۱۳۸۹/۶/۱۷

2000 الاغ بسیجی آموزش خراب کاری در فضای مجازی می بینند


سپاه سایبری جمهوری اسلامی   ید طولانی درخرابکاری  مجازی دارد .سردار رفته  ابراهیم جباری  نیز با اشاره به جنگ سایبری گفته است زمینه آموزش وبلاگ نویسی به 2000 بسیجی داده می شود تا در جنگ سایبری با دشمنان بجنگند و مشخص نیست این 2000 نفر هکر می شوند یا صرفا وبلاگ نویس ارزشی که مدح خ.ر را بنویسند . همچنین ابراهیم جباری  از کمبود بودجه سپاه برای بسیج گفته است که تنها 20 درصد را سپاه تامین می کند و مشخص نکرده است 80 درصد دیگر بودجه بسیج از کجا تهیه می شود؟
به احتمال زیاد 80 درصد بودجه بسیج مفت خور  از دزدی و باج گیری و سرقت از مردم تهیه می شود
به گزارش خبرگزاریها فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم گفت: در تلاش هستیم به ۲ هزار نفر از بسیجیان استان قم آموزش وبلاگ‌نویسی ارائه دهیم تا در جنگ سایبری با دشمنان فعالیت کنند.
سردار ابراهیم جباری شامگاه سه‌شنبه در نشست استاندار قم با فرماندهان منتخب پایگاه‌ها، کانون‌ها و نخبگان بسیج این استان با اشاره به بازدیدش از یکی از پایگاه‌های بسیج اظهار داشت: در این پایگاه بیش از ۲۰ وبلاگ نویس در حوزه جنگ سایبری فعالیت می‌کنند و ما بنا داریم فعالیت‌های سایبری را در سطح استان قم توسعه دهیم.
وی با اشاره به تشکیل هشت حلقه صالحین در این پایگاه بسیج تصریح کرد: انتظار ما از این پایگاه، ایجاد ۳ حلقه صالحین بود اما ۸حلقه در این پایگاه تشکیل شد که حداقل ۵ حلقه از استاندارد لازم و آمادگی کامل برخوردارند.
جباری، اعتبارات سپاه را برای حمایت بیشتر از پایگاه‌های بسیج را محدود دانست و گفت: تقریبا ۱۰ الی ۲۰ درصد نیاز پایگاه‌های بسیج از طریق سپاه تأمین می‌شود، برای اینکه بودجه سپاه بیش از این جواب نمی‌دهد.
فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) یادآور شد: به عنوان مثال اگر کمک ۲۵۰ میلیون تومانی استانداری قم به طرح راهیان‌نور نمی‌بود، ما نمی‌توانستیم کاری به این وسعت و عمق انجام دهیم.
وی گفت: بالغ بر ۱۰ هزار نفر در اردوهای جهادی امسال شرکت کردند و حدود ۸۰۰ میلیون تومان برای فعالیت‌های این افراد در مناطق محروم استان هزینه شده است.
جباری در بخش دیگری از سخنان خود به اظهارات فردی که ادعا کرده بود همه نخبگان در جبهه باطل هستند، تصریح کرد: این اظهارات صحیح نیست چرا که امروز اساتید مبرز و برجسته استان قم در سازمان بسیج اساتید عضویت دارند و مشغول فعالیت هستند.
وی گفت: در سازمان جامعه پزشکی نیز عناصر فعال جامعه پزشکی حضور دارند و در سایر سازمانهای اقشاری، افراد تأثیرگذار و نخبه حضوری فعال دارند
.