۱۳۸۹/۷/۶

سقوط بی سابقه ارزش دلار و یورو درپی نجس اعلام شدن


گزارش اختصاصی کیهان قهواه ای از سقوط دلار و یورو در سطح جهان
شایعه شده است که ریال جمهوری اسلامی در برابر دلار و یورو در بازارهای جهانی  به شدت سقوط کرده است در واقع این شایعه  از توطئه های خبیثانه دشمن است . در حالیکه  ارزش دلار و یورو در سطح جهانی سقوط کرده است در ایران بر اثر توطئه فتنه گران ارزش دلار و یورو افزایش یافته است .
به گفته کارشناسان مالی جهانی ارزش دلار و یورو از زمانیکه جمهوری اسلامی دلار و یورو را  نجس اعلام کرده است به شدت سقوط کرده اند و صرافان جهانی از خریداری این ارزهای کثیف و نجس امتناع می کنند .
 دربازارهای جهانی دلار و یورو میلیونها بار ارزش خود را دربرابر ریال تمیز و مطهر جمهوری اسلامی از دست داده اند و هیچ معامله ای در سطح جهان با این پولهای نجس انجام نمیشود .
به نقل از روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی از فدرال رزرو  می گوید :
دلار امریکا و یورو اروپایی به کم ارزش ترین دوره خود درتاریخ رسیده اند و ریال جمهوری اسلامی تبدیل به ارزش مند ترین ارز جهان تبدیل شده است و بانک مرکزی امریکا قرار است  از  سال اینده  از ریال به جای دلار استفاده کند
 از آنجاییکه  دلار و یورو نجس و حرام اعلام شده اند . بزودی این ارز های نجس از معاملات جهان محو خواهند شد و ریال جمهوری اسلامی جای دلار و یورو در امریکا و اروپا خواهند گرفت .
یکی از شهروندان امریکایی ضمن حمایت از ریال جمهوری اسلامی وبا دست داشتن یک اسکناس 100000 ریالی با تمثال امام خمینی به کیهان قهوه ای گفت :
این اسکناس به اندازه  یک میلیون دلار امریکا برایم ارزش دارد و خمینی پاک و تمیز است ولی اسکناس یک میلیون دلاری امریکا با عکس بنجامین فرانکلین نجس و حرام است .
یکی دیگر از شهروندان اروپایی نیز در حالیکه یورهای نجس را در سطل زباله می انداخت به خبر نگار اعزامی کیهان قهوه ای گفت :
چند سال منتظر چنین روزی بودم تا از شر این نجاسات راحت شوم و منتظر پول ارزشمندی بودم تا جایگزین این نجس ها کنم .
بعد هم سکه 5000 ریالی جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی رااز جیبش بیرون اورد و بران بوسه زد

همچنین شرکت های دستمال سازی از خرید دلار و یورو خبر دادند تا دستمال از این ارزهای نجس تهیه کنند که با مخالفت روحانیون دولتی ایران مواجهه شدند که ایت الله نوری همدانی با اعلام اینکه اگر درصدی از این اسکناس های نجس را به حساب ایشان واریز کنند برای دستمال سازی حلال می شوند