۱۳۹۰/۵/۳۱

خامنه ای : اگر خدا نخواهد هیچ دیکتاتوری سقوط نخواهد , طرابلس را خدا آزاد کرد


ایت الله سید علی خامنه ای ولی امر مسلمین جهان در دیدار با سران نظام در شب شهادت مولای مقتیان حضرت علی (ع) در واکنش به خبر آزاد سازی طرابلس توسط انقلابیون و سقوط دولت قزافی گفت :
« خدا را شاکریم و این صحنه ها را دیدم . اول از همه بگویم عربیت موج بر اسلامی بودن این موج ارجحیت دارد و این موج عربی تنها محدود به کشورهای عربی است نه اسلامی و غربی !! موج بیداری عربی همه جهان عرب را فراگرفته است و بزودی به عربستان خواهد رشید . این موج تا قلب مکه پیش خواهد رفت . طرابلس را خدا ازاد کرد . این صحیح نیست که بگویم مردم لیبی قزافی را بیرون کردند اگر خدا نخواهد هیچ دیکتاتوری ولو در هرکشوری سقوط نخواهد کرد . بن علی در تونس یکی از شقی ترین دیکتاتوران تاریخ بود ولی اگر خدا نمی خواست سقوط نمی کرد . مبارک فرعونی به تمام معنا بود ولی دیدید چگونه با خفت ساقط شد . چرا راه دور برویم  انقلاب اسلامی ما بواسطه فیض خدا بود و جمهوری اسلامی را خدا مستقر شد . خوشبختانه عنایت خدا شامل حال نظام ماست اگر نظامی الهی و در خط الله باشد  اگر دنیا هم جمع شوند و شعار بدهند وتظاهرات کنند , حمله  نظامی بکنند تا زمانیکه خدا نخواهد سقوط نخواهد نکرد . الحمد الله   دست الله را بروی نظام اسلامی می بینم و تاکنون توانسته ایم از فتنه ها با عنایت الله سربلند بیرون بیاییم . » 
 خامنه ای افزود : 
« بنده دست الله را در کشور سوریه به وضوح می بینم و برای همین است که اغتشاشات در سوریه به جایی نرسیده و در نطفه خاموش شده است چون این موج کاذب و باطل است و موج اصیل عربی نیست و در لیبی موج اصیل بود و اگر الله نمی خواست الان هم آقای قزافی بر سرکار بودند »
 خامنه ای در اخر گفت : 
« این پیام روشنی است که خدا سرنوشت همه را رقم می زند و از مردم فتنه گرسوریه  می خواهم  سرنوشت را بپزیرند و حکومت اسلامی بشار اسد را اذیت نکنند چون این حکومت همچون نظام اسلامی ما الهی است و الله پشتیبان ماست »
 
 طنز / پرشیا رویال