۱۳۹۰/۶/۷

ایت الله صدیقی : اگر کسی این تصاویر شنیع آب بازی را ببیند و از غصه نمیرد مسلمان نیست!


ایت الله کاظم صدیقی امام جمعه تهران با انتشار چند عکس اب بازی از شهرداری و مسئولان کشوری  که زمینه اب بازی را در پارکهای شهر تهران فراهم اورده اند به شدت انتقاد کرد و بیان داشت :
« وا سلاما , تهران شده مرکز ام الفساد  وامصیبتا , سهل انگاری مسئولان شهرداری در  فراهم کردن لوازم اب بازی قابل بخشش و چشم پوشی نیست . چرا باید در بوستانهای باصفای اسلامی شهر تهران شاهد اختلاط نرها با ماده ها در میان چشم مومنان و مومنات مسلمان باشیم . در این ماه مبارک رمضان اخبار ناخوشایندی از ناهنجاری  اب بازی در ملا عام توسط چند تن از جوانان گمراه  را شاهد بودیم . باور کنید شرم دارم بگویم دیروز عکسهایی از بی ناموسی در پارکهای شهر تهران برایم اورده اند که شرم می کنم از باگویی این تصاویر سکسی مستهجن آب بازی حیوانات . واقعا شرم اور است در مملکت امام زمان در مملکت ولایت فقیه  این جوری با اسلام بازی کنند ! چرا اینگونه امنیت اخلاقی جامعه را به خطر می اندازید . بنده به صراحت می گویم با این فسادی که جوانان به راه انداخته اند وقوع زلزله و بلایا در ایران اسلامی بواسطه خشم الهی دور از چندان نیست و بزودی بلای الهی بر سر نظام اسلامی وارد می شود .»
ایت الله صدیقی افزودند : 
« ناهنجاری غیراخلاقی اب بازی در گنجشکها و پرندگان واقعا غم بزرگی است . اگر کسی این تصاویر آب بازی را ببیند و از غصه نمیرد مسلمان نیست »

 تصاویر منتشر شده اب بازی  از سوی ایت الله صدیقی در خبر گزاری مهر

در این عکس چند گنجشک نر و ماده به صورت زننده ای  مشغول اب بازی  در ملا عام هستند

وقاحت گنجشکها به حدی رسیده است  شیر اب را باز می کنند و به صورت مختلط از روی فواره می پرند وامصیبتا

اگر مسلمانی این صحنه  شنیع اب بازی مختلط را ببیند و بی تفاوت باشد مسلمان نیست !

با این حرکات ناشایست وقوع بلا بر نظام اسلامی محتمل است وا اسلاما

مرگ بر گنجشکها و سارها و پرندگانی که در ملا عام اب بازی می کنند . در اینجا یک گنجشک ماده با یک سار نر استغفرالله مشغول اب بازی هستند
طنز / پرشیا رویال
نوشته داریوش اریایی