۱۳۹۰/۵/۲۷

در گفتگوی تلفنی اسد با خــــــ.ر مطرح شد : کسی که باید برود ملکه جنایتکار انگلیس و اوبامای قاتل است


 پس از تهدیدهای باراک اوباما مبنی بر واگذاری قدرت بشار اسد  در سوریه  , بلافاصه بشار اسد در گفتگوی تلفنی از مقام عظمی ولایت کسب تکلیف کرد در این گفتگو دو طرف با محکوم کردن رژیم پادشاهی انگلیس در کشتار بی رحمانه معترضین خواستار خویشتن داری ملکه در مواجه با معترضین شدند و از الیزابت دوم و باراک اوباما درخواست کردند قدرت را  به مردم واگذار کنند
 در ابتدای گفتگوی تلفنی بشار اسد خود را سرباز خـــ.ر معرفی کرد که از طرف خـــــ.ر ماموریت دارد تا سوریه را همچون ایران سالامی سربلند و اباد کند .
ایت الله خآآآآآآآآآآآآآآآآمنه ای در جواب گفت : ـ « الحمد الله شما جوان هستید و اینده به جوانان تعلق دارد . روحیه ایستادگی شما مرا به یاد مرحوم حافظ اسد می اندازد که یک تنه از بلایا و شورشهای تحمیل شده غرب و صهیونیسم سربلند بیرون امدند و فتنه گران را در دهه 60 و 70 و 80 و 90 میلادی با مهارت مثل زدنی سرکوب کردند . متاسفانه هجمه اخیر که از سوی ملکه انگلیس  برمردم شریف و ازادی خواه لندن  صورت گرفت قلب بنده را جریحه دار کرد . ضمن محکوم کردن عملیات ددمنشانه ملکه انگلیس از  به ایشان توصیه می کنم قبل از اینکه دیر شود از سلطنت کناره گیری کنند و به صدای مردم نجیب انگلیس گوش فرا دهند . »
بشاراسد نیز ضمن محکوک کردن حملات بی رحمانه گارد سلطنتی ملکه در مواجه با مردم گفت : « دولت سوریه نیز خواستار برخورد نرمتر نیروی انتظامی بریتانیا در برابر مردم استقلال طلب انگلیس است و از ملکه الیزابت می خواهیم از قدرت کناره گیری کند . »
 در ادامه  گفتگو اسد به خـــــــــــــ.ر گفت : « مردم ستمدیده امریکا که بیش از 280 میلیون نفر را شامل می شوند از سیاستهای فریبانه اوباما دل خوشی ندارند و انتخابات سال بعد را تحریم کرده اند و از اوباما می خواهند از ریاست مهوری استعفا دهد و مردم را بیش از این سرکوب نکند و در امور داخلی سوریه دخالت نکند . از الان بگم من نمیرم »
 ایت الله خـــــــــــــ.ر نیز ضمن تایید فرمودند : « تهدیدهای پوچ اوباما مبنی بر حقوق بشر   مصرف بین المللی دارد و هر ساله 5 میلیون  شهروند سرخ پوست بومی و 7 میلیون سیاه پوست و 1 میلیون سفید پوست این کشور توسط گارد ریاست جمهوری کشته می شوند . نقض حقوق بشر در امریکا بسیار بالاست ولی به جز کشورهای ازاد کسی به این جرایم اهمیت نمی دهد . اوباما باید برود و شما باید بمانید »
 در اخر خامنه ای  به اسد توصیه کرد فتنه را با شیشه نوشابه های ارسالی جمهوری اسلامی سرکوب کند که نتیجه بخش خواهد بود و لی بشار اسد گفت شیشه نوشابه در سوریه کاربردی ندارد.

طنز / پرشیا رویال