۱۳۹۱/۱/۱۵

اکبر کوسه : امریکا هر غلطی بخواهد می کند پس باید با امریکا دوست بشیم چون امریکا ابرقدرته !


گویا بوی سقوط نظام به مشام کوسه هم رسیده است . اکبر کوسه هاشمی رفسنجانی بهرمانی در اخرین درافشانی بیان داشته است :
خدمت حضرت امام رسیدم و نامه مخفیانه ای به ایشان ارسال داشتم که لازم می دانم متن ان را بعد از سی سال منتشر کنم به حضرت امام عر عر عر ( عرض ) نمودم حضرت امام امریکا خیلی زور داره و ابر قدرت جهانه و هر غلطی که بخواد میکنه بهتره با امریکا مذاکره کنیم و با یانکی ها دوست بشیم. اقای حضرت امام والله شما اشتباه امر نمودید که امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند چون تا الان هر غلطی خواسته کرده صدام حسین را به جانمان انداخته هواپیمای مسافربری ما زده ناوچه های نظام را غرق کرده سکوهای نفتی ما را زده و خلاصه جمهوری اسلامی را بی ابروترین رژیم جهان کرده و خلاصه تر بگم امریکا بر خلاف نظر حضرت عالی خلی هم غلط میتونه بکنه و جوری به ما فشار وارد کرده که هیچ بعید نیست کله پا شویم پس بهتره با امریکا مذاکره کنیم و دوست امریکا بشیم.

رفسنجانی در ادامه گفت :
ـ« البته امام هم قبول کردند و راضی شدند با امریکا دوست بشیم ولی اجل مهلت نداد  و یهو حضرت امام به هوا رفتند و ما را ترک کردند و من هم قضیه را فراموش کردم و یادم رفت پیگر دوستی با امریکا شوم در نتیجه هشت سال رییس جمهور بودم و حضرت ایت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی بودند و ایشان هم لزومی ندیدند با امریکا دوست بشیم ولی حالا بنده خطر سقوط را به شدت احساس می کنم و بار دیگر متن نامه را به ایت الله خامنه ای ارسال کردم تا ایشان مطالعه کنند و اگر امکان داشت با امریکا دوست بشیم»
رفسنجانی در اخر گفت : ـ« من از همان اولش هم می خواستم با امریکا دوست بشم والله  راست میگم بحث امروز نیست چون امریکا ابر قدرت جهانه و خیلی زور داره و بدجور فشار میاره و ممکنه نظام پاره بشه و سقوط کنه ! پس باید بهش بگیم به ما فشار نیاره و فشارهایش را از پشت ما برداره و اینقدر دست تو سوراخ نظام نکنه  چون ما ضعیف هستیم.»