۱۳۹۰/۵/۲۰

مردم انگلیس برای ورود نیروهای مقاوت بسیج مستضعفین به لندن لحظه شماری می کنند



سردار نقدی از اعزام گردانهای عاشورا و الزهرای بسیج به لندن و شهرهای دیگر انگلیس خبر داد که مورد استقبال مردم ولایتمدار انگلیس قرار گرفت  و برخی از شهروندان انگلیسی خواستار تحریمهای اقتصادی سیاسی  یک جانبه جمهوری اسلامی ایران بر علیه ملکه انگلیس شدند  .
 
 به گزارش روزنامه کیهان یکی از شهروندان انگلیسی در خصوص اعزام چند قلاده بسیجی برای تامین امنیت معترضان به حسین شریعتمداری  گفت : 
 « خدا را شکر که بلاخره یکی صدای مردم زجر دیده و ستمدیده را شنید . متاسفانه حاکمان ما اهریمن به تمام معنا هستند . مردم ما بدنبال حق و حقوق خود بودند . مگر مردم چه می گویند که توسط نیروی کثیف انتظامی مورد حمله قرار می گیرند . مورد بی احترامی قرار می گیرند . چرا باید  این همه توهین را تحمل کنیم . نیروی وقیح انتظامی تجمع مسالمت امیز مردم را به هم می زند و با باتوم و گاز اشک اور به مردم حمله می کند . من خودم شاهد بودم از بالای پل مردم را به پایین می انداختند و در صحنه ای دیگر با ماشین  نیروی جنایتکار انتظامی به صورت سعبانه ای  از روی مردم عبور می کردند و مردم را به قتل می رساندند . در یکی دیگر از جنایات نیروی انتظامی دختران و پسران معترض را می ربایند و به محلی نزدیکی اکهریزکس در حومه پایتخت  منتقل می کنند و مورد تجاوز اسلامی قرار می دهند . از اینکه بلاخره صدای ملت ما را شنیدید خوشحالیم !.»
 
 یکی دیگر از جوانان انگلیسی به روزنامه کیهان گفت : 
« والله ما دیگه خسته شدیم از این همه فشار و اختناق  که بر ما وارد شده است . منتظر ورود نیروی بسیج از جمهوری اسلامی هستیم تا ما را از یوغ  ستمگری ملکه ستمگر نجات دهد . مرگ بر ملکه انگلیس که فقر و بیکاری را برای مردم انگلیس فراهم اورده .جمهوری  اسلامی و ملایان مسقر در جمهوری اسلامی تو را خدا  ملکه انگلیس را تحریم کنید تا از گشنگی بمیره ! »
 
 شهروند لندنی دیگری به روزنامه کیهان درایمیلی این اقدام را متبارک خواند و گفت :
 « سلام الله  بر نیروی ازادی بخش بسیج به رهبری ایت الله خـــ.ر که حامی واقعی مستضعفین جهان است . مردم انگلیس برای ورود نیروی ازادی بخش بسیج به انگلیس لحظه شماری می کنند . تو را خدا مردم انگلیس را مانند مردم ایران نجات دهید و شر ملکه انگلیس را از سر ما ستمدیدگان کم کنید و اقتصاد انگلیس را مثل ایران قوی کنید ! »

طنز / پرشیا رویال