۱۳۹۰/۵/۱۱

سردار احمدی مقدم : آب پاشی و روزه خوری بمراتب از قمه کشی و تجاوز خطرناک تر است


 سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با تشریح رویکرد جدید مبارزه با ضد اخلاقی ها و ناهنجاری ها در کشور بیان داشت :
« متاسفانه  غرب با برنامه ریزی منسجمی جوانان کشور مورد هدف قرار داده است . یکی از اقداماتی که اخیرا از سوی ماموران سیا در ایران اسلامی مورد ترویج قرار گرفته است نا نجاری غیر اخلاقی آب بازی بین جوانان به صورت مختلط است که در سایتهای اجتماعی غرب برنامه ریزی و هدایت می شود . بنده با صحبتی که با رییس پلیس افتا ( پلیس مبارزه با جرایم رایانه ای ) داشتم  متوجه شدم برنامه ریزی وابتکار  این طرح از سوی  موساد و سیا صورت گرفته است و سرشاخه اصلی این طرح با اکانت دخترانه در فیس بوک اقدام به برگزاری این ناهنجاری به صورت مختلط بین دخرتان و پسران مسلمان در پارک ها ی تهران کرده است .که الحمد الله با اعزام ماموران گمنام امام زمان این طرح شکست خورد . »
 احمدی مقدم در خصوص راهکار مبارزه با این ناهنجاری اب پاشی گفت :
 « تجاوز و قمه کشی معضل اصلی نظام نیست معضل واقعی ما نا هنجاری ترویجی غرب نظیر  اب پاشی به سبک غربی در ایران اسلامی است . ما هرچقدر هم تجاوز و قمه کشی داشته باشیم خطری برای نظام محسوب نمی شود و طبیعی است  هزار و چهارصد ساله که در اسلام قمه کشی رایجه و تجاوز ریشه در اسلام عزیز و متبرک دارد . بنده تاکید می کنیم  اب پاشی و روزه خوری و بدحجابی بمراتب از قمه کشی و تجاوز خطرناک تر است و بیشترین تلاش نیروی  انتظامی خدوم با توجه به منویات  رهبر معزز انقلاب مبارزه با ناهنجاری غربی است . »


 نوشته داریوش آریایی / طنز