکا از پیشنهاد سخاوتمندانه شما عزیز نازنین هاله دار سپاسگذار هستند و از اینکه گوشه چشمی به ینده سرتا پا تقصیر داشتید و من را معاون خود در اداره جهان معرفی کردید ممنون هستم . ما از عهده مدیریت پنسلوانیا هم بر نمی اییم . بهتر است همه ایالتهای امریکا را هم شما مدیریت ولایت فقیهی کنید .