۱۳۹۰/۵/۲۲

علی اکبرهاشمی : اگر دخترم در بیداداگاه انـقلاب اسلامی محکوم شود اسرار نظام را فاش می کنم!


 ایت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی در واکنش به تشکیل دادگاه دخترش فائزه هاشمی گفت :
 
«  ضمن محکوم کردن فتنه گران , الحمد الله نظام اسلامی خوبی داریم . سی و سه ساله حق هیچ احد ناسی در نظام اسلامی خورده نشده , ولی باید به حرف مردم گوش کرد به قول حضرت امام مگرمردم چه می گویند سرکوب می شوند . خوشبختانه انقلاب اسلامی در بهترین جای خودش در تاریخ قرار دارد و وضعیت خیلی خوبی نسبت به پیش از انقلاب اسلامی داریم . بنده در زمان طاغوت شکنجه شدم و زیر ماتحتم  کپسول گاز و پیکنیک  روشن کردند . ریشم را اتو کردند ولی جرات نداشتند من را محاکمه کنند . خدا را شاکریم رهبر فرزانه ای داریم که به فکر مصالح انقلاب و نظام است . الان  بیداداگاه هایی در نظام تشکیل شده و فرزندان انقلاب را محاکمه می کنند که صد رحمت به دوره طاغوت . بارالها از اینکه انقلاب اسلامی را سربلند کردی متشکریم ولی به چه جرمی فرزندان انـ قلاب و استوانه نظام را محاکمه می کنید به جرم فتنه  من هم فتنه گران را محکوم کردم ولی این هم شد جرم . مرگ بر انگلیس ولی انگیس را ببینید پلیس جرات نکرد در اغتشاشات مردم را  به رگبار ببندد و اسلحه روی مردم بکشد و یا شکنجه کند ولی با اینکه نظام برحق ما اسلامی است ولی  این دادگاهها غیر قانونی است . به من ایراد می گیرند چرا مهدی فراری شده  رفته انگلیس  و چرا بر نمی گیرده , مگر با این وضعیت جرت داره برگرده ایران که بفرستیدش زندان  , نخیر جاش توانگلیس خیلی هم خوبه . این را هم با صراحت میگم اگر  دخترم در بیداداگاه  انـ قلاب اسلامی محکوم بشه  اسرار نظام را فاش خواهم کرد

طنز / پرشیا رویال