۱۳۹۱/۲/۶

کاترین اشتون : اقای جلیلی در استانبول سر میز شام به من قول داد از بمب اتم استفاده نمی کند!


به گزارش خبرگزاری فارس خانم کاترین اشتون انگلیسی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مصاحبه  اختصاصی با فارس فعالیت های انسان دوستانه جمهوری اسلامی را در زمینه حقوق بشر ستود و از فعالیت های صلح امیز هسته ای جمهوری اسلامی دفاع کرد و از نابودی مکاتب مادی و سرمایه داری سخن گفت .

کاترین اشتون در این مصاحبه گفت :
ـ« ایدئولوژی غربی روبه زوال است و اینده از ان اسلام شیعه است . اسلام جامع ترین مکتب بشریت است و باید بر همه دنیا سلطه داشته باشد و بهترین نوع اسلام مذهب دوازده امامی شیعه ولایت فقیه است و مطمئنا ولایت فقیه بر تمام دنیا حکومت خواهند کرد هیمنه غرب پوشالی است و بزودی غرب شکست می خورد سیاست خارجی اتحادیه اروپا ورشکسته است. »

خانم اشتون در خصوص مذاکرات دور اول  در استانبول گفت :
ـ« از وقتیکه در استانبول با دبیر شورای امنیت ملی جمهوری اسلامی و  سیستم مترقی جمهوری اسلامی اشنا شدم یه جور دیگه شدم . اقای جلیلی خیلی جلتنمنه . زیاد فشار نیاورد. انگار ذهن من را می خواند و خواسته های من را براورده می کرد. خلاصه شب خوبی با جلیلی داشتم. من ان شب را فراموش نمی کنم, سعید خیلی مرد نازنینی است حتی سر میز شام به من قول داد  حتی در صورت ساخت بمب اتم به خاطر فتوای ایت الله خامنه ای از بمب اتم استفاده نمی کند .  سعید عاشق غنی سازی است و خوب بلده غنی سازی کنه و در دور اول مذاکرات خیلی خوب پیش رفتیم من خواهان ادامه رابطه حتی در بغداد یا تهران یا هر جای دیگه هستم !!»