۱۳۹۰/۵/۱۷

سخنگوی وزارت خارجه : درسوریه خبری نیست / مردم انگلیس مگر چه می گویند که قصابی می شوند


رامین مهمانپرست توصیه کرد تا اطلاع ثانوی به انگلیس سفر نکنند  و به علت ناامنی گسترده در انگلیس  خواستار بازگشت ایرانیان شد .
 

 در پی تشدید شورشها در منطقه تاتنهام در انگلیس سخنگوی وزارت خارجه رژیم جمهوری اسلامی ایران  واکنش نشان داد و گفت : 
 « متاسفانه غرب دمکراسی و مردم سالاری و حقوق بشر را برای مردم خودش نمی خواهد . حقوق بشر  ابزاری شده برای تشر زدن به کشورهای ازادی نظیر جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه . این حربه حقوق بشر دیگر کاربرد ندارد . ما به دولت انگلیس توصیه می کنیم به جای مداخله در کشورهای دیگر به فکر مردم انگلیس باشند که دیگر نه عروسی شاهزاده می خواهند نه حتی خود ملکه  پیر و  چروکیده ای مثل الیزابت دوم . مگر خواسته های برحق مردم انگلیس چیست که باید توسط پلیس ستمگر لندن  قصابی شوند . امارهای دورغی در چند ماه گذشته از سوریه مخابره کرده اند که چند هزار نفر توسط بشار اسد کشته شده است ولی ما یک تلفن به سوریه زدیم و دریافتم همه اینها دورغ است  در سوریه خبری نیست . مشکل جهان الان انگلیس و امریکاست که اکثریت مردمشان نان شب ندارند بخورند ولی بدنبال کشورگشایی و حمله به کشورهای ازاد جهان هستند . به جای اینکه پول خرج کنند و ایران اسلامی را در مجامع جهانی محکوم به حقوق بشر کنند به فکر منافع مردم خودشان باشند . ازادی بیان اصلی ترین حق یک شهروند است که توسط دولتهای انگلیس و امریکا زیر پا گذاشته می شود !.»
 مهمان پرست در خصوص اعتراضات مردم اسراییل در چند روز گذشته گفت :
 « حرکت خوبیه . مردم اسراییل هم به پاخواستند و خواستار محو اسراییل هستند و می خواهند حاکمان صهیونیستشان را به زیر بکشند . مردم اسراییل  زخم خورده صهیونیستها هستند و خواستار حذف کشور اسراییل و ایجاد کشوری به اسم فسلطین به جای اسراییل هستند ! .»
 شایان ذکر است دماغ اقای مهمان پرست بعد از بیان این سخنان اندکی کوتاه شد !
 
 طنز / وبلاگ پرشیا رویال