۱۳۹۱/۱/۲۹

جمهوری اسلامی ایران از آرمان های هسته‌ای جا زد!


image 
با توجه به مذاکرات  مذاکره کننده جمهوری اسلامی در استانبول در دو نوبت صبح و بعدازظهر با ایادی استکبار جهانی و شرق ملحد و غرب کافر به استحضار می‌رساند جام زهر هسته‌ای اماده بالا کشیدن است و حقوق بشر هم کشک است و اصلا مطرح نیست که نیست!
ما اولش خیال می‌کردیم این سران ناحق جمهوری اسلامی الگوی‌شان برادران کمونیست واقع در شبه جزیره کره و احیانا کمونیست‌های مستقر در جزیره کوبا می‌باشد و هیچ جوره به صراط راست هدایت نمی‌شوند. بعد از کلی خط و نشان کشیدن برای هسته و اتم مشخص شد اخوندها انقدرها هم کله خراب نیستند و اگر فشار حقیقی بر جاهای نظام وارد شود ممکن است رام شوند و سواری به غرب بدهند. 
 
قضیه از جایی شروع شد که این حق مسلم هسته‌ای  انقدر عزیز و گرامی شد که تحریم‌های شدیدی بر نظام جمهوری اسلامی اعمال شد یعنی هنوز به صورت عملی اساسی بر انجای جمهوری اسلامی اعمال نشده است قرار بود از اردیبهشت و تیرماه تحریم‌های مالی و نفتی و بازرگانی بر جمهوری اسلامی به اجرا گذاشته شود که دلار از ۱۱۰۰ تومان پرواز کرد و در مقصد ۱۹۰۰ تومان فعلی متوقف شد. یعنی اینطور که پیداست که رژیم جمهوری اسلامی انقدر ها هم توان ایستادگی در برابر تحریم‌ها را ندارد و خیلی زود جا زد. بازهم صد رحمت به کره شمالی که چند دهه تحریم است ولی هنوز به شکر خوردن نیافته است، ولی گویا همین مقداری که زور به کمر رژیم جمهوری اسلامی وارد شده حساب کار دست‌شان امده است که قراره شکر بخورند ولیکن ما از همین تربیون می‌گوییم به‌زودی شاهد توافقاتی مبنی بر توقف غنی‌سازی در سایت فردو با غلظت ۲۰ درصد باشید و تحریم‌های امریکای بشر دوست حافظ حقوق بشر هم از روی دوش نظام برداشته می‌شود از ان طرف عکس‌های سانسور شده‌ای که در جراید و رسانه‌های جمهوری اسلامی از دیدار جلیلی با زنان به چاپ می‌رسد مردم احساسی را به تحریک وا می‌دارد که دلارهای‌شان هرچه ارزان‌تر بفروشند و این‌جوری می‌شه که دلار و سکه سقوط می‌کنه!
 
الیته  این جام زهر هسته‌ای موقتی است و هر وقت میل همایونی ولی فقیه جمهوری اسلامی اراده نماید پشت پا به قراردادهای هسته‌ای زده و پادزهر جام زهر هسته‌ای را بالا می‌کشد و چرخه انرژی اتمی با غلظت صددرصد به جریان می‌افتد و این بار از انجایی که سید محمد خاتمی و شرکایش در انتخابات سال ۹۲ به ریاست جمهوری اسلامی دست یافته‌اند همه باید با ایران اصلاح طلب سازش کنند و دوباره نامه هاشمی به امام راحل در خصوص مذاکره با امریکا در سال ۹۲ قبل از ازمایش بمب اتمی مطرح می‌شود و حقوق بشر هم چنان کشک است

این نوشته با تغییراتی در خودنویس منتشر شد

.