۱۳۹۰/۵/۱۵

چرا جمهوری اسلامی و دیکتاتورش از آب بازی جوانان ایرانی می هراسد ؟


فتوای جدید خامنه ای : اب بازی لهو ولهب است و اب بازی بین مسلمین تا ابد حرام است
برای پاسخ به این سوال نظر خامنه ای , سید احمد خاتمی , فاطمه رجبی , دکتر روا زاده , احمدی نژاد , سید محمد خاتمی و  مرضیه وحید دستجردی  را در خصوص آب بازی جویا شدیم .
 

 درچند روز گذشته  چندتن از جوانان در سایتهای گروهی اقدام به برگزاری فراخوان برای تجمع در پارکهای تهران برای آب بازی کرده اند که با حمله شدید  جمهوری اسلامی قرار گرفته است  به نحویکه چند تن از شرکت کنند گان توسط نیروی انتظامی جمهوری اسلامی بازداشت و محکوم به براندازی از طریق اب بازی شدند و در صداو سیما به جرم خود اعتراف کردند .

نظر چندتن از مقامات و علمای جمهوری اسلامی در خصوص اب بازی 

 سید علی خامنه ای درخصوص اب بازی گفت : 
« نشاط  جوانان مسلمان عزیز سرلوحه نظام اسلامی ماست ولی هر نشاطی مد نظر اسلام عزیز ما نیست . لهو و لهب در اسلام حرام  ابدی اعلام شده است . اب بازی جایی در بین مسلمین ندارد . این شیوه آب بازی یک نوع هنجار شکنی به سبک غربی است که مسلما از سوی غرب و صهیونیسم ترویج داده می شود . اشاعه اب بازی در حد محاربه با الله است . نظام اسلامی به شدت با این نوع جریانات شیطانی که بین جوانان به صورت مختلط برگزار می شود مبارزه خواهد کرد . »

 حجت الاسلام سید احمد خاتمی  امام جمعه تهران در مورد اب بازی گفت :
 « بنده این حادثه تاسف بار را به حضرت بقیع الله الاعظم تسلیت عرض می کنم . ما عمامه به سرها و ما اخوندها این حرکت ددمنشانه فتنه گران اب پاش را  محکوم و خواستار اشد مجازات برای اب پاشان فتنه گر هستیم قوه قضاییه طبق معمول سکوت کرده و باعث ادامه این حرکت از سوی فتنه گران می شود .متاسفانه دست غرب در این برنامه مشهوده توصیه می کنم نیروی انتظامی و قوه قضاییه به جای  دستیگری چاقوکشان و متجاوزین این اراذل و اوباش اب پاش را دستگیر کنند .»

 نظر فاطمه رجبی در خصوص اب بازی جوانان :
 «  چرا اینهایی که از سوی امریکا خط می گیرن تا روی هم اب بپاشن خجالت نمی کشند در ماه مبارک رمضان که همه  روضه هستن اب می پاشن که روضه داران تحریک بشن و هوس اب خوردن بکنند و خدای نکرده برن و اب بخورن  روضه شون را بشکنن !»

 دکتر روا زاده در مورد اب بازی گفت : 
« کسانی که اب روی دیگران بریزند زیگیل درمیارند و خدای نکرده اگر دختری روی پسر نامحرمی اب بپاشد کچل می شود و اگر پسری روی دختر نامحرمی اب بپاشد عقیم می شود . الان اگر می بینید در غرب نرخ تولد کم شده برای اینه که آب را روی هم میریزند ...........!!! »

 دکتر  احمدی نژاد در خصوص اب بازی گفتند : 
« به من و توچه مربوطه کی رو کی اب میریزه . مردم دوست دارند رو هم اب بپاشند . یکی میخواد اب را با سطل بپاشه یکی با لوله یکی با افتابه یکی تو تفنگ اب پاش . حالا دولت این وسط چیکاره است که بخواد جلوی اب پاشی مردمو بگیره . لعنت بر پدر و مادر کسی جلوی اب پاشی مردم را بگیره . خطابم به کسانیکه نمی خوان ازادی های فردی مردم را ببینند آبو بریزید اونجا که میسوزه »

سید محمد خاتمی در باره اب پاشی گفت : 
«  مردم ما بدنبال حق ازادی خواهانه خودشان در چارچوب اصلاحات می گردند و از هنجار شکنی های حداکثری بیزارند و حداقل کف خواسته هاشون را طلب می کنند خرسندم در دوره دولت اصلاحات حتی یک بچه را هم به جرم ابپاشی دستگیر نکردیم  ولی دولت اقای احمدی نژاد را ببینید چه جوری مردم را در تنگنا قرار میده و بچه هایی که روی هم اب پاشیدند را دستگیر می کنه و دورغ میگه . مردم بدنبال رای خود رد انتخابات مجلس سال 90 هستند »

مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت جمهوری اسلامی در خصوص اب پاشی گفت : 
 « از نظر علمی اب پاشی صدمات بدی برای شخص اب پاش داره و در دراز مدت چشمش ضعیف می شود و دچار سر درد مزمن می شود و بدنش ضعیف می شود .کسی هم رویش اب پاشیده می شود دچار بیماری می شود واگر اب غیر اشامیدنی باشد به بیماری های نظیر هپاتیت و ایدز مبتلا می شود . از جوانان ایران اسلامی ولایتمدار می خواهم در ظهر تابستان در اماکن عمومی روی هم اب نپاشند و این کار علاوه بر اینکه حرام ومعصیت است موجب بیماری می شود و کار زشتیه »

طنز / نوشته داریوش اریایی / وبلاگ پرشیا رویال