۱۳۸۹/۶/۱۲

بهانه های جمهوری اسلامی برای حمله به اسراییل و طرح های بهانه گیری جامع

سردار رفته  نقدی  در ادامه در افشانی هایش گفت :« دنبال بهونه می گردیم که اسراییل را محو کنیم » و بعد هم اب دهنشو را قورت داد و گفت این که چیزی نیست دنبال بهونه می گردیم تا امریکا و سپس تمامی غرب ملحد و در اخر جهان را حذف کنیم .
 وی که با فالس نیوز گفتگو می کرد در ادامه بیان داشت : 
اصولا ما 31 ساله دنبال بهونه می گردیم تا  غلط کنیم . یکی از بهونه ها هم منتظر جنگ با عراق بودیم تا جهان اسلام را ازاد کنیم  که متاسفانه به جام زهر مار ختم شد و اصلن  نشد بهونه راه قدس از کربلا عملی بشه .
سرداررفته  نقدی از طرح بهونه گیری گفت و برای مثال چند طرح بهونه گیری را بیان کرد :
ما دنبال بهونه می گردیم تا موسوی و کروبی را سر به نیست کنیم .
یا طرحی داریم تا از خانم کارلا برونی بهونه بگیریم و میونه اش را با سرکوزی بهم بزنیم .
 یا طرح بهونه گیری داریم که لگن های امریکایی در خلیج فارس را غرق کنیم که متاسفانه امریکاییها بهونه لازم را به ما ندادند  
یا طرح جامع استراتژیک بهونه ظهور امام زمان عج را داریم که ظهور امام زمان هرچه زودتر فراهم شود که متاسفانه امام زمان بهونه لازم را بوجود نیاوردند
در همین زمینه سردار رفته دکتر دامپزشک بسیجی سرلشکر فیروز ابادی  «امیدواریم نیازی به این نباشد که نیروگاه هسته‌ای اسرائیل را مورد هدف قرار دهیم »  که در ادامه طرح بهونه گیری سردار رفته نقدی است . 
فیروز ابادی به خبرگزاری مهر بیان داشت : 
ما دنبال بهونه نیستیم که بخواهیم نیروگاه اتمی اسراییل را بمباران کنیم    چون نیازی نیست بهونه داشته باشیم که بخواهیم حمله موشکی کنیم چون تمام خاک اسراییل در تیرس ما هستند و هر وقت لازم باشه با موشک می زنیم و دراخر هم گفت رژیم صیهونیستی باید محو شود !!! 
در ادامه این بهونه گیریها هم دکترررر احمدی نژاد گفت : اسراییل باید محو شود  دکترررا.ن که در پیش خطبه نماز جمعه سخنرانی می کرد گفت :
«حق ندارید در مورد سرنوشت ملت فلسطین با دشمنان گفت‌وگو کنید.»
 و ادامه داد:  بدنبال بهانه هستیم که اسراییل را محو کنیم  اصلا هم هولوکاست رخ نداده است و همه اش دورغه که هلو کاست رخ داده است .این را من امسال بار دیگر در سازمان ملل میگم