۱۳۹۰/۵/۱۵

اطلاعیه پلیس : منازلی که سحر لامپشان خاموش بود را به 110 اطلاع دهید


رییس پلیس اخلاقی و مبارزه با منکرات نیروی انتظامی در گفتگو با بخش خبر صدا وسیما از تشدید امر به معروف و نهی از منکر در ماه مبارک رمضان خبر داد .
 سردار روزبهانی در تشریح این طرح گفت :
«  ماه مبارک رمضان شروع خوبی برای تزکیه نفس و پالایش از ناپاکی هاست . خیلی خوبه که مردم ولایتمدار ما در این ماه کمتر جنایت و جرم مرتکب میشوند . طبق امار در این ماه میزان جنایت بین مردم مسلمان ولایتمدار ما  بسیار پایین میاید که این امر را مدیون رهنمودهای مقام معظم رهبری هستیم .»
 سردار روزبهانی  در خصوص تشدید مبارزه با روزخوری گفت :
« همانطور که مستحضر هستید  اخیرا  در سفر فرماندهان نیروی انتظامی  به قم جهت شرکت در جلسه ای که خدمت روحانیون داشتیم به نکته مهمی در خصوص نهی از منکر و امر به معروف از سوی مراجع محترم بیان شد . با توجه به سیره نبوی از این پس با کسانی قصد هنجار کشی و توهین به ساحت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری را به صورت مستقم و غیر مستقیم در جرایمی نظیر روزه خوری, ترک نماز ,  بی تقوایی , سبک برشمردن روزه و نماز را در ملاعام و یا اختفا داشته باشند به شدت برخورد می کنیم . »
 رییس پلیس منکرات درخصوص اجرای طرح ضربتی روزه بیان داشت :
 « امسال به فضل الهی توفیق یافتیم طرح ( سحر رمضان  با مرکز پلیس 110 ) را با عنایت به امام زمان به مرحله اجرا در بیاوریم . در این طرح پلیس  گشت مناطق موظف هستند  به هنگام سحر در محلات به منازلی که چراغ منزلشان خاموش است مراجعه و علت روزه نگرفتن را جویا شوند و با توجه به تعداد منازل در محلات و کوچه های میهن اسلامی  از هم وطنان بسیجی و ولایتمدار در خواست می کنیم  در صورتیکه لامپ منازل همسایه ای که به هنگام سحر خاموش است را به مرکز فوریتی 110 نیروی انتظامی اطلاع دهند تا  در اسرع وقت ماموران پلیس علت خاموشی چراغ منزل در ماه مبارک رمضان را  بسسی (بررسی ) کنند . »

طنز / وبلاگ پرشیا رویال