۱۳۹۱/۱/۱۷

سید محمد خاتمی با گلایه از ابطال آرا در حوزه دماوند اعلام کرد این بار هم در دماوند رای به جمهوری اسلامی میدهم و اگر جرات دارند این بار هم جمهوری اسلامی را باطل کنند


 به گزارش خبرگزاری ها کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان قانون اساسی مضحک جمهوری اسلامی از ابطال رای خاتمی به جمهوری اسلامی و سایر ارای مردم همیشه در صحنه دماوند خبر داد و اعلام کرد انتخابات دماوند در 15 اردیبهشت مجددا برگزار می شود
به گزارش سایت خاتمی . ای ار ابطال رای جمهوری اسلامی سید خاتمی در دماوند واکنش وی را به شدت برانگیخت و با ابراز نگرانی از اینده جمهوری اسلامی با گلایه گفت :
ـ« این بار اقتدارگرایان با بداخلاقی تواستند رای بنده به جمهوری اسلامی را ابطال کنند ولی بنده  سید حسینی هستم و  به هیچ وجه از رای خودم کوتاه نمی ایم. اگر سید حسنی بودم شاید راه سازش را با معاویه ملعون پیش می گرفتم ( مفسران این جمله خاتمی را کنایه به خامنه ای اعلام کرده اند )  اگر خورشید را در دست راستم و کره ماه را در دست چپم بگذارید مطمئن باشید در انتخابات شرکت می کنم و این بار هم در دماوند به جمهوری اسلامی رای میدهم. اگر جرات دارید این بارهم رای من که همانا رای به جمهوری اسلامی است را باطل کنید. تاکید می کنم تا تحقق کامل شروز سه گانه در انتخابات شرکت نمی کنم ولی این به معنای عدم شرکت در انتخابات نیست و بازهم در صندوق رای به جمهوری اسلامی رای میدهم اگر هم جمهوری اسلامی باطل شود بازهم به جمهوری اسلامی رای میدهم . من سید هستم و زیر بار حرف زور نمی روم ما انقلاب نکردیم که جمهوری اسلامی باطل شود اگر جمهوری اسلامی باطل شود من بازهم رای میدهم . من انقدر رای میدهم تا اینکه بلاخره من هم ادم حساب کنند و رایم را بشمرند اینجور نباشد که رییس جمهور اسلامی اینقدر بی ارزش شده باشد که رایش را باطل کنند انهم چه رایی رای به جمهوری اسلامی !»
 

جوک روز / کارگران کمونیست خدانشناس چینی سنگ قبر , تسبیح ,  چادر و برقع اخیرا مهر نماز برای مسلمانان می سازند!!