۱۳۹۱/۲/۵

امام هادی نقی : ایام فاطمیه و ورود حضرت فاطمه به بهشت بر همگان مبارک و خجسته باد

امام نقی از نقویان درخواست کرد به جای عزاداری لگد عمر به شکم حضرت فاطمه در ایام فاطمیه به جهت ورود حضرت فاطمه به بهشت شادی کنند.

امام نقی در خطبه های عباسی شکن مسجد جامع سامرا در شب شهادت بی بی دو عالم ایراد فرمودند :
ـ« پیش از هر جا دارد ایام فاطمیه را بر همه مومنان تبریک عرض نمایم . ایام فاطمیه را تا روز قیامت باید برپا کرد. همانا مومنان واقعی کسانی هستند که بیست روز متوالی به جهت لگدی که عمر بر شکم حضرت فاطمه کوبید عزاداری می کنند. ما ضمن حمایت از اینگونه مراسمات در ایام فاطمیه باید ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه را به ایندگان منتقل کنیم تا دنیا دنیاست فاطمه فاطمه است ( صدای گریه حضار )

امام نقی در بش دیگر افزودند :ـ« فاطمه در هیجده سالگی بعد از دریافت لگدی از سوی عمر ملعون به رحمت ایزدی رفتند به فاصله چند ماه بعد از وفات رسو لاکرم . فاطمه از 9 سالگی به عقد امام علی درامدند و تا روزی که به شهادت رسیدند همیشه حامله بودند زن مسلمان یعنی فاطمه  که همیشه حامله بود و فکر افزایش جمعیت مسلمانان بود و حتی روزی که  عمر بر شکمش لگد زد حامله بود و محسن را هم به شهادت رسانید بهتر است بگویم عمر دو نفر را کشت یکی محسن یکی فاطمه.»

امام نقی افزودند : ـ« بار دیگر ایام فاطمیه و  ورود فاطمه زهرا به بهشت را تبریک عرض می کنم چرا که حضرت فاطمه بعد از شهادت به جنت وارد شدند و همین الان که من با شما دارم صحبت می کنم حضرت فاطمه در جنت مشغول خوشگذرانی و عیش و نوش هستند . چون مومن به محض شهادت وارد بهشت می شود و امام علی چون شهید شدند وارد بهشت شده پس حضرت فاطمه هم شهید شده وارد بهشت شده و الان دارند با هم زندگی می کنند و هیچ مشکلی هم ندارند و خوش و خرم مشغول زندگی کرده هستند نقویان ما باید به جای عزاداری لگد عمر به شکم حضرت فاطمه در ایام فاطمیه به جهت دخول حضرت فاطمه به جنت شادی کنند و  شیرینی پخش کنند (در اینجا بود که نقویان هلهله شادی سردادند)«