۱۳۹۱/۲/۱

دیپلمات اخراجی از برزیل: والله یه صدای الهی زیر اب به من میگفت این دختر بچه ها حوری هستند برو حالشو ببر!


حکمت الله قربانی پنجاه ساله، از دیپلمات های سفارت جمهوری اسلامی ایران در برزیل، چند دختربچه را در یک استخر شنا مورد تفقد قرار داد که بنا به تفاوت فرهنگی واکنش هایی را در برزیل برانگیخت، سفارت جمهوری اسلامی در برزیل اطلاعیه ای را منتشر کرده و گفته است که اتهام تعدی جنسی علیه  حکمت الله قربانی نادرست بوده و "حاصل سوء تفاهم ناشی از تفاوت در رفتارهای فرهنگی بوده است

مصاحبه اختصاصی با حکمت الله قربانی دیپلمات اخراجی  سفارت جمهوری اسلامی در خصوص انگشت کردن دختربچه های برزیل زیر اب

اقای حکمت الله قربانی در تشریح روز واقعه گفت :
ـ« هوا خیلی گرم بود . انهایی که ساکن برازیلیا هستند می فهمند چی میگم من هم بعد از اینکه کار اتباع ایرانی راه انداخته بودم  سرم درد می کرد . احساس خستگی می کردم با اجازه سفیر, ساختمان سفارت را ترک کردم و به باشگاه رفتم و از انجایی که باید غسل می کردم نیت کردم و پریدم تو اب استخر. داشتم برای خودم زیرابی می رفتم که چشمم به چند تا حوری افتاد اول فکر کردم اشتباه کردم , نزدیکتر رفتم دیدم چند تا دختربچه در زیر اب هستند والله بنده اولش خیال کردم دارم خواب می بینم بعدش یه صدایی زیراب بهم می گفت برو با حوری ها حال کن!  برای اینکه مطمئن بشم خواب نمی بینم رفتم جلوتر و دستم را به اندام شخصی دختر بچه ها زیر اب کشیدم دیدم اندامشان خیلی واقعی هستند. بازهم باورم نمی شد چند بار به اندام شخصی دختر بچه ها دست کشیدم تا اینکه فهمیدم خواب نمی بینم بعد یه حالت عجیبی به من دست داد  یعنی خیلی بهم خوش گذشت من هی زیرابی می رفتم و دختر بچه ها را انگشت میکردم. میخواستم صیغه را بخوانم و زیر اب به جماع با حوری ها بپردازم .... که یه دفعه بابای یکی از حوری ها به سمت بنده هجوم اورد و میخواست من را خفه کنه که خوشبختانه ماموران غریق نجات و حراست نجاتم دادند. وقتی از اب بیرون امدم مشت و لگد بود که از سمت پدر و مادر حوری ها بر سر و صورتم زده می شد. هر چی گفتم این تفاوت فرهنگی است کسی گوش نمی داد. بعد هم اجازه ندادند لباس بپوشم همین جوری لخت مادر زاد منو فرستادند اداره پلیس گفتم من پاس دیپلماتیک دارم و فرهنگ جمهوری اسلامی همینه و این امر رایجی در اسلام عزیز است و ما از این جور کارها زیاد تو اب می کنیم و اب از اب تکان نمی خوره! چون دیپلمات هستم و دارای مصونیت هستم ولم کردند برم. حالا هم از برزیل اخراج بشم قصد دارم یه استخر باز کنم!»

طنز / سرگرمی