۱۳۹۰/۵/۳۱

دلایل بازرسی کیف ایرانی ها توسط نیروی انتظامی مشخص شد


بعد از اعلام خبر بازرسی کیف و کوله جوانان در دامنه کوه باید به استحضارتان برسانم چند فرضیه مطرح می شود

 یکم ) اصولا بیشتر ایرانی ها روزه بگیر نیستند اون هم در فصل تابستان که بدن به مقدار متنابهی  آب نیاز داره و برای همین مردم اگاه ایران مواد خوراکی را در کیف حمل می کنند تا در فرصت مناسب به دور از چشم گزمه های جمهوری اسلامی مواد خوراکی و اب آشامیدنی را خارج کرده و دلی از عزا در میاورند که همین پلوتیک (حمل خوراکی  در کیف ) باعث شده است نیروی خدوم انتظامی جمهوری اسلامی از این کلک به الله اگاه شده و اقدام به بازرسی کیف مردم بکند و مواد غذایی حاضری را کشف و منهدم کند .
 
 دوم ) از انجاییکه اسلام دین رحمت و شفقت است و پیشگیری بهتر از درمان است لذا  دسته اندکی از ایرانیان که در اقلیت هستند و دین اسلام را سبک می شمارند و  از سنت الهی پیروی نمی کنند و گول شیطان را می خورند مقداری خوراکی در کیف می گذارند تا  اگر گرسنه شدند میل کنند و برای همین نیروی الهی انتظامی برای اینکه این دسته از انسانها که همیشه در اقلیت هستند را به صراط مستقیم هدایت کرده و با بازرسی کیف و انهدام خوراکی ها انها را به اسلام عزیز نزدیکتر کرده و از گناه دور می کنند . 
 
 سوم )  چون برادران نیروی انتظامی از سحر   مشغول گشت و ارشاد مردم  هستند و گرسنه می شوند لذا با مراجعه به مردم و بازرسی کیف کسانیکه موادغذایی حمل می کنند دلی از عزا در میاورند و مواد غذایی را توقیف و در فرصت مناسبی در ون گشت ارشاد میل می کنند .
 
 چهارم )  چون قانون جنگل در ایران حاکم است و جمهوری اسلامی از مردم می ترسد . برای اینکه روی مردم زیاد نشود و پر رو نشوند دنبال دلیلی برای ترساندن مردم هستند و برای همین اقدام به یل کشف مواد خوراکی و اب اشامیدنی اقدام به بازرسی کیف و کوله جوانان می کنند 
 
 طنز / پرشیا رویال