۱۳۸۹/۶/۲۷

احمدی نژاد با افسانه خواندن 11 سپتامبر گفت : برجهای تجارت جهانی سالم هستند

  به گزارش خبرنگار  کیهان  قهوه ای  در معیت دکتر احمدی نژاد به نیویورک اعزام شده است . دکتر احمدی نژاد در بدو ورود به شهر نیویورک در اولین نطق  با خبرنگاران گفت :
من  بارها به  نیو یورک امده ام  و برجهای دو قلو را صحیح وسالم دیدم . هیچ هواپیمایی برخوردی با این برجها نداشته و همه اش مونتاژه .
تازه اینها که چیزی نیست من پنج دفعه رفتم نیویورک عین پنج بار برجها سالم بودند امریکایها حتی اجازه ندادند از نزدیک برجها را ببینم  و این بار ششم است که برجهای دوقلو را سالم می بینم .
اینها با مونتاژ کردن چند تا فیلم هالیودی جوری وانمود کردند که انگار برجهای دو قلو مورد حمله تروریستی قرار گرفتند در حالیکه اصلا حمله ای در کار نبوده است .
دکتر احمدی نژاد ادامه دادند :
هولوکاست که وجود نداره هیچی یازده سپتامبر هم حادثه ای رخ نداده است و افسانه سازی است که صهیونیستها با ابزارهای تبلیغاتی  و هالییودی صحنه های در رسانه های خبری به نمایش گذاشتند و با جلوه های ویژه جوری وانمود کردند که این برجها توسط هواپیما رباهای مسلمان مورد حمله قرار گرفته است  و این حادثه را با مونتاژ برای اسلام ستیزی درست کردند.
من یک کار گروه تشکیل دادم تا در جهت تنویر افکار عمومی دست امریکا را در قضیه 11سپتامبر رو کنند
در حالیکه هاله نور چهره فوق مقدس دکتر احمدی نژاد را فرا گرفته بود بار دیگر بیان کردند :
من در سفر اولم به نیویورک هاله نورانی مقدسی پیرامون سرم مشاهده کردم به نحوی که در چشم حضار هاله نور منعکس شده بود
در بدو ورود به نیویورک هواپیمای ما از کنار برجهای دو قلو واین برج معروفه ایمپاریسیت (امپایر ستت) رد شد من همونجا پی به دورغ یازده سپتامبر بردم .
این صهیونیستها با رخنه کردن در شبکه های تلویزیونی جهانی در سال 2001 جوری بر مخاطبان القا کردند که برجهای دوقلو نیویورک فروریخته و توسط مسلمانان این کار صورت گرفته . 
بقدری این جا فضای رعب و وحشت وجود دارد که حتی شهروندان نیویورکی که این دورغ را هر روز می بینند جرات نمی کنند بگویند برجهای دوقلو سالم هستند و سقوط نکرده اند .
من از مقر سازمان ملل هم دیدم برجها سالم هستند و حتی می خواستم افشا گری کنم که یادم رفت .اونها بقدری از من می ترسیدند که اجازه ندادند از نزدیک برجها را ببینم چرا که دستشون رو می شد برای همین میخواستند من را چند بار بدزدند که ناکام ماندند
دکتراحمدی نژاد درباره بن لادن گفتند :
بن لادن هم هویت واقعی ندارد و این هم موجودی خیالی و افسانه ای است که امریکا برای پیشبرد اهدافش و گول زدن افکار عمومی این را در هالیود درست کرده . اصلا هرکی بن لادن را دیده به مانشان بده بهش جایزه میدیم . من حتی از دخترش که تو ایران بود  پرسیدم دخترش هم به بن لادن اعتقادی نداره ومعتقده که بن لادن قلابیه . و بابامو با جلوه های ویژه ومونتاژدرست کرده اند و من بجز در غار تارابورا آنهم بجز سایه ش چیزی ندیدم.

 داحمدی نژاد برای همین منظور عکسی از برجها گرفتند و در سایت شخصی شان در کنار عکس مونتاژ شده در هالییود  قرار دادند   . در عکس زیر کاملا افسانه یازده سپتامبر مشخص است .

عکسی که توسط هالییود صهیونیست تهیه شده است
عکس گرفته شده توسط احمدی نژاد که نشان می دهد این برجها سالم هستند


با اندکی تغییر در خودنویس منتشر شد